MuscleMeat

Haeflandsport International Strongman Cup

heb het genoteerd. nice !

Man deze wedstrijd wordt zalig.

leuk dat je geintervieuwd wordt alex.
is de wedstrijd trouwens binnen of buiten?

De wedstrijd word binnen in de sportschool gehouden, zaterdag gaan er een hoop apparaten verplaatst worden! We hebben 200 stoelen en de rest kan staan.

De deelnemerslijst zoals ie hoogstwaarschijnlijk op de wedstrijddag zal zijn:

- Alex Moonen - Limburg
- Sebastiaan Moonen - Limburg
- Dominique Moonen - Limburg
- Ruben Scheepers - Limburg
- Teun Moors - Limburg
- Fouad Hsaini - NL
- Jimmy Laureys - Belgie
- Didier van Hamme - Belgie
- Stefan Waltersson - Zweden
- Tony Warbrook - UK
- Erwin Geisler - Oostenrijk
- Benny Jonas - Oostenrijk

We hebben enkele afvallers ivm blessures maar 12 man is een mooi aantal om een wedstrijd mee te draaien!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben een beetje aan het balen! En weet je waarom? 18 man hadden de uitnodiging van ons toegezegd. Afgelopen weekend hadden we 16 atleten tot vanmiddag waren het er nog 12. En tot een uur geleden nog maar 10. Ik snap er niets van! Zo veel moeite en geld om een echt goede wedstrijd te organiseren en dan dit. Ik snap dat het vaak overmacht is.... Maar goed, waarom heb ik dat met mezelf nog nooit meegemaakt. En mijn leven is behoorlijk druk, kan ik je vertellen! Ik weet dat er ellen-lange discussies geweest zijn over het afmelden en bla..bla.. hier ga ik dus geen energie meer in steken. Wat ik wel nog op de valreep probeer te bereiken:

"jongens die dit lezen en denken dit is wat voor mij, ER IS NOG PLEK VRIJ, zoals je waarschijnlijk wel begrepen zal hebben"

De wedstrijd is prima verzorgd, leuke orginele en grensverleggende onderdelen. Prijzengeld (123), goodybag voor iedereen en een flinke portie Limbrugse gezelligheid.Het is niet zo dat ik op mijn knieën zit. Maar het zou wel leuk zijn om het publiek, de fans en de sponsoren iets meer te kunnen bieden.

Ik weet dat Wout vanuit het noorden komt en daar zitten ook een aantal jongens die hem best wel 4 uur heen en 4 uur terug willen vergezellen:D
Ook Mr. Beast van onze westerburen (ja voor de Limbrugers zijn het de wester-buren) komt deze kant op.

Heren laat u horen!!!

Alex, ik bel David eens op en ik laat je iets weten. Idd wel een spijtige zaak dat er veel mensen afbellen...

Alex, heb David kunnen overtuigen om mee te doen. Hij zit wel niet 100% goed door een aantal fysieke klachten.

Het positieve is natuurlijk dat we nu met 11 zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
WOW, thanks a lott guys!!! Ik weet nog dat hij in vlaanderen ook niet 100% was, MAAR TOCH EEN DEADLIFT PR ZETTE VAN MAAR LIEFST 20KG+

wie is afgevallen dan?

Alex, heb David kunnen overtuigen om mee te doen. Hij zit wel niet 100% goed door een aantal fysieke klachten.

Het positieve is natuurlijk dat we nu met 11 zijn :D

en dat op welgeteld 10 minuten terwijl ik net de kaasfondue en lege wijnflessen van het verjaardagsfeestje van m'n vrouw opruim en de chocoladebiscuit op tafel zet en mezelf al aan het wijsmaken was hoezeer ik zou genieten om toe te kijken op deze wedstrijd :p

Ik ben een beetje aan het balen! En weet je waarom? 18 man hadden de uitnodiging van ons toegezegd. Afgelopen weekend hadden we 16 atleten tot vanmiddag waren het er nog 12. En tot een uur geleden nog maar 10. Ik snap er niets van! Zo veel moeite en geld om een echt goede wedstrijd te organiseren en dan dit. Ik snap dat het vaak overmacht is.... Maar goed, waarom heb ik dat met mezelf nog nooit meegemaakt. En mijn leven is behoorlijk druk, kan ik je vertellen! Ik weet dat er ellen-lange discussies geweest zijn over het afmelden en bla..bla.. hier ga ik dus geen energie meer in steken. Wat ik wel nog op de valreep probeer te bereiken:

"jongens die dit lezen en denken dit is wat voor mij, ER IS NOG PLEK VRIJ, zoals je waarschijnlijk wel begrepen zal hebben"

De wedstrijd is prima verzorgd, leuke orginele en grensverleggende onderdelen. Prijzengeld (123), goodybag voor iedereen en een flinke portie Limbrugse gezelligheid.Het is niet zo dat ik op mijn knieën zit. Maar het zou wel leuk zijn om het publiek, de fans en de sponsoren iets meer te kunnen bieden.

Ik weet dat Wout vanuit het noorden komt en daar zitten ook een aantal jongens die hem best wel 4 uur heen en 4 uur terug willen vergezellen:D
Ook Mr. Beast van onze westerburen (ja voor de Limbrugers zijn het de wester-buren) komt deze kant op.

Heren laat u horen!!!

shit man ik lees het nu pas...kheb vorige week en vandaag bij wout getraind..alleen kheb wout niet getroffen...alsk dit allen had geweten..was ik waarschijnlijk wel dat rare jong geweest die was meegekomen

schade...succes iig!

Erg jammer altijd als atleten op het laatste moment gaan afzeggen

Ik zou op de kegs wel kunnen meedraaien en misschien een repje met de 150 stone eruit kunnen knallen, maar op de axle, DL en dumbbell loop ik nog veel te ver achter, jammer :P

allemaal bang van jimmy,dat ist:p

Succes mannen!

net terug van de eerste haefland international strongman cup.
wat een goed georganiseerde wedstrijd me complimenten aan de organisatie!!! voor mij voor herhaling vatbaar.
de onderdelen verliepen allemaal lekker op elkaar.
wat een geweld onder de deelnemers.
de gebroeders moonen allemaal stuk voor stuk beesten.
Teun klasse balen dat de laatste poging op de deadlift niet lukte.
ruben deed het ook zeer goed.
didier,david, jimmy goede concurenten voor onze nederlandse mannen.
stefan,tony en erwin nog nooit gezien maar wat een power zit er in die mannen.

vond het alleen jammer dat voor de prijsuitreiking de zaal leeg liep

1. Jimmy
2. Alex
3. Didier
4. Tony
5. Dominique?
6.
7.
8.
9.
10.David
11. Stefan

5 tm 9 weet ik niet meer precies.

Mooie prestaties gezien.. o.a. 170kg axle van alex en 180kg van jimmy. En 2x180 stone van Alex en 3x180 van Jimmy. En alex 12reps! op de dumbbell press.
Tony is ook erg sterk gezien z'n gewicht en postuur! En sebas en dominique hebben me weer 's verbaasd op de dumbbellpress.

Was een goede wedstrijd!

the belgian beast rules again:)
wie pakte wat op de deadlift?en was het een gewone deadlift?stang +schijfen?

Laatst bewerkt:

the belgian beast rules again:)
wie pakte wat op de deadlift?en was het een gewone deadlift?stang +schijfen?

Deadlift zelfde als op de sterkste limburger. Dus met traktorbanden maar staande op een verhoging.
Jimmy deed 360kg
Alex 340
Teun Moors 320 geloof ik.
Ruben 300 (en daar zat meer in!)
David 280!
Didier ook 280 dacht ik

De rest weet ik niet precies meer

Het was een prachtige wedstrijd om te zien en de organisatie was weer dik inorde, mooie prestaties gezien van allen!

1. Jimmy (Belgie)
2. Alex
3. Didier (Belgie)
4. Tony (Engeland)
5. Dominique
6. Ruben
7. Erwin (Oostenrijk)
8. Teun
9. Sebastiaan
10. David (Belgie)
11. Stefan (Zweden)

Brute wedstrijd, o.a. 140 axle van Dominique (95kg bw), 170 en 180 axle (Alex, Jimmy) en 2 x 180 en 3 x 180 stone (Alex en Jimmy). Ziekelijk.

Zelf goed gaar nu maar wel heel tevreden. Alles gegeven.

@Matthieu: Deadlift was idd zelfde tractorbanden als de Limburger, alleen nu op deadlifthoogte. Limburger was 10cm onder knie.

Terug
Naar boven