AndroidHealthClinic

Handen trainen

[Link niet meer beschikbaar]

Dieselcrew kicks ass

Wat ik wel eens deed als ik de wrist-curl deed dan liet de stang helemaal door rollen tot aan mijn vingertoppen. Wel vingers krom houden en snel weer omhoog natuurlijk.

Beste mensen, vroegáh had je van die handveren waarmee je de knijpkracht van je handen kon trainen.
Zoiets zoek ik nu weer maar ik kan het nergens meer vinden, weet iemand waar ik die dingen kan vinden?
Door hard in glazen flessen te knijpen kan je ook eea trainen maar ik wil toch graag weer die handveren hebben, hopelijk weet iemand waar ik die kan vinden.
Alvast bedankt.:D

Hard in glazen flessen knijpen is nou niet echt aan te raden. Wat als zo'n fles knapt? Met een beetje pech kun je dan helemaal niet meer knijpen, omdat je pezen zijn doorgesneden.

Hard in glazen flessen knijpen is nou niet echt aan te raden. Wat als zo'n fles knapt? Met een beetje pech kun je dan helemaal niet meer knijpen, omdat je pezen zijn doorgesneden.
Lol idd.

En beste mensen, met wristcurls train je echt niet alle spieren van je hand hoor. Ben je idd beter me grippers.

leer een reuzenzwaai aan een rekstok. serieus...

realiseer je overigens dat je grip en grip hebt: handkracht omvat o.a.

pinchgrip ('knijpen' ipv grijpen; tussen gestrekte vingers en duim)
crushgrip (als in 'knijp' een hand fijn)
supportgrip (wat je kan 'dragen', bij bijv een deadlift)

vooral pinchgrip zie je vnl beoefend worden door handkracht bezeten mensen :D

Bij Perry Sport heb je The Gripp II ballen. Ik heb zo'n ding naast mijn computer liggen op mijn werk, werkt prima. Beter dan een veer, waarbij je iedere keer dezelfde beweging herhaalt.

Terug
Naar boven