MuscleMeat

PVV-er de Mos in de Tweede Kamer, 'zij begon, meester!'

Oh, je zag op het door links gegijzelde NOS dat het er 'slechts' 24 waren? :haha:
Ik heb ook de "door rechts gegijzelde:roflol: (klinkt niet belachelijk he)" Maurice de Hond er voor je bij gezet. En ik zei niet "slechts", maar het verschil tussen 30 en 24 zetels is nogal groot, en tevens het verschil tussen grootste of derde partij van Nederland.

Serieus, de enige met een serieuze afwijking hier ben jij.

P.s. die terrorist op je avatar is al enkele jaren dood. Get over it!

Ach, ik kan het je ook niet kwalijk nemen eigenlijk, persoonlijke aanvallen gericht op iemand over het internet.

ps: laten we maar afwachten wat de PVV bij de TK-verkiezingen gaat doen. Maar geloof mij maar dat ze de 30 zetels niet halen. Dus niet gaan huilen als het zover is he, ik heb je gewaarschuwd.

Nu ga je als antwoord krijgen dat pvda /cda en CU niet links zijn, wedden? ;)

Hahaha idd... alle 3 zo links als een hand ophoudende kraker.

We hebben sinds de tweede wereldoorlog vrijwel alleen maar centrum-rechtse coalities gehad. Je kan daar mee draaien zoals je wilt, je kan hier ter plekke de begrippen links en rechts naar eigen gelieven daarop aanpassen feit blijft dat in die tijd het beleid gematigd rechts was met hier en daar een uitwasje naar links.

Hedendaagse (al dan niet populistische) opvattingen van linkse en rechte politiek toepassen op het politieke klimaat van destijds is onzinnig.

Gek genoeg kan een zogenaamde centrum-rechtse coalitie een erg links beleid voeren. Nu weet ik ook wel dat dat erg relatief is, wat voor julie rechts is, is voor vele anderen nog steeds links etc.

Gek genoeg kan een zogenaamde centrum-rechtse coalitie een erg links beleid voeren. Nu weet ik ook wel dat dat erg relatief is, wat voor julie rechts is, is voor vele anderen nog steeds links etc.

Klopt...subjectieve invulling telt mee...alleen loopt die van ons langs de definitielijn.

In NL valt dat idd nogal mee, België is een ander paar mouwen.

Krouwel_Space.jpg

Dit is een beetje het politieke spectrum wat we nu kennen.

PvdA heeft jarenlang, sinds Kok, een neo-liberale koers gevaren veel meer naar het midden en veel meer naar onder in jouw grafiek.

Nu lijken ze een klein beetje terug te gaan naar hun ouder positie...maar eerst zien en dan geloven.

unban arnoldfan voor een beetje tegengas

PvdA heeft jarenlang, sinds Kok, een neo-liberale koers gevaren veel meer naar het midden en veel meer naar onder in jouw grafiek.

Nu lijken ze een klein beetje terug te gaan naar hun ouder positie...maar eerst zien en dan geloven.
Toch gek dat heel wikipedia fout is en jij juist :D

Zie begin filmpje. De letters van een andere partij gaan gebruiken om er een eigen betekenis aan te geven is gewoon net zo kinderachtig en provocatief als insinueren dat iemand dik is.

Mwa. En het is geen insinuering naar mijn idee, maar een rechtstreekse belediging. Dat valt van het verhaspelen van letters niet te zeggen en is niet op de man, maar op de partij. Ik zal niet zeggen dat ik het hoogstaand vind!

Ik vind beiden hier eigenlijk niet ver van elkaar verwijderd. Bovendien wie begint met provoceren moet niet janken als er nadien wat terug komt.

Als het in verhouding staat is dat inderdaad het geval. Ik heb in mijn vorige reactie (1e pag.) proberen aan tegeven waarom ik denk dat het niet in verhouding staat.

Die kerel van de PVV is natuurlijk aardig debiel, dat hebben we al gezien in eerdere filmpjes, maar zij kan er ook wat van. Een goed politicus gaat gewoon inhoudelijk discussiëren en niet anderen aanvallen.

Those were the days :D

En vermist zij eerst gaat aanvallen is zij hier eigenlijk méér in fout. Dit doet me denken aan de tijd dat we als kinderen aan het bekvechten waren, ik kreeg dan vaak te horen "jij bent de oudste, jij moet de slimste zijn" :D

Ohw god, ja. Te vaak gehoord! :D (en ik wil het niet meer horen!)

Terug
Naar boven