MuscleMeat

Hard-core bodybuilding gyms in Vlaanderen en Brussel

Idd, lijkt me wel leuk. Powerrack, veel open ruimte om te deadliften en powercleanen, wat benches. Wat wil een mens nog meer?

Dan raad ik je aan er eens drie maanden te gaan trainen en kijken wat je er dan van vindt. Toen ik er nog trainde was de baas al aan het twijfelen de powerrack weg te doen. Squatten moest ik mee stoppen en gaan leg pressen, want dat was veel beter en met deadliften trok ik mijn rug kapot. Bovendien is dat een enorm crappy powerrack en is het geen olympische baar. Het is zo een gladde zonder grip. Deadliften kan je dus echt niet zwaar. Dan moet je al straps gaan gebruiken. Bovendien kantelt de baar om als je aan 1 kant 25kg meer hebt hangen dan aan de andere. Vreselijkste gym waar ik ooit getraind heb. En de baar buigt door bij gewichten boven de 100kg!

denk niet dat ze er blij mee gaan zijn als je daar op dat vloertje gaat deadliften ofzo :)

Ja ok, op de laminaatvloer had ik idd niet gelet. Belangrijk detail natuurlijk! :D

Na het verhaal van willem is het duidelijk: een redelijke gym die door een slechte eigenaar om zeep geholpen wordt. Jammer.

Inderdaad een slechte eigenaar. Daar hangt continu zo een rotvibe. Echt geen leuke sfeer daar.

Dan raad ik je aan er eens drie maanden te gaan trainen en kijken wat je er dan van vindt. Toen ik er nog trainde was de baas al aan het twijfelen de powerrack weg te doen. Squatten moest ik mee stoppen en gaan leg pressen, want dat was veel beter en met deadliften trok ik mijn rug kapot. Bovendien is dat een enorm crappy powerrack en is het geen olympische baar. Het is zo een gladde zonder grip. Deadliften kan je dus echt niet zwaar. Dan moet je al straps gaan gebruiken. Bovendien kantelt de baar om als je aan 1 kant 25kg meer hebt hangen dan aan de andere. Vreselijkste gym waar ik ooit getraind heb. En de baar buigt door bij gewichten boven de 100kg!
ow, ja zeker geen hardcore bodybuildgym dus :D

zo'n 20 jaar geleden was het acgk bij daniel toch wel hardcore, waren toen veel wedstrijd builders en powellifters

ben na bijna 5jaar trainen vorige week van gym verandert, train nu in fitnesscenter do-it in turnhout, de gym van siggi segers

Ik probeer op mijn website een zo compleet mogelijke lijst van echte hard-core bodybuilding gyms in België, Vlaanderen en Brussel samen te stellen.

'k heb eens op je site gekeken bij must-haves van je dream "hardcore" gym.

body-solid-barbell-pad.jpg

Lekker hardcore hoor ???

• Topic Starter Topic Starter
'k heb eens op je site gekeken bij must-haves van je dream "hardcore" gym.

body-solid-barbell-pad.jpg

Lekker hardcore hoor ???

Mijn madam denkt altijd dat ik vreemd ga als er rode strepen op mijn nek/schouders staan. Tja, die vrouwen maken een man soft, he. :)

Slechtste excuus ooit.

ik ben nog maar mager ventje van 76kg, en ik vind het leuk de staaf te voelen drukken op nek en schouders, stimuleert om kracht te geven vind ik

Idd jody, gino en mario mortaigne, dat waren toen de toppers, en ook kristof hemarijck, is iets jonger dan de mortaignes, was in die tijd dat ik er een jaartje gefitnest heb, ja geloof je wel dat je het intotaal mssn niet kan vergelijken met ampes in ledegem, maar er wordt toch ook aan bodybuilding gedaan in acgk, natuurlijk mssn ook meer recreatievelingen zoals ik, dat wel, ik train nu thuis, maar ga binennkort es naar ampes met iemand dak ken en die me helpt met mijn trainingschema's en zo, dat hij me ne keer bezig ziet

bedoelde kristof hemerijck, zouden gino en mario nu nog trainen, zijn beiden nog iets ouder dan ik

Terug
Naar boven