Fitness Seller

Hard-core bodybuilding gyms in Vlaanderen en Brussel

bedoelde kristof hemerijck, zouden gino en mario nu nog trainen, zijn beiden nog iets ouder dan ik

gino doet niks meer

ik heb nog een eid gebokst me hem in torhout .
ben zijn ex schoonbroer tegengekomen vorige week, tschijnt dat gino niks meer doet en hij zou toegevet zijn

is ook al bijna 50 hé

ja, gino is 47/48 en mario 44/45, ja en mario woont waarschijlijk ook niet meer in de streek denk ik, weet ook niett of die nog iets doet, ik ben geboren kortemarknaar, heb ze nog gekend in de lagere school

ja, gino is 47/48 en mario 44/45, ja en mario woont waarschijlijk ook niet meer in de streek denk ik, weet ook niett of die nog iets doet, ik ben geboren kortemarknaar, heb ze nog gekend in de lagere school

aww.

ik ken Gino van samen te trainen maar als persoon heb ik niet echt de indruk dat je er veel aan hebt.
draait een beetje met de wind vind ik.

het ene moment ben je de beste en 6 maanden later zegt ie niet eens goeiedag als je hem tegenkomt

...

Laatst bewerkt:
Moet daar toch wel een leuk zaaltje zijn zo te horen

idd teddybeerke, moet je zeker eens naartoe gaan, daniel heeft dan ook al 40j of meer ervaring met powertraining

idd teddybeerke, moet je zeker eens naartoe gaan, daniel heeft dan ook al 40j of meer ervaring met powertraining

hahahahaha
daniel
lol
daar ga je ni veel van leren hoor

als je op gebied van powerlifting wil bijleren ga dan naar de sporthal in Diksmuide.
Ramuntcho mercier franky flameyn, peter deruiter, dries willaert(monsterstrenght), allemaal recordhouders in pl.

daniel... duuude;) get real

ja, die dries willaert is zeker een recordhouder in pl, voor zijn leeftijd zeg!
tja, zoals ik al zei, ik ben pas nu op 42j meer beetje recreatief en om wat te sporten met trainen begonnen, begrijp wel dat jij alleszins heel wat ervaring hebt

ik ben er toen 20j geleden gaan fitnessen tijdens herstel van een ziekte, ben toen op dat gebied goed geholpen door daniel, mssn vandaar dat ik er veel respect voor heb, en geen ervaring heb met andere gyms

ik train op mijn werk... niet dé perfecte gym maar voldoet ruimschoots en kost me niks :D

Fijn om dat te vermelden, kerel!

Levensmoeheid.

Fitness Galaxy (Er traint een volledig Highland Games Clan daar!! )
8480 Eernegem
(regio Oostende-Brugge)

Gold Gym Ysebaert, Boelarestraat Geraardsbergen

idd, galaxygymer, de galaxy schijnt een goeie hardcore gym te zijn, maar jammer genoeg iets te ver voor mij
ik zou liever naar een grotere iets meer hardcore gerichte gym gaan, waar ik nu train is het te klein, soms te weinig materiaal volgens dat er volk is
denk er aan om naar isogym in izegem te gaan

tielts conditecentrum heeft toch nog steeds zijn wedstrijdatleten he, idd erg goeie gym, ben er es geweest toen ik bij mijn zus was, maar jammer genoeg ook weer te ver om er altijd te trainen

fire gym in jette (brussel)

Terug
Naar boven