MuscleMeat

half jaar terug aan het powertraine

Als je gewoon sochtens 70 gr havermout eet+500 ml melk, overdag brood + juiste beleg en tonijn en dan voor het slapen 500gr kwark + noten naar binnen werkt kan ik je verzekeren dat je aankomt en dan op een nog redelijk "cleane" manier

powertrainen zegge ze gewoon in belgië. wordt hier ook gezegd en hoor ik dagelijks:)

Die buikfoto :roflol:

vreten maar

Wel. Op DBB is Nederlands de voertaal, niet een of ander Vlaams dialect. Dat bewaar je maar voor de zatte vrienden ofzo.
Oh oooow, hij heeft geen N getypt achter het woord "zegge" ! :eek:
Even serieus, als hij nu echt dialect gebruikt en je verstaat het niet ben ik het eens. Maar nu vind ik je gewoon een idioot.:rolleyes:

tis voor mij vrij moeilijk om mijn gewicht te behouden ik kom ook zeer moeilijk bij
ben begonnen bij 70killo ben dan maar eerst pizzas en kebap gaan vreten om tot de 75 te komen weeg nu ongeveer 82killo... op weg naar de 90 (nu wel met een deftig voedingsschema) :)

Ligt mss aan men metabolisme dat ik zo moeilijk bij kom. enkel als ik junkfood eet gaat het rap :d

Merci voor de reacties groetjes

Dat verklaart dus je buikvet

Oh oooow, hij heeft geen N getypt achter het woord "zegge" ! :eek:
Even serieus, als hij nu echt dialect gebruikt en je verstaat het niet ben ik het eens. Maar nu vind ik je gewoon een idioot.:rolleyes:
Inderdaad, zijn spelling en grammatica zijn perfect, op die vergeten 'n' na. :rolleyes:

Wie is hier de idioot?

Inderdaad, zijn spelling en grammatica zijn perfect, op die vergeten 'n' na. :rolleyes:

Wie is hier de idioot?
Goede poging jongen, maar je quote op mijn post heeft er geen **** met te maken en slaagt ook op nix ( bring on the drama ).
:sukkeltje:

Terug
Naar boven