MuscleMeat

PVV-er de Mos in de Tweede Kamer, 'zij begon, meester!'

Hahahah,

Dat is een conclusie die je kan trekken...of je zou kunnen concluderen dat ik impliceer dat jullie allemaal zo gek als een deur zijn :D:p
Gewoonlijk ligt de waarheid ergens in het midden. Dus iedereen is een beetje gek en iedereen zegt een kern van waarheid :p

Dit is inderdaad een kinderlijke sneer naar een kamerlid. Volstrekt belachelijk en onnodig natuurlijk. Maar mensen gooien het weer op een grote hoop en komen met het kul-argument dat de PVV ons land niet zou kunnen regeren.

Dat bewindslieden zoals (PvdA) Vogelaar onze binnenlandse ghetto's liefkozend 'prachtwijken' noemde en haar fluwelen aanpak voor geen meter werkte, deert allemaal niet. Want de PvdA hoort nu eenmaal bij onze samenleving. Het is volstrekt normaal dat Cohen dadelijk premier van Nederland wordt. Daar lijkt het in ieder geval wel op. Want ondanks dat ze al decennia lang regeren en dit land beetje bij beetje naar de klote helpen met hun achterlijke plannen, hoor ik daar bijna niemand over.

De kritiek op de Mos is terecht maar dat er een probleem is in Nederland mag niet worden vergeten. Het feit dat Wilders zoveel volgers heeft, geeft aan dat er een probleem is in Nederland. Daar moet men zich op focussen, niet op wat hij of zijn parTeden allemaal uitkramen.

Niet dat ik nu zo'n vurige aanhanger van de PVV ben, maar ik zie het klimaat al veranderen dat de PVV op dit soort stommiteiten wordt afgerekend terwijl tergelijkertijd naieve bewindslieden verder gaan met het 'land regeren' en daar nooit op afgerekend worden.

Dit is inderdaad een kinderlijke sneer naar een kamerlid. Volstrekt belachelijk en onnodig natuurlijk. Maar mensen gooien het weer op een grote hoop en komen met het kul-argument dat de PVV ons land niet zou kunnen regeren. Dat bewindslieden zoals (PvdA) Vogelaar onze binnenlandse ghetto's liefkozend 'prachtwijken' noemde en haar fluwelen aanpak voor geen meter werkte, deert allemaal niet. Want de PvdA hoort nu eenmaal bij onze samenleving. Het is volstrekt normaal dat Cohen dadelijk premier van Nederland wordt. Daar lijkt het in ieder geval wel op. Want ondanks dat ze al decennia lang regeren en dit land beetje bij beetje naar de klote helpen met hun achterlijke plannen, hoor ik daar bijna niemand over. De kritiek op de Mos is terecht maar dat er een probleem is in Nederland mag niet worden vergeten. Het feit dat Wilders zoveel volgers heeft, geeft aan dat er een probleem is in Nederland. Daar moet men zich op focussen, niet op wat hij of zijn parTeden allemaal uitkramen. Niet dat ik nu zo'n vurige aanhanger van de PVV ben, maar ik zie het klimaat al veranderen dat de PVV op dit soort stommiteiten wordt afgerekend terwijl tergelijkertijd naieve bewindslieden verder gaan met het 'land regeren' en daar nooit op afgerekend worden.

Oja...bedek alles maar onder de mantel der liefde...probeer vooral niet in te zien wat dit soort zaken nou precies zeggen over die PVV.....

Ten eerste pretendeert de PVV zogenaamd de oplossing te vormen voor al deze problemen en de enige te zijn die het land zogenaamd kan "redden". Maar ondertussen schuiven ze keer op keer dit soort minkukels naar voren die blijkbaar zich niet kunnen focussen op het issue en zo weinig inhoudelijke argumenten kunnen aandragen dat ze zich moeten verlagen tot ad hominem aanvallen op mede politici....uitlokking is op dat niveau geen excuus meer want het zijn volksvertegenwoordigers....het is geen debating clubje, het is geen speeltuin, het is een serieuze zaak...waar serieuze mensen zich zouden moeten buigen over serieuze problemen op basis van de inhoud.

Het gaat hier niet om een of ander "lid" van de partij (want leden hebben ze niet) maar het gaat hier om een officiele vertegenwoordiger van de partij die blijkbaar groot gaat worden....iemand die dus het lichtende voorbeeld zou moeten zijn van hoe de PVV denkt de problemen te gaan aanpakken en een teken is van de kwalificatie van de PVV om ons land te vertegenwoordigen.

En DAAR gaat het om: wie is er geschikt om de problemen aan te pakken. Je kan dan proberen de aandacht ervan af te leiden door naar problemen te wijzen, maar wij zijn dat station al gepasseerd.

Dit soort zaken zegt ALLES over de geschiktheid van de PVV.

Ten tweede regeert de PvdA niet al decennia. Je gebruikt OF het woord verkeerd OF je vergeet dat de PvdA in coalities zit OF je moet de parlementaire geschiedenis er nog eens op na slaan. Ik zal het je nog een keer uitleggen:

Vanaf 1977 tot heden zijn er in 33 jaar tijd 12 kabinetten geweest.
PvdA heeft in 5 van de 12 kabinetten meegedaan. Dat staat voor ongeveer 15 jaar (incl. alle demissionair tijd).
CDA deed aan 10 van de 12 kabinetten mee. Dat staat voor ongeveer 25 jaar van de 33.
VVD deed aan 8 van de 12 kabinetten mee. En dat staat voor ongeveer 24 jaar van de 33.

Get your facts straight

Ben het wel eens met de beide posts hierboven. Er was een duidelijk gat in de politieke markt na Fortuin en elke partij die een beetje rechts en populistisch zou zijn had dat gat mooi kunnen opvullen en mogelijk zelfs een betere samenleving tot stand kunnen brengen. Het is alleen jammer dat dat de PVV is geworden. Wat eigenlijk ook wel mooi bewijst dat extremisme (moord op Fortuin) alleen maar méér extremisme uitlokt (wat die moord nog dramatischer maakt). Want nu hebben we een veel extremere Wilders met nog veel minder bekwame medewerkers. Ik vind dit zeer jammer, want ik weet dat een rechtvaardige, maar wat strengere aanpak gewenst was op enkele gebieden. Maar nu ziet het er inderdaad weer naar uit dat PvdA een kanshebber wordt om de premier te leveren, en dat lijkt me zeer zorgwekkend (in dezelfde mate denk ik als wanneer Wilders het zou worden). Want ik denk niet dat de Nederlandse burger baat heeft bij een zachte heelmeester die stinkende wonden achterlaat (ook niet eentje die half werk zou doen zoals Wilders trouwens).

Fonkmeistah heeft gelijk dat de PVV de problemen aanwijst die maar blijven bestaan en in het verleden niet optimaal werden aangepakt (understatement) en sommige veranderingen die door de PVV werden voorgesteld gaan in de goede richting. Maar als ik dan zo'n clown zie als in dit filmpje, dan denk ik als rechtse kiezer met gezond verstand maar één ding: laat zo'n stuk onbenul maar lekker in de oppositie zitten.

TPH1976 zei:
iemand die dus het lichtende voorbeeld zou moeten zijn van hoe de PVV denkt de problemen te gaan aanpakken en een teken is van de kwalificatie van de PVV om ons land te vertegenwoordigen.

Alsof er alleen bij de PVV zulke lui rondlopen?

http://www.youtube.com/watch?v=YKUHWD7Yw4s

Maargoed, ben het wel met je eens dat zulke lui niet in de 2e kamer, laat staan de regering horen. En schande voor de partij dan ook.

GeensT en dumpert, de quasi voorhoede van homofiel Nederland om de fixatie op roze aankleding en het bruin werken van elkaar als een hogere prioriteit te projecteren dan de vooruitstrevende slagvaardige diplomatie van evenwichtige politiek.

Terug
Naar boven