AndroidHealthClinic

PVV-er de Mos in de Tweede Kamer, 'zij begon, meester!'

Hij schrok er zelf ook van

Ik snap uberhaupt niet hoe die De Mos daar terecht is gekomen. Die kerel is zo dom

Nou ja, elke keer dat ericr een filmpje post is het weer om de PVV in een negatief daglicht te plaatsen. Plaats dan voor de objectiviteit ook een filmpje waarin de PVV juist handelt, denk ik dan.
Maar nee hoor, de PVV wordt weer gedemoniseerd en belaagd door de linkse boevenbende. Schande is het eigenlijk, deze linkse elite zijn nou juist de personen die ons land voor de zwijnen gooien. Schandlig is het! Schandlig zeg ik je!
:roflol: :twitch: :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Nou ja, elke keer dat ericr een filmpje post is het weer om de PVV in een negatief daglicht te plaatsen. Plaats dan voor de objectiviteit ook een filmpje waarin de PVV juist handelt, denk ik dan.
Maar nee hoor, de PVV wordt weer gedemoniseerd en belaagd door de linkse boevenbende. Schande is het eigenlijk, deze linkse elite zijn nou juist de personen die ons land voor de zwijnen gooien. Schandlig is het! Schandlig zeg ik je!

Ik ben nog op zoek naar zo'n filmpje :( Kan ze echt niet vinden.

Ik moest er om lachen en daar gaat het om :thumbup:!

Ik zou zeggen laat het PVV lekker aan het roer staan dan zal snel blijken dat we te maken hebben met een stel incompetente politici die harder schreeuwen dan een kind in een supermarkt omdat hij geen snoep van mama mag.

Politici moet je opleiden en niet uit de samenleving trekken.

Geeft verder niet hoor mc. chick.

Ik moest er om lachen en daar gaat het om :thumbup:!

Mee eens!
De politiek is eigenlijk gewoon cabaret voor de elite. Iedereen die zich er een beetje in verdiept komt na verloop van tijd totaal niet meer bij van het lachen.
En dat is inderdaad, beste ronniej, waar het allemaal om draait. vermaak is de beste remedie tegen een recessie of een crisis. Daar kan degelijk besturen nooit tegenop.

en de brenger van het nieuws is wederom ericR(ja bb ik weet dat je cynisch bent)

Ik was inderdaad niet geheel serieus.
Maar om eerlijk te zijn word zelfs ik het moe om altijd maar te blijven zeuren over de PVV. Ondertussen weet iedereen het wel, dat het een patij is die geboren is uit mentale retardatie. En degene die het nog niet weten kan je er toch niet meer van overtuigen.
So give it a rest.

Laatst bewerkt:
Ik was inderdaad niet geheel serieus.
Maar om eerlijk te zijn word zelfs ik het moe om altijd maar te blijven zeuren over de PVV. Ondertussen weet iedereen het wel, dat het een patij is die geboren is uit mentale retardatie. En degene die het nog niet weten kan je er toch niet meer van overtuigen.
So give it a rest.
Je kan ze niet negeren, je moet altijd de discussie aangaan. Anders geef je ze net vrij spel om te groeien. Je moet met argumenten komen en inhoudelijk ze eruit lullen. Wij hebben in België ervaring met extreemrechts dus we weten waarover we spreken ;) Nooit proberen om ze uit te sluiten, nooit proberen om ze te demoniseren, nooit via het gerecht proberen kapotmaken, werkt allemaal averechts. Beste is eigen beleid aanpassen en naar de burger luisteren, en de PVV met goede argumenten blijven tegenspreken.

Je ziet dat ze dat hier ook leren het afgelopen jaar. Proberen om met Wilders in debat te gaan, zijn standpunten serieus nemen, zijn waarnemingen serieus nemen en dan vervolgens zijn manier van aanpak of het praktische gebrek daaraan onder vuur nemen, het werpt langzaam zijn vruchten af zo krijg ik de indruk als ik kijk naar de peilingen.

Ondertussen weet iedereen het wel, dat het een patij is die geboren is uit mentale retardatie. En degene die het nog niet weten kan je er toch niet meer van overtuigen.
So give it a rest.

Ongeveer 30 zetels in de laatste peiling? De enige die dan nog durft te beweren dat de partij is geboren uit mentale retardatie bewijst hiermee dat hij rijp voor opname is.

Ongeveer 30 zetels in de laatste peiling? De enige die dan nog durft te beweren dat de partij is geboren uit mentale retardatie bewijst hiermee dat hij rijp voor opname is.

Heb je zelf een enqûete uitgevaardigd? Want wat ik zag op het NOS was toch echt dat ze er maar 24 hadden en volgens de hond hadden ze er 27.

Dat terzijde, heeft de grootte van hun achterban niks te maken met het wel of niet geboren zijn uit mentale retardatie.

Heb je zelf een enqûete uitgevaardigd? Want wat ik zag op het NOS was toch echt dat ze er maar 24 hadden en volgens de hond hadden ze er 27.

Dat terzijde, heeft de grootte van hun achterban niks te maken met het wel of niet geboren zijn uit mentale retardatie.

Oh, je zag op het door links gegijzelde NOS dat het er 'slechts' 24 waren? :haha:

Serieus, de enige met een serieuze afwijking hier ben jij.

P.s. die terrorist op je avatar is al enkele jaren dood. Get over it!

Terug
Naar boven