retrofo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 112
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ja, elke keer dat ericr een filmpje post is het weer om de PVV in een negatief daglicht te plaatsen. Plaats dan voor de objectiviteit ook een filmpje waarin de PVV juist handelt, denk ik dan.
Maar nee hoor, de PVV wordt weer gedemoniseerd en belaagd door de linkse boevenbende. Schande is het eigenlijk, deze linkse elite zijn nou juist de personen die ons land voor de zwijnen gooien. Schandlig is het! Schandlig zeg ik je!

Nou ja, elke keer dat ericr een filmpje post is het weer om de PVV in een negatief daglicht te plaatsen. Plaats dan voor de objectiviteit ook een filmpje waarin de PVV juist handelt, denk ik dan.
Maar nee hoor, de PVV wordt weer gedemoniseerd en belaagd door de linkse boevenbende. Schande is het eigenlijk, deze linkse elite zijn nou juist de personen die ons land voor de zwijnen gooien. Schandlig is het! Schandlig zeg ik je!
Kan ze echt niet vinden.Heb je nu eigenlijk al door dat beginnerbb niet serieus is of moet je nog een stukje op weg worden geholpen?

Wat is hier nu anti aan? PVV komt nou gewoon vaak in het nieuws door het gedrag wat wordt tentoongespreid. Dit is gewoon een objectief filmpje.
Vind je het zelf vervelend dat ook dit soort dingen van de PVV naar buiten komen?
Is het nou eens afgelopen met die anti-PVV propaganda!! Begint echt extreme vormen aan te nemen op DBB.
en de brenger van het nieuws is wederom ericR(ja bb ik weet dat je cynisch bent)
Wat is hier nu anti aan? PVV komt nou gewoon vaak in het nieuws door het gedrag wat wordt tentoongespreid. Dit is gewoon een objectief filmpje.
Vind je het zelf vervelend dat ook dit soort dingen van de PVV naar buiten komen?

Je kan ze niet negeren, je moet altijd de discussie aangaan. Anders geef je ze net vrij spel om te groeien. Je moet met argumenten komen en inhoudelijk ze eruit lullen. Wij hebben in België ervaring met extreemrechts dus we weten waarover we sprekenIk was inderdaad niet geheel serieus.
Maar om eerlijk te zijn word zelfs ik het moe om altijd maar te blijven zeuren over de PVV. Ondertussen weet iedereen het wel, dat het een patij is die geboren is uit mentale retardatie. En degene die het nog niet weten kan je er toch niet meer van overtuigen.
So give it a rest.
Nooit proberen om ze uit te sluiten, nooit proberen om ze te demoniseren, nooit via het gerecht proberen kapotmaken, werkt allemaal averechts. Beste is eigen beleid aanpassen en naar de burger luisteren, en de PVV met goede argumenten blijven tegenspreken.Ondertussen weet iedereen het wel, dat het een patij is die geboren is uit mentale retardatie. En degene die het nog niet weten kan je er toch niet meer van overtuigen.
So give it a rest.
Ongeveer 30 zetels in de laatste peiling? De enige die dan nog durft te beweren dat de partij is geboren uit mentale retardatie bewijst hiermee dat hij rijp voor opname is.
Heb je zelf een enqûete uitgevaardigd? Want wat ik zag op het NOS was toch echt dat ze er maar 24 hadden en volgens de hond hadden ze er 27.
Dat terzijde, heeft de grootte van hun achterban niks te maken met het wel of niet geboren zijn uit mentale retardatie.