XXL Nutrition

Hard! - Body en Fitshop Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misschien een rare vraag, maar je leest overal hou super de pomp is voor een aantal uren. Maar wat is nou het voordeel van een pomp hebben als het weer verdwijnt?
 
Deze ga ik denk ik voor onder de kerstboom vragen :D
 
Misschien een rare vraag, maar je leest overal hou super de pomp is voor een aantal uren. Maar wat is nou het voordeel van een pomp hebben als het weer verdwijnt?

Wat je voelt als pomp is het ontspannen van de bloedvaten waardoor je spieren meer zuurstof en voedingsrijk bloed opnemen waardoor je spieren sneller groeien en beter herstellen.:)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 08:30 ----------

@ Body & Fitshop.

Wat is het verschil met Hard! als pwo en jullie Prew-workout Power?

Hard! is krachtiger/heftiger voor energie en focus. (meer als Jack3D en Noxipro) en "ultra concentrated", vrij van kcal.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 08:30 ----------

Deze ga ik denk ik voor onder de kerstboom vragen :D

:kerst:
 
Nou dat is duidelijk! thnx!

Ik heb afgelopen weken Hemo Rage Black gebruikt. Voor het eerst dat ik zoiets ging proberen en persoonlijk sta ik versteld van het product! Is Hard! hetzelfde soort product en is het beter/heftiger dan Hemo Rage Black?
 
Nou dat is duidelijk! thnx!

Ik heb afgelopen weken Hemo Rage Black gebruikt. Voor het eerst dat ik zoiets ging proberen en persoonlijk sta ik versteld van het product! Is Hard! hetzelfde soort product en is het beter/heftiger dan Hemo Rage Black?

Hard! is eenzelfde soort product inderdaad:) Qua energie en focus ongeveer gelijk denk ik. Qua pomp zal Hard! nog wel een stukje beter werken voor je:)
 
Op veler verzoek!! Hard! in de Kersaanbieding!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
40 Doseringen voor 17,90!!

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

Dat wordt weer hard werken aankomende week!:D
 
Hoe zit het eigenlijk met het vasthouden van vocht ivm de creatine?
 
Hoe zit het eigenlijk met het vasthouden van vocht ivm de creatine?

Niet zozeer aan de orde omdat het ook producten bevat die vocht juistafdrijven. Om vocht vast te houden heb je meer creatine nodig dan in Hard! zit.
 
Je houdt eigenlijk geen vocht vast door creatine tenzij je troep hebt gekocht.
 
Ookbijwerkingen ervaren met hard!?
 
Back
Naar boven