MuscleMeat

Hard! - Body en Fitshop Nutrition

Users who are viewing this thread

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Niet binnen de veilige marges van de voorgeschreven doseringen. Het vergroot inderdaad het uithoudingsvermogen en geeft je een diepe focus. Maar zoals elk product moet je het niet overdoseren voor een langere periode. :)

-Leon

1 a 2 scoops valt niet onder overdoseren neem ik dan?
En langere periode, is het aan te raden dit product te nemen met telkens (per pot die mn aankoopt) een rustpauze tussen?
Bv dan maand lang elke training nemen, dan even 2 - 4 weken niets om dan terug te beginnen?

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
1 a 2 scoops valt niet onder overdoseren neem ik dan?
En langere periode, is het aan te raden dit product te nemen met telkens (per pot die mn aankoopt) een rustpauze tussen?
Bv dan maand lang elke training nemen, dan even 2 - 4 weken niets om dan terug te beginnen?

Nee, altijd wel met 1 scoop beginnen.:) 2 scoops Hard! geeft qua energie en focus een enorme boost. (als noxipro) de pomp is vele malen heftiger!:cool:
Je kunt Hard! 3-4 maal per week nemen (op je trainingsdagen) Om de 6-8 weken adviseer ik zelf altijd om helemaal even 2-3 weekje rust te nemen met pre-workouts.

tunux

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 mrt 2007
Lengte
1m85
HARD! is ook een van de weinige PWO waarbij ik me niet kapot zweet tijdens mn workout,
met bijv noxipro zweet ik als een gek

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Nog een mooi voordeel van Hard! tov Noxipro:)

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

vincent1992

Cool Novice
Lid geworden
22 sep 2011
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Ik snap er niks van. Lees overal dat mensen enorme pomp krijgen, minder zweten, minder last van slaapproblemen, betere trainingen.
Heb het nu 4 keer voor de training ingenomen: begin al te zweten als ik een gewicht oppak (normaal amper zweten), geen verschil in pomp , kan amper slapen, en mijn trainingen zijn echt waardeloos. Ben na een paar oefeningen gewoon echt kapot. B&F hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen? Vind het namelijk erg vreemd gezien bijna uitsluitend positieve reactie's..

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Ik snap er niks van. Lees overal dat mensen enorme pomp krijgen, minder zweten, minder last van slaapproblemen, betere trainingen.
Heb het nu 4 keer voor de training ingenomen: begin al te zweten als ik een gewicht oppak (normaal amper zweten), geen verschil in pomp , kan amper slapen, en mijn trainingen zijn echt waardeloos. Ben na een paar oefeningen gewoon echt kapot. B&F hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen? Vind het namelijk erg vreemd gezien bijna uitsluitend positieve reactie's..

Het kan best zijn dat je niet goed reageert op stimulanten. Dat is vervelend maar niets aan te doen. Als je dat weet dan zou ik een product zonder stimulanten nemen als Total Muscle Solution. :)

vincent1992

Cool Novice
Lid geworden
22 sep 2011
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Het kan best zijn dat je niet goed reageert op stimulanten. Dat is vervelend maar niets aan te doen. Als je dat weet dan zou ik een product zonder stimulanten nemen als Total Muscle Solution. :)

okee bedankt, zal het nog even paar keer aankijken. En als het positief uitpakt zal ik dat natuurlijk ook laten weten

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
okee bedankt, zal het nog even paar keer aankijken. En als het positief uitpakt zal ik dat natuurlijk ook laten weten

Probeer anders eerst even een halve scoop en kijk waar je wel een beter gevoel krijgt.:) Even passen en meten. Mocht je een overmatige reactie houden op stimulanten dan overschakelen. in elk geval zeer met mate doseren.:)

vincent1992

Cool Novice
Lid geworden
22 sep 2011
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Probeer anders eerst even een halve scoop en kijk waar je wel een beter gevoel krijgt.:) Even passen en meten. Mocht je een overmatige reactie houden op stimulanten dan overschakelen. in elk geval zeer met mate doseren.:)
zal nog even paar keer verschillende doseringen proberen en daar mijn conclusies uit trekken :)

jandek

Cool Novice
Lid geworden
1 okt 2011
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
HARD! is ook een van de weinige PWO waarbij ik me niet kapot zweet tijdens mn workout,
met bijv noxipro zweet ik als een gek

Ik ben zeiknat als ik hard neem. Neem dan ook wel 3 schepjes, omdat ik anders van extra energie niks merk.

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Nee, altijd wel met 1 scoop beginnen.:) 2 scoops Hard! geeft qua energie en focus een enorme boost. (als noxipro) de pomp is vele malen heftiger!:cool:
Je kunt Hard! 3-4 maal per week nemen (op je trainingsdagen) Om de 6-8 weken adviseer ik zelf altijd om helemaal even 2-3 weekje rust te nemen met pre-workouts.
Geweldig bedankt voor de uitleg (en het geduld, bleef maar met vragen afkomen :p). Ik heb m'n licht hier en daar nog wat opgestoken en besloten om bij m'n volgende bestelling Hard! eens uit te proberen :D

Gewoon even afwachten om een grote bestelling te plaatsen and we are off!

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Geweldig bedankt voor de uitleg (en het geduld, bleef maar met vragen afkomen :p). Ik heb m'n licht hier en daar nog wat opgestoken en besloten om bij m'n volgende bestelling Hard! eens uit te proberen :D

Gewoon even afwachten om een grote bestelling te plaatsen and we are off!

Super!:)

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Op veler verzoek hebben we nu de Hard! in een voordeelcombi met Super Creatine! (het scheelt niet heel veel in prijs ivm de krappe marges maar toch een beetje extra voordeel omdat veel mensen deze producten samen bestellen:)

Super Creatine & Hard! Duo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 nov 2008

Niet lullig bedoeld maar voor mij werkt noxipro toch echt beter, ik heb nog nooit van een huismerk een pre-workout echt gevoelt. Net zoals die unleash van XXL zwaar overated is. Ik voel er niks van, 2 vrienden voelen er niks van, de trainer bij mij in de sportschool voelt er niks van? En van bijvoorbeeld de grote merken zoals ''no-explode'' of ''crack'' en dan noxipro voelen we wel allemaal het effect.

Net 5 scheppen ''Hard'' op, beetje tinteling meer niet:o

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Niet lullig bedoeld maar voor mij werkt noxipro toch echt beter, ik heb nog nooit van een huismerk een pre-workout echt gevoelt. Net zoals die unleash van XXL zwaar overated is. Ik voel er niks van, 2 vrienden voelen er niks van, de trainer bij mij in de sportschool voelt er niks van? En van bijvoorbeeld de grote merken zoals ''no-explode'' of ''crack'' en dan noxipro voelen we wel allemaal het effect.

Net 5 scheppen ''Hard'' op, beetje tinteling meer niet:o

Vreemd inderdaad. De meeste mensen waarderen Hard! boven Noxipro en Jack3D. Zie: reviews:)

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 nov 2008
Moet wel zeggen dat de training lekker ging met 5 scoops,,, alleen voel me wel een beetje raar haha;P

gr

Stickler

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 feb 2011
Lengte
1m89
Massa
86kg
Al keer eerder een comment geplaatst na m'n eerste gebruik van Hard!. Tweede training twee scoops genomen i.p.v. de aanbevolen een scoop omdat ik het gevoel had dat er nog meer in zat. Man man man, en of er meer in zat. Ongelofelijk wat een rush, om nog maar niet te praten over de pomp. Ik werd vanmorgen wakker en de pomp was er nog. Bij inname van twee scoops te vergelijken met noxi en daarbij veel goedkoper.

Duidelijk mijn nieuwe vaste preworkoutbooster.

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Moet wel zeggen dat de training lekker ging met 5 scoops,,, alleen voel me wel een beetje raar haha;P

gr

Een giga dosering:D

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 16:15 ----------

Al keer eerder een comment geplaatst na m'n eerste gebruik van Hard!. Tweede training twee scoops genomen i.p.v. de aanbevolen een scoop omdat ik het gevoel had dat er nog meer in zat. Man man man, en of er meer in zat. Ongelofelijk wat een rush, om nog maar niet te praten over de pomp. Ik werd vanmorgen wakker en de pomp was er nog. Bij inname van twee scoops te vergelijken met noxi en daarbij veel goedkoper.

Duidelijk mijn nieuwe vaste preworkoutbooster.

Super!!! Dank je, voor de complimenten. Hard! is voor veel mensen nu echt de topper onder de pre-workouts. De pomp is wat we lezen in de reviews verbazend veel sterker als bij bv Jacked en Noxi.:)

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

Redfish

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 jan 2008
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Laatst 3 scheppen genomen. Voelde vooral de cafeïne. Beetje extra energie tijdens trainen maar na een uur was het toch echt op. De prijs is goed voor wat je krijgt maar als je echt wilt knallen kun je best iets anders nemen vind ik.

Naar boven