Hier dan even mn verslagje..
Vandaag: Haeflandsport International SM Cup
erg sterk deelnemersveld, dus ik had me voorgenomen dat ik tevreden zou zijn om bij de eerste 10 te horen. Verder niet echt veel kunnen trainen op deze wedstrijd, vanwege drukte laatste tijd (werk, bruiloften, blabla).
Axle clean and press
1 x 110
1 x 120
F x 125
Eerste 2 beurten gingen lekker. Met de 125 miste ik gewoon explosiviteit en tricepspower. 2x geprobeerd, maar zat er vandaag gewoon niet in. Geen smoesje verder, maar merkte wel dat het net iets lastiger voor mezelf is om op rubberen matten goed aan te zetten met de benen. Maargoed, dat gold voor iedereen natuurlijk.
Biervaten laden
65 @1m70
90 @1m60
100 @ 1m50
120 @1m40
140 @1m30 tijd 40,.. sec. PR!
Alles erop in 40,.. seconden. Ondanks een middelmatige tijd vergeleken met de rest toch zelf erg tevreden mee. Eerste 4 vaten gingen heel snel, met de 140 misschien iets te lang mee op de schoot blijven zitten. Volgende keer gewoon niet nadenken, maar gelijk omhoog komen.
Tractor Tire Deadlift, deadlifthoogte
1 x 270
1 x 290
1 x 300 Whoosaaaa!!! wedstrijd PR!
Alle lifts met deadliftpakje en straps.
Erg erg blij mee. Vooral omdat het alledrie hele nette lifts waren. NO HITCH en NO THIGHRIDE. Zelfs de 300 lekker smooth gepulled. Heb hier safe gespeeld, omdat ik geen risico durfde te nemen. Verder ook prima, want heb hier niks mee verloren. Eén ding weet ik zeker. Er zat nog meer in. Tank was nog niet leeg! 310 had er wellicht ingezeten vandaag, we zullen het nooit weten. Next time. Verder de tweede keer dat ik 300 pull, blijft een heerlijk gevoel geven.
One hand Dumbbell Clean and Press, 70kg Fibo Dumbbell
6 reps PR!
Ging super. Nooit 6 reps verwacht binnen 75 sec.
156kg Stone op reps @1m20
3 reps
Ook hier erg tevreden mee. Dacht niet verder dan 2 reps te komen, toch nog 3 reps binnen 75 sec. kunnen maken. Voor een 4de kwam ik helaas net wat tijd tekort.
Uiteindelijk 6de geworden net achter Dominique. In dit deelnemersveld kan ik niet meer dan hier tevreden mee zijn, zeker gezien mn magere wedstrijdvoorbereiding. En van Dominique gewoon chapeau, overigens ook voor de andere gebroeders van Moonen. Zoals vaker al wordt gezegd, ze zijn alle drie in de Obelix ketel gevallen, alleen Alex heeft er al eerste van mogen drinken en die had hem al voor 2/3 leeg.
Verder ben ik Teun (die ook z'n mannetje heeft gestaan vandaag) voor kunnen blijven en dat vond ik wel een leuke revanche ten opzichte van de SM Limburg begin dit jaar.
Nu goed eten en het lichaam rust geven!

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------
@ Laantje: Thanks!