XXL Nutrition

Hard-core bodybuilding gyms in Vlaanderen en Brussel

Is er daar veel ruimte voor BB's? Qua squatracks/DL/Bench etc...?

Ik zit nu bij de Healthcity van de VUB en ze hebben daar zo'n zielige put met 1 smith, 1 bench & 2 dumbbells. (Iedereen kijkt me bizar aan als ik 50kg MP doe, serieus is da nu indrukwekkend? :rolleyes: )

Better bodiees :d

American Wellness Center in Merksem
Dumbbells tot 70kg, powerrack, squatrack en al de andere basic zaken

Is er daar veel ruimte voor BB's? Qua squatracks/DL/Bench etc...?

Ik zit nu bij de Healthcity van de VUB en ze hebben daar zo'n zielige put met 1 smith, 1 bench & 2 dumbbells. (Iedereen kijkt me bizar aan als ik 50kg MP doe, serieus is da nu indrukwekkend? :rolleyes: )

Dunno, al jaaaaaren niet meer geweest :) maar denk het wel zene, toch veel beter als healthcity

deed er toen ik nog tiener was karate lol

Kijk anders is op de site :)

trainen trouwens paar kampioenen als ik het zo lees:

Billy Stefanidis Belgisch kampioen Body Building 2006 en Mohamed Borak (is in 2007 Body-Building Kampioen van Marokko geworden)

Hoe bevalt healthcity je (slecht wss :) )? Werk in UZ brussel dus kan grote korting krijgen maar paar keer dat ik ben langs geweest zit het daar altijd vol met studenten gymleraar die je voortdurend lastig vallen. D8 dat er beneden ook een zaaltje is voor enkel BB training maar heb gehoord dat die zaal constant opgeïst wordt door allochtonen die nogal veel ambras durven maken.
In firegym ook (veel van molenbeek) maar daar heerste vroeger toch een zekere sfeer van vriendelijkheid en mutueel respect tegen elkaar.

Dacht dat er ook nog een paar goeie gyms waren in st-agatha berchem ( hollywood fitness en andere weet ik niet meer)

Doe nu enkel men workout thuis maar begin wat plaatsgebrek te hebben dus ben ook aant zien voor buitenshuis te trainen :) Probleem is in brussel dat het meestal enkel dure fitnesscentra zijn

Aan place Stephonson, te Schaarbeek is er een hardcore club,Queensbury heet die als ik me goed herinner. Ik trainde daar een paar maand. Meer hardcore dan daar zal je niet vinden. Een paar minpunten: zo basic dat de meeste moderne mensen daar echt niet willen douchen. HEt lijkt wel een gym uit ROemeni in de jaren onder ceusescu. En ik was er de enige autochtoon. Maar dat alles kon me geen kreet schelen. Je kan er ook boksles volgen.

Aan place Stephonson, te Schaarbeek is er een hardcore club,Queensbury heet die als ik me goed herinner. Ik trainde daar een paar maand. Meer hardcore dan daar zal je niet vinden. Een paar minpunten: zo basic dat de meeste moderne mensen daar echt niet willen douchen. HEt lijkt wel een gym uit ROemeni in de jaren onder ceusescu. En ik was er de enige autochtoon. Maar dat alles kon me geen kreet schelen. Je kan er ook boksles volgen.

Dus het is er onhygiënisch?

Terug
Naar boven