XXL Nutrition

Harde poep door het cutten, uitgescheurde anus

Toevallig iets als magnesium supps in huis? Zeker magnesiumoxide is een goed laxeermiddel, maar Mgcitrate e.d. ook wel. Teveel ZMA voor 1x werkt ook wel, neem er eens 5-6 in een keer. (niet tevaak doen >3 caps ZMA levert wat teveel zink)

En zoals eerder genoemd, fruit werkt ook, gooi een hele berg in de blender maar alleen geen banaan.

Laatst bewerkt:
ik had het ook, zwaar k*t is dat. na het poepen een klote branderig gevoel en ik kon nauwelijks zitten. wat ik heb gedaan is meer vezels gaan eten, fruit en zeker meer water gaan drinken.

tip: als je gaat schijten, probeer dan zo veel mogelijk te ontspannen en niet persen. desnoods doe je er een half uur over. en zeker die bende niet ophouden, zo maak je het alleen maar erger;).

Heb dit ook soms,meer groenten,fruit en vezels eten.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle positieve reacties, wat ik ga doen is eerst proberen meer water te drinken en op low dagen ga ik minder carbs eten en meer vetten dus van,

245gr e 43%
177gr k 31%
60gr v 27%

naar

265g e 46%
145g k 25%
72g v 28%

2eetlepels lijnzaadolie
6eetlepels olijfolie
4 visolie caps

Als het dan nog niet beter gaat, dan ga ik eens naar de huisarts iig bedankt voor alle tips.

Laatst bewerkt:
op hoeveel % sta je nu dan?

Aarsje insmeren met uierzalf :dunno:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hier nog 100% tarwe spaghetti liggen mischien rijst daarmee vervangen? :dunno:

Gelijk aan de lax zou ik zeggen!

bodybuilders
ik zal ze nooit begrijpen

Tasje koffie kan ook soms wonderen doen :D!

let maar op met die rijst, krijg je spleetogen van.

Je moet van die vochtige toiletdoekjes kopen met vitamines die voor een elastische huid zorgen, als ik dat iedere dag gebruik heb ik nooit last van dit soort ongein.

Meer olie gebruiken? ???
EDIT: bij het bereiden van de gerechten weliswaar

Dit is duidelijk gewoon een gebrek aan vezels. In rijst (zelfs zilvervlies) zitten nauwelijks vezels. Eet gewoon wat meer volkorenbrood, volkorenpasta en brinta.

Je moet je anus voor het poepen even losmaken met een beetje vaseline en een flinke dildo. Dan valt die keutel er zo uit :)

Serieus: meer vezels eten, anders (als laatste redmiddel) laxeermiddel?

Laatst bewerkt:
Op je low carb dag pak je maar 16 gram vezels als ik het goed bekijk, veel en veel te weinig. Je bent vezels nodig voor het functioneren van je darmen, deze "kneden" omdat vezels moeilijk verteerbaar zijn. Hierdoor wordt je poep zachter. Vezels eten dus.

Je high carb dag zit je rond de 25? als ik snel heb gekeken. Je moet echt bergen groene groenten gaan eten en dan komt het goed.

Het is echt een kwestie van vezels.

Vezelsupplementen.

Terug
Naar boven