- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Ze krijgen beiden een 7 figure bedrag begrijp ik. Logisch dat ze het doen. Maar wel matige ontwikkeling imo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso jammer dat Eddie nu vaak alleen maar sponsored content upload maar ik snap het wel.Ze krijgen beiden een 7 figure bedrag begrijp ik. Logisch dat ze het doen. Maar wel matige ontwikkeling imo.
Weet ik veel, heeft niet mijn interesse. Kermisklanten. Nou heb ik het filmpje lang niet helemaal afgekeken maar hij kan niet eens fatsoenlijk stoten, en dat van iemand met een achtergrond wat ik hier ergens las. Daar reageer ik op. Van mijn part krijgt hij voor een partijtje duwen en puffen 10 miljoen, gun het ze alletwee. Maar met boksen zal het weinig te maken hebben.
Hij heeft vroeger wedstrijdzwemmen gedaan he, dat helpt wel denk ik.
Vermoed wel dat een strongman iets meer conditie heeft, gezien er toch wel best wat loop werk en zware dingen op afstand inzitten. Maarja kan me weinig boeien dat die 2 willen gaan boksen, maar zoals hier vermeld wie zou het niet doen als je er een X-aantal mil voor krijgtZou treurig zijn als ze met één bokspartij veel meer geld binnen harken dan in hun eigen sport.
Bij dit soort gasten is maar een element cruciaal: De gastank.
Na 50 seconden is er niks meer over van de kracht die ze de eerste 5 seconden hebben, laat staan na 5 minuten.
Thor heeft al meermaals uitgesproken dat hij vind dat de deelnemers niet zo goed worden behandeld in de sport, een overstap zou dus niet zo heel gek zijn opzich. Als je niet geheel tevreden bent over hoe je wordt behandeld in het werk wat je doet (ook al ben je er enorm goed in) en je kunt ergens anders meer verdienen met mogelijk ook betere behandeling lijkt me dit toch best een logische keuze?Dit is echt belachelijk.
Als Thor echt tijd gaat investeren in boksen, is dat ook gewoon nadelig voor zijn strongman resultaten, dus hij laat zich wel echt kennen.
Het interesseert me ook weinig. Als ik strongmen wil zien strijden, dan is het op een strongman event. Ik hoef geen amateurboksers te zien.
Maar wie was mma
Braun 'the monster among men' strowman deed ook eerst strongman competitie en is geswitched naar wwe.

Dit is precies waarom Eddie gestopt is.Ik lijk hier wel een thor fanboy met mijn "verdedigend" werk, maar goed;
De man heeft alles gewonnen wat er te winnen valt. Oud wordt ie denk ik niet, gezien zn size. Ga je dan je leven geven voor nog 2/3 wsm titels (terwijl je er al 1 hebt, al de Arnold meerdere keren, ESM etc.) of ga je nog lekker cashen zodat jij en je familie een heerlijk leven tegemoet gaan. Ik snap hem wel. Tuurlijk is er zoiets als passie voor de sport maar de beste man heeft al 10 jaar vol "passie" erop zitten.
Maar wie was mma
Braun 'the monster among men' strowman deed ook eerst strongman competitie en is geswitched naar wwe.