Just because everybody else thinks you are crazy does not exclude the possibility that, infact, you are the only sane persoon there

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee nee. Arndolfan had juist géén oogkleppen op.Oh ja, want alleen arnoldfan heeft oogkleppen op...![]()
Just because everybody else thinks you are crazy does not exclude the possibility that, infact, you are the only sane persoon there![]()
![]()

Gewoonlijk ligt de waarheid ergens in het midden. Dus iedereen is een beetje gek en iedereen zegt een kern van waarheidDat is een conclusie die je kan trekken...of je zou kunnen concluderen dat ik impliceer dat jullie allemaal zo gek als een deur zijn![]()

Dit is inderdaad een kinderlijke sneer naar een kamerlid. Volstrekt belachelijk en onnodig natuurlijk. Maar mensen gooien het weer op een grote hoop en komen met het kul-argument dat de PVV ons land niet zou kunnen regeren. Dat bewindslieden zoals (PvdA) Vogelaar onze binnenlandse ghetto's liefkozend 'prachtwijken' noemde en haar fluwelen aanpak voor geen meter werkte, deert allemaal niet. Want de PvdA hoort nu eenmaal bij onze samenleving. Het is volstrekt normaal dat Cohen dadelijk premier van Nederland wordt. Daar lijkt het in ieder geval wel op. Want ondanks dat ze al decennia lang regeren en dit land beetje bij beetje naar de klote helpen met hun achterlijke plannen, hoor ik daar bijna niemand over. De kritiek op de Mos is terecht maar dat er een probleem is in Nederland mag niet worden vergeten. Het feit dat Wilders zoveel volgers heeft, geeft aan dat er een probleem is in Nederland. Daar moet men zich op focussen, niet op wat hij of zijn parTeden allemaal uitkramen. Niet dat ik nu zo'n vurige aanhanger van de PVV ben, maar ik zie het klimaat al veranderen dat de PVV op dit soort stommiteiten wordt afgerekend terwijl tergelijkertijd naieve bewindslieden verder gaan met het 'land regeren' en daar nooit op afgerekend worden.
TPH1976 zei:iemand die dus het lichtende voorbeeld zou moeten zijn van hoe de PVV denkt de problemen te gaan aanpakken en een teken is van de kwalificatie van de PVV om ons land te vertegenwoordigen.