XXL Nutrition

Hassan is duidelijk tegen de islam

Zelfde geval als klusmier en musclebear. Ze zullen altijd overtuigd blijven van hun eigen gelijk.

In het stukje schrijft de schrijver trouwens dat hij in elkaar geslagen wil worden. Lijkt mij dus dat hij met dit stukje provocatie wil aantonen dat het wel meevalt met het moslim gerelateerd geweld. Hij zegt dat hij "morgen" een stukje schrijft over extreem-rechts Nederland; kijken of er iemand dan wel wil happen.

Lijkt mij dus dat hij met dit stukje provocatie wil aantonen dat het wel meevalt met het moslim gerelateerd geweld.
Ik had dit vermoeden, maar logisch dat niemand hem dan in elkaar slaat, elke Moslim weet waarschijnlijk wel dat hij aan de kant van de Moslims staat.

Ik vraag me wel is af waarom ik strafpunten krijg. En spiertje gewoon alles kan zeggen wat ie maar wil, ook al valt ie een heel board ermee aan.

Zelfde geval als klusmier en musclebear. Ze zullen altijd overtuigd blijven van hun eigen gelijk.

In het stukje schrijft de schrijver trouwens dat hij in elkaar geslagen wil worden. Lijkt mij dus dat hij met dit stukje provocatie wil aantonen dat het wel meevalt met het moslim gerelateerd geweld. Hij zegt dat hij "morgen" een stukje schrijft over extreem-rechts Nederland; kijken of er iemand dan wel wil happen.

Hahahahahaha.....KLUS JE KARMA IS ONDERWEG !!!!! :D

Nee hoor je komt helemaal niet over als een radicaal, je uitspraken zijn inderdaad van een gematigd persoon. Als dit gematigdheid moet voorstellen vrees ik dat sommigen hier inderdaad gelijk hebben, dan is deze maatschappij reddeloos verloren.
Eric, ik zeg je eerlijk in alle oprechtheid dat ik altijd al respect heb gehad voor je manier van denken ook nu.
Maar ik wil je dit meegeven, praktisch elke moslim zou na zulke verschrikkelijke beledigingen al is het voor de grap die persoon hetzelfde toewenst als ik wat ik hem toewensde.
Mischien niet zo erg als ik het zei, maar we zien hem dan zeker liever ''verdwijnen'' want voor een moslim is de profeet belangrijker als zn eigen ouders in die zin als het ware. Het is gewoon ongekend dat er zulke dingen over worden gezegd over de profeet die zo ongelovelijk heilig bij ons is.

Al zegt een moslim in je gezicht ja laat hem maar lullen, onder andere moslims zullen ze hem zeker vreselijke dingen toewensen, ga daar maar vanuit het is gewoon iets algemeen. Ik kan het weten, ik deed het namelijk ook, maar niet meer. Zelfs hier op dbb, zei ik niet wat ik dacht eerst maar wat iedereen dacht/wat er niet tegeninging om niet iedereen tegen me in het harnas te jagen.
De gematigde moslims hebben geen zin in problemen dus zeggen vaak wat er verwacht wordt te zeggen.Als de surinamers en Antilianen bij mij op het werk het eens zijn met Appa de rapper dat hij niet erg vindt dat iemand hem een kogel door de kop jaagt, en hun dat versterken door te zeggen zo gauw mogelijk dan weet je toch wel al hoe laat het is ofniet? Vergis je niet Eric, ik zei al ik heb altijd respect gehad voor je manier van denken om niet zo snel jezelf te laten leiden door vooroordelen, maar sla daar niet in door

Pffffffffff,... heb medelijden met jullie.
De Christen en Moslim broeders die denken dat ze de waarheid in pacht hebben !!!

Laatst bewerkt:

Ik kan je op het hart drukken dat de schrijver tot in de diepste kringen van de Moslim gemeenschap heeft verkeerd en z'n ogen goed heeft opengehouden. En heeft behoorlijk wat zeer gevoelige snaren blootgelegd en weet precies hoe de vlijmscherpe kritiek eveneens acuut bot te maken.

Afhankelijk aan welke kant je staat, is dit wat kunt noemen een overloper en verrader, òf een buitengewone informateur met onschatbare informatie om 'iedereen' te snel af te zijn en in de zak te steken. In het belang van vele anderen.

Dat ''zijn'' heb je der zelf bij bedacht, want ik bedoelde alle geloven.;)

Als je dood wilt moet je dat doen gast. Veel succes.

Dat die gast dat durft te zeggen. Al die beledigingen :eek: . Damn, hier kan ik zooo ****ing boos om worden he.. Hoop dat hij zijn lesje leert door wat geweld

Sorry? Ik dacht dat de islam een vredig geloof was.

Eigenlijk zegt jou reactie al genoeg, ALS ik christen was en iemand zou een shirt hebben dat het geloof belachelijk maakt, who cares?

Ik vraag me wel is af waarom ik strafpunten krijg. En spiertje gewoon alles kan zeggen wat ie maar wil, ook al valt ie een heel board ermee aan.

Dat noemen ze nu ANGST !!!!

Hetzelfde dat de politie niet het kamp op durft, maar dan erger !
Mind Controle door dreigen en geweld !!! :D

Terug
Naar boven