MuscleMeat

hallo allemaal!

Maris

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
65kg
Vetpercentage
18%
Nou ik zou me ook hier even voorstellen, want voor dit board heb ik me juist aangemeld:
ik ben mariska, train nu 3/4 maanden en sinds een week geleden train ik 5 keer per week.
Ik ben hier naartoe verwezen omdat ik er zelf niet echt uit kom:
bij ons op de sport school wordt ik niet echt serieus genomen en niet goed geholpen. Bij mijn vorige sportschool evenmin.
Ik wil graag serieus verder gaan met goeie trainings schema's en voeding. Maar kan ik dit alleen?
Mijn doel zijn de Miss Fitness wedstrijden, Sylvia Tremblay is daarin mijn grote voorbeeld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Sylvia Tremblay

Ik ben deze maand 1,5 kilo aangekomen (weeg nu 64,5 met een lengte van 1.84)
en heb pas mijn vet percentage laten meten, dat 10 % is. (is dit wel goed?)

Nou ik hoop dat ik hier genoeg leer en verder kan..
Groetjes mariska!

Hoi Maris,

10% is fout, hoe hebben ze dit gemeten?

Succes met je doelen :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Zo'n digitale meting dat je 2 handvaten moet vasthouden.

Zo'n digitale meting dat je 2 handvaten moet vasthouden.

Dat is echt geen goede manier om je percentage te meten. Men trainer stond wedstrijdklaar voor de universe bij de masters en had met zo een toestel 22.5%, hij liet iemand uit de gym komen om het even te testen die redelijk goed in het vet zat en hier kwam die meter uit op 19.5%. Je bent beter af met een huidplooimeter.

hey lieffie,alles goed?:D

welkom!je zal hier veel leren:)

:kiss:

welkom 10% is wel erg wijnig voor een vrouw ik kan een meisje die zit op haar westrijden op 10% dus het kan niet klopen anders zou het niet echt gezond zijn

Hoi Maris,

Veel 'normale' sportscholen hebben idd niet de kennis in huis voor echte begeleiding. Hier gaat het vaak meer om wat de mensenmassa wil AFVALLEN! En daar hebben ze dan ook weer tig theorieen over, maar goed.. dat even terzijde.

Voor begeleiding kan je bij verschillend personen in dit wereldje terecht. Met een beetje zoeken op internet kom je al heel ver. Kijk wie jou het meest geschikt lijkt en ga het gewoon proberen! Begeleiding houdt meestal in eens in de 2 weken bij je coach langskomen. Die bekijkt je dieet en past het zonodig aan. Vaak moet je even poseren om te zien of een dieet ook aanslaat. Sommige begeleiders zullen je trainingsschema's meegeven die je moet volgen, anderen zullen zeggen dat je het op gevoel moet doen maar zullen wel de gebieden aangeven die extra hard werk nodig gaan hebben en waar je je dus op moet focussen.

Dit is het een beetje in het kort. Ik wens je veel succes met de weg naar Silvia Tremblay!

@Muscleman: het klopt hoor. Veel dames gaan ver onder de 10% zitten. Ik zat zelf wel op 10% in april, maar mijn beste vriendin zat vorig jaar op 4%!

Welkom en heel veel succes met het behalen van je doel

Welkom en suc6

welkom en suc6 met je gestelde doelen!

ziet er al goed uit (avatar), als ik zo vrij mag zijn. succes met bodybuilden

welkom en succes

Succes met het doel da je voor ogen hebt :thumb:

Welkom hier.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal! :D

"Hey meid, welkom. Tuurlijk ben ik bereid je wat tips te geven, in ruil voor jouw msn .
Groetjes, Nitric"

Bedankt voor je prive bericht, maarre..
Hahaha wat denk je zelf?? :p

Terug
Naar boven