Fitness Seller

haperen bij afspelen dvd's en mediabestanden

black2white

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Ja, helaas na een crash van m'n laptop.

na alles er opnieuw op te hebben laten zetten kan ik er niet (zoals voorheen) meer gewoon dvd's op afspelen of muziek luisteren zonder dat het hapert.
ook met spellen reageert hij af en toe wat trager of hij hapert.

iemand enig idee wat dit kan zijn? Verder doet hij het prima en heb ik er geen problemen mee, maar dit is gewoon wel irritant.

Ik dacht, ik vraag het eerst even hier voordat ik hem een week kwijt ben om na te laten kijken :D

Hoop dat iemand een ideetje heeft :)

groet,
B2W

Waar had de crash mee te maken kreeg je een BSOD? misschien een memmory dump of je grafische kaart die niet meer herkend word?

kijk eens in de taskmanager of de CPU 100% gaat als je filmpjes bekijkt? kan daar aan liggen

welke mediaplayer gebruik je?
indien Windows mediaplayer, hardwareversnelling op volledig instellen
en zorgen dat je refreshrate niet te laag staat

• Topic Starter Topic Starter
Waar had de crash mee te maken kreeg je een BSOD? misschien een memmory dump of je grafische kaart die niet meer herkend word?

had een trojan horse virus, dus hij is helemaal leeg gehaalt en opnieuw alles geinstalleerd (dat heb ik overigens niet zelf gedaan maar is gebeurd door een professional)

welke mediaplayer gebruik je?
indien Windows mediaplayer, hardwareversnelling op volledig instellen
en zorgen dat je refreshrate niet te laag staat

helaas nog steeds hetzelfde probleem... ik heb idd mediaplayer, maar dvd's worden afgespeelt via powerdvd en muziek via mediaplayer, dus het kan niet alleen aan de mediaplayer liggen...

daarom vraag ik het nog eens

gaat je cpu 100% als je filmpjes bekijkt?

mss is de niewste directx niet geinstalleerd?

probeer even nieuwe drivers te installeren van je hardware. vooral van je videokaart.
en je chipset (software voor je moederbord).

probeer even nieuwe drivers te installeren van je hardware. vooral van je videokaart.
en je chipset (software voor je moederbord).

eeeuhhh :P lolz tot het cpu begreep ik het nog :cool:
;)

ik denk dat ik het toch maar even ga voorleggen aan iemand die er meer van begrijpt dan ik, want van het installeren van drivers en m'n chipset heb ik weinig kaas gegeten.

ga de tips zeker voorleggen!

het probleem is iig dat er iets mis is met de hardwareversnelling

dank julie allemaal voor de reacties :)

tof dat jullie meedenken :D

Terug
Naar boven