- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vezels verteren niet en gaan dus mee met de stoelgang, doordat ze vocht vasthouden wordt de stoelgang juist zachter...Een teveel aan vezels zorgt ook voor verstopping.
Het ontrekt vocht uit de darmen wat de stoelgang juist bemoeilijkt.
Vezels verteren niet en gaan dus mee met de stoelgang, doordat ze vocht vasthouden wordt de stoelgang juist zachter...
Of bedoel je echt veel teveel vezels? Nog nooit gehoord dat dat leidt tot hardere stoelgang iig. Maar zou kunnen.
Je moet wel erg veel brood eten dan,heb het al eens gehad.Yep een teveel vezels leid tot vochttekort in de dunne darm.
Komt vaak voor met een teveel aan volkorenbrood.
Je darmen hebben ook vocht nodig om de stoelgang voort te duwen.
Je moet wel erg veel brood eten dan,heb het al eens gehad.
Het rare is als ik kuurde at ik een brood en half per dag en geen last.
Buiten het kuren wel.Maar steroiden beinvloeden de darm dan ook.
Vezels zorgen NIET voor een verstopping. Ik denk eerder dat je te veel zout vrat of iets dergelijks. En een van de dingen die je als BB gelijk aanleert is drinken, veel drinken. Thee/water dan wel te verstaan.
Google maar eens voor tips hierover, maar wat sommigen hier posten klopt echt weinig van.
[Link niet meer beschikbaar]
Vond het ook al vreemd omdat ik er niet direct iets over kon vinden, maar misschien heeft Cools een link/bron voor ons?Vezels zorgen NIET voor een verstopping. Ik denk eerder dat je te veel zout vrat of iets dergelijks. En een van de dingen die je als BB gelijk aanleert is drinken, veel drinken. Thee/water dan wel te verstaan.
Google maar eens voor tips hierover, maar wat sommigen hier posten klopt echt weinig van.
[Link niet meer beschikbaar]