- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
daarom zijn er ook zoveel verschillende geschriften uit de oudheid die het geloof verspreiden?
![]()
Die elkaar allemaal tegenspreken, ja. Lekker betrouwbaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarom zijn er ook zoveel verschillende geschriften uit de oudheid die het geloof verspreiden?
![]()
Ik kan je met zekerheid zeggen dat God niet bestaat.
Nergens de conclusie dat er bewijs is gevonden van het niet bestaan.
Die elkaar allemaal tegenspreken, ja. Lekker betrouwbaar.
Toch lees ik hier een contradictie. Jij 'gelooft' in mensen met gezond verstand, naar ik mag aannemen bedoel je hier mensen mee die vooraanstaand onderzoek hebben gedaan naar dit vraagstuk. Wetenschappers dus. Toch zijn deze mensen het die zich nergens zo ongenuanceerd uitlaten zoals jij wel tracht te doen. Deze mensen spreken vermoedens uit, of resultaten van onderzoek. Nergens de conclusie dat er bewijs is gevonden van het niet bestaan.
Hitler had geen religieus geloof. Gebruik je gezonde verstand, waar je je zo op laat voorstaan.

De God, beschreven in al die flutboekjes van gelovigen bestaat idd niet. Ik wacht met smart op de eerste ontdekking van ''echt'' leven op een andere planeet. Dan blijkt dat God toch niet alleen ''de aarde'' heeft bevolkt, met een ''bedoeling''.
So long as Adolf Hitler was in power,
his Roman Catholic Church
never questioned his Catholicism
- at least not in public - which is
where it mattered politically.
Ik heb geschreven dat je niet met zekerheid kan zeggen dat God niet bestaat, evenzeer dat je met zekerheid kan zeggen dat God wel bestaat. Jij gelooft, net als mensen die in God geloven. Jij gelooft alleen iets anders. Maar dat mag, mooi he zo'n maatschappij.
Dat gaat over de verderfelijke actie van de rooms-katholieke kerk, niet zozeer over hitler's geloof.
geloof is eeuwenlang politiek geweest, ze gaan prima samen. geloof heeft eeuwenlang gediend om het volk rustig te houden alleen zijn de mensen nu wat kritischer en dat geeft fricties, maar veel van onze huidige normen en waarden komen nog steeds voort uit het christelijke geloof.http://www.geencommentaar.nl/index.php/balkenende_blunders_en_hypocrisie
Jan Peter Balkenende is een gelovig man. Jan Peter Balkenende is de minister-president van ons land. De minister-president van ons land is de minister-president van alle Nederlanders. Tot zover niets nieuws, hoor ik u zeggen, maar pas op: onderschat de invloed van Balkenendes geloof op zijn functioneren niet! Het lijkt er zelfs sterk op dat het geloof van Balkenende verhindert dat hij de minister-president van alle Nederlanders is. En dat leidt volgens mij vrij eenvoudig tot de conclusie dat Jan Peter Balkenende maar beter geen minister-president kan zijn.
zoals ik eerder al zei; geloof en politiek gaan moeilijk samen..........
volgens mij staat het geloven in een god los van de politiek? zoals al eerder gezegd, luther king was ook gelovig, hij heeft enorm veel bereikt politiek gezien, dit ontkracht je argument volledig.Ik kan je met zekerheid zeggen dat God niet bestaat. Of bestaan der ook driekoppige apen met 24 penissen, alleen omdat nooit iemand der één heeft gezien, dus niemand het zeker weet?
Dat mag jij, maar dat is wel onjuist. Gelovigen zijn naïef en ze hebben een gebrek aan gezond verstand.
ik zie dat toch echt anders, die boodschap straalt angst uit!

geloof is eeuwenlang politiek geweest, ze gaan prima samen. geloof heeft eeuwenlang gediend om het volk rustig te houden alleen zijn de mensen nu wat kritischer en dat geeft fricties, maar veel van onze huidige normen en waarden komen nog steeds voort uit het christelijke geloof.
volgens mij staat het geloven in een god los van de politiek? zoals al eerder gezegd, luther king was ook gelovig, hij heeft enorm veel bereikt politiek gezien, dit ontkracht je argument volledig.

het werkte anders prima om het volk rustig te houden en ordinaire graaitochten te rechtvaardigen.geloof moet je zien als basis...........politieke leiding geven gaat niet samen met geloof omdat je dan teveel concessies moet doen.
![]()
het werkte anders prima om het volk rustig te houden en ordinaire graaitochten te rechtvaardigen.