Fitness Seller

handgrips

Tilb013

Novice
Waardering
0
ik heb zojuist van die handgrips gekregen, om mijn onderarmen en handen te versterken, ik heb ze vooral omdat ik tijdens het fitnessen erg veel last krijg van mijn onderarmen en daarom wil ik ze nu versterken. maar mijn vraag is hoevaak moet ik dit doen elke dag of om de dag en hoeveel herhalingen.

Ik zou zeggen elke dag.
Gewoon lekker voor de tv en tot het brand als de t*ring.
Heb zelf zo'n rolstokje gemaakt voor bij de tv s'avonds.

• Topic Starter Topic Starter
hahaaha ok thanks man, zal ik dan ook gaan doen

ik heb zojuist van die handgrips gekregen, om mijn onderarmen en handen te versterken, ik heb ze vooral omdat ik tijdens het fitnessen erg veel last krijg van mijn onderarmen en daarom wil ik ze nu versterken. maar mijn vraag is hoevaak moet ik dit doen elke dag of om de dag en hoeveel herhalingen.

Eerlijk: geen idee....ik denk vaak.

Vroeger, lang...heel...lang geleden, deed ik dit elke dag tot ik niet meer kon. Ging echter steeds langer duren. Ben er uiteindelijk mee opgehouden omdat het te snel went en de weerstand niet altijd vermeerderd kan worden.

Verder behaalde ik er weldegelijk resultaat mee.

Grip en onderarmen train je altijd als je iets zwaars pakt...je gebruikt ze zodra je vingers/polsen bewegen...dus je kan je grip ook met alles wat je kan vastpakken en waar je in kan knijpen trainen (;P).

Voor extra training met progressief instelbare weerstand kan je ook een halter pakken zoals in de foto (ben ik niet). Er zijn ook apparaten om grip te versterken.

Blockpulls.

Ik zou zeggen elke dag.
Gewoon lekker voor de tv en tot het brand als de t*ring.
Heb zelf zo'n rolstokje gemaakt voor bij de tv s'avonds.

ik gebruik zelf de captains of crush grippers, ik weet niet wat voor weerstand de ts gebruikt of met welke instensiteit, afhankelijk van dat zou ik het echt niet elke dag doen. dat gaat je op den duur echt opbreken met bepaalde oefeningen.

denk dat 2-3 per week aardig zat is.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb gewoon een paar van de perry sport dus van geweldige weerstand of kwaliteit zullen ze vast niet zijn

Terug
Naar boven