- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alex, heb David kunnen overtuigen om mee te doen. Hij zit wel niet 100% goed door een aantal fysieke klachten.
Het positieve is natuurlijk dat we nu met 11 zijn![]()

Ik ben een beetje aan het balen! En weet je waarom? 18 man hadden de uitnodiging van ons toegezegd. Afgelopen weekend hadden we 16 atleten tot vanmiddag waren het er nog 12. En tot een uur geleden nog maar 10. Ik snap er niets van! Zo veel moeite en geld om een echt goede wedstrijd te organiseren en dan dit. Ik snap dat het vaak overmacht is.... Maar goed, waarom heb ik dat met mezelf nog nooit meegemaakt. En mijn leven is behoorlijk druk, kan ik je vertellen! Ik weet dat er ellen-lange discussies geweest zijn over het afmelden en bla..bla.. hier ga ik dus geen energie meer in steken. Wat ik wel nog op de valreep probeer te bereiken:
"jongens die dit lezen en denken dit is wat voor mij, ER IS NOG PLEK VRIJ, zoals je waarschijnlijk wel begrepen zal hebben"
De wedstrijd is prima verzorgd, leuke orginele en grensverleggende onderdelen. Prijzengeld (123), goodybag voor iedereen en een flinke portie Limbrugse gezelligheid.Het is niet zo dat ik op mijn knieën zit. Maar het zou wel leuk zijn om het publiek, de fans en de sponsoren iets meer te kunnen bieden.
Ik weet dat Wout vanuit het noorden komt en daar zitten ook een aantal jongens die hem best wel 4 uur heen en 4 uur terug willen vergezellen
Ook Mr. Beast van onze westerburen (ja voor de Limbrugers zijn het de wester-buren) komt deze kant op.
Heren laat u horen!!!
the belgian beast rules again
wie pakte wat op de deadlift?en was het een gewone deadlift?stang +schijfen?