XXL Nutrition

Hardcore: dat is hoe ik rol!

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Skanky-ass ho's!

Ok, ****it, ik ga hier ook maar even een logje openen, aangezien ik nu ook aan een dieetje zit. Hopelijk is dit een extra steuntje in de rug om de komende maanden ff lekker te vlammen en niet weer in allerlei spiervredende weekenden terecht te komen.

Mijn stats nu:

82kg
12%
1.78m

Deadlift: 1RM 200kg
Squat: 1RM 150kg
Bench: 2RM 110kg

Dat ziet er dan ongeveer zo uit:

3023rtc.jpg


Deze foto is van januari. Ik sta nu wel ongeveer op dezelfde shape denk ik.

Komende maanden ga ik zeer lichtjes cutten. Al is het meer onderhoud met low carb (3000 kcals met e/k/v 40/20/40 en denk wel hier en daar wat refeeds). Ik ga het wat op gevoel doen, met wat cardio er bij proberen droger te worden zonder al te veel massa te verliezen. Ik ga kijken hoe dat loopt en dan eventueel wat meer/minder eten.

Training is Westside Barbell, massa gericht. Vind het leuk om te doen, die shit is hardcore, en ik wordt er buff van. Dat ga ik sowieso nog een week of 5 volhouden, misschien dan weer ff splitten, we zien wel. Ik ga het iig nu wel wat langer door zetten dan de vorige keer.

In de bijlage zit mijn trainingsschema. Dit volg ik behoorlijk nauwkeurig, natuurlijk kan er van worden afgeweken, maar dit werkt wel prima voor me.
 

Bijlagen

  • WSB2010.pdf
    93,5 KB · Weergaven: 587
Laatst bewerkt:
Intro.....BUST!!!
 
Je lijkt veel zwaarder. Succes!
 
Goede fysiek , one more :d

succes
 
Lijkt inderdaad veel zwaarder

succes
 
Zeer goed fysiek. Succes :)
 
ziet er netjes uit.

succes.
 
Succes. Hoe werkt Westside Barbell precies?
 
Goede UB.
Ga je nog iets aanpassen in WSB? Aangezien het nogal lastig te trekken zou zijn als je onder onderhoud gaat zitten, maar op onderhoud weet ik niet.
 
ben je natureL?
 
Hou het gezellig kinders haha.
 
Laatst bewerkt:
Als je WSB wil proberen, moet je minstens 2 cycles na elkaar doen om te kijken wat voor progressie je pakt. Dat gaat dus niet lukken met 5 weken. Anders heeft het geen zin
 
2 keer 6 weken dan Bart?
 
Hoeveel weken load en deload je? Stel dat je 4w load & 1 w deload dan komt dat op 9 a 10 weken. Kan je 2de cycle op deftige manier evalueren wat de eerste heeft opgebracht en conclusies trekken en leren voor de toekomst.
 
Back
Naar boven