AndroidHealthClinic

Haatbaard VS Rita verdonk

De ene spreidt de waarheid, de andere leugens.

Wat is humanistisch gezien het wezenlijke verschil tussen een gelovige die z'n gedachtengoed ten toon spreid en wil uitbreiden, en een atheist die z'n gedachtengoed ten toon spreid en wil uitbreiden?

ik zie geen wezenlijk verschil, mits beide partijen respect durven tonen en "strijden" met open vizier.
:D

Wat is humanistisch gezien het wezenlijke verschil tussen een gelovige die z'n gedachtengoed ten toon spreid en wil uitbreiden, en een atheist die z'n gedachtengoed ten toon spreid en wil uitbreiden?

Niets, beiden mag mijns inziens. Ik reageer alleen op onzinnige uitspraken en kwalificaties. Bijvoorbeeld wanneer men over zekerheden spreekt, dan wel dat met gezond verstand men al dan wel of niet kan geloven.

volgens mij staat het geloven in een god los van de politiek? zoals al eerder gezegd, luther king was ook gelovig, hij heeft enorm veel bereikt politiek gezien, dit ontkracht je argument volledig.

Ontkracht mijn argument? Ik kan mensen die geloven in God gewoon niet serieus nemen, wat heeft dat te maken met de dingen die Martin Luther King heeft bereikt?

Laatst bewerkt:
Ontkracht mijn argument? Ik kan mensen die geloven in God gewoon niet serieus nemen, wat heeft met te maken met de dingen die Martin Luther King heeft bereikt?

ik ga nu eerst ff boodschappen doen, want jou kan ik ook niet echt serieus nemen...........
;)

(met andere woorden: ik ga mijn tijd wat nuttiger besteden!)

Ontkracht mijn argument? Ik kan mensen die geloven in God gewoon niet serieus nemen, wat heeft met te maken met de dingen die Martin Luther King heeft bereikt?
dat hij ook religieus was, maar blijkbaar neem je hem ook niet serieus en beschikt hij ook niet over een normaal denkvermogen.

ach laat maar, ik heb geen zin om alles 100x te zeggen omdat jij het niet begrijpt.

Het levende bewijs dat arnoldfan nooit verder heeft gekeken dan de fysieke grond waar die op staat. Nimmer getracht heeft een voorstellingsvermogen van elders te maken.

• Topic Starter Topic Starter
dat hij ook religieus was, maar blijkbaar neem je hem ook niet serieus en beschikt hij ook niet over een normaal denkvermogen.

ach laat maar, ik heb geen zin om alles 100x te zeggen omdat jij het niet begrijpt.

Ik ben eerlijk gezegd niet op de hoogte van alle dingen die Martin Luther King heeft bereikt, maar weet wel dat hij veel goede dingen heeft gedaan.

Echter staat dat los van zijn geloof in God, daarin is hij nog altijd naïef en ontbreekt gezond verstand.

Is als grapje bedoeld domkop, of snap je dat niet.
oh, vandaar dat deze smiley ontbrak ;)

:rolleyes:

Ik ben eerlijk gezegd niet op de hoogte van alle dingen die Martin Luther King heeft bereikt, maar weet wel dat hij veel goede dingen heeft gedaan.

Echter staat dat los van zijn geloof in God, daarin is hij nog altijd naïef en ontbreekt gezond verstand.
ja, maar dat geeft dus aan dat mensen ondanks hun geloof in god op politiek gebied best goede dingen kunnen bereiken. dat was mijn punt, dat balkenende gelooft zegt dus verder niks over zijn politieke vaardigheden. ik hoop dat het nu duidelijk is.

ja, maar dat geeft dus aan dat mensen ondanks hun geloof in god op politiek gebied best goede dingen kunnen bereiken. dat was mijn punt, dat balkenende gelooft zegt dus verder niks over zijn politieke vaardigheden. ik hoop dat het nu duidelijk is.

Sommigen misschien wel, Balkenende iig niet. Een politiek''leider'' van niks. Die gast straalt nog minder ''leiderschap'' uit, dan mijn schoenveter.

Sommigen misschien wel, Balkenende iig niet. Een politiek''leider'' van niks. Die gast straalt nog minder ''leiderschap'' uit, dan mijn schoenveter.
gelukkig gaat het in de politiek er niet om wie "leiderschap" uitstraalt, maar om wie het meest naar zijn achterban luistert en dit in goede besluiten om weet te zetten.
verdonk en consorten doen het misschien anders voorkomen, maar met een leuk koppie op tv ben je niks als je een inhoudelijk debat niet aandurft.

uiteraard ben jij het niet eens met zijn besluiten, ik ook niet met alle, daarom stem ik ook geen cda.

gelukkig gaat het in de politiek er niet om wie "leiderschap" uitstraalt, maar om wie het meest naar zijn achterban luistert en dit in goede besluiten om weet te zetten.
verdonk en consorten doen het misschien anders voorkomen, maar met een leuk koppie op tv ben je niks als je een inhoudelijk debat niet aandurft.

uiteraard ben jij het niet eens met zijn besluiten, ik ook niet met alle, daarom stem ik ook geen cda.
Als Minister-president lijkt dat me niet geheel onbelangrijk. Hij is inprincipe de ''belangrijkste'' man van Nederland.

Die hele tweede kamer is een lachertje, een hoop gebakken lucht. Veel woorden, weinig daden. Mijn stem zou op dit moment ook blanco zijn.

Leuk filmpje nog van Balkenende:
http://www.youtube.com/watch?v=VVT_0KoYECM

Als Minister-president lijkt dat me niet geheel onbelangrijk. Hij is inprincipe de ''belangrijkste'' man van Nederland.

Die hele tweede kamer is een lachertje, een hoop gebakken lucht. Veel woorden, weinig daden. Mijn stem zou op dit moment ook blanco zijn.

Leuk filmpje nog van Balkenende:
http://www.youtube.com/watch?v=VVT_0KoYECM
nou jippie, hij maakt een paar domme moves, heeft iedreen welleens.

hoop gebakken lucht, en waar baseer je dat op? door ons uitgebreide democratische systeem is het gewoon moeilijk/onmogelijk om snel ingrijpende veranderingen door te voeren, daar kan de tweede kamer niks aan doen, dat hou je met een log apparaat als de overheid.

Toch lees ik hier een contradictie. Jij 'gelooft' in mensen met gezond verstand, naar ik mag aannemen bedoel je hier mensen mee die vooraanstaand onderzoek hebben gedaan naar dit vraagstuk. Wetenschappers dus. Toch zijn deze mensen het die zich nergens zo ongenuanceerd uitlaten zoals jij wel tracht te doen. Deze mensen spreken vermoedens uit, of resultaten van onderzoek. Nergens de conclusie dat er bewijs is gevonden van het niet bestaan.

Hetzelfde geldt voor die aap van bascross. :rolleyes:

Ik kan mensen die geloven in die onzin ook totaal niet begrijpen. Als ik in de kerk zit voor een begrafenis of wat dan ook, dan erger ik me ook echt rot aan de onzin die de pastoor verkoopt. :D

nou jippie, hij maakt een paar domme moves, heeft iedreen welleens.

hoop gebakken lucht, en waar baseer je dat op? door ons uitgebreide democratische systeem is het gewoon moeilijk/onmogelijk om snel ingrijpende veranderingen door te voeren, daar kan de tweede kamer niks aan doen, dat hou je met een log apparaat als de overheid.

Op partijpunten die uitgesproken worden voor de verkiezingen, maar niet nagekomen worden.

Terug
Naar boven