- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik kijk naar wat hij zegt, vind ik het inderdaad nog erg gematigd
misogyne homo
De profeet Mohammed is een grotere pedofiel dan Karl Noten
barbaarse kamelendrijver
Ik heb een Koran op de wc liggen
De islam is verantwoordelijk voor alle stagnatie in de Arabische wereld.
Eric, ik zeg je eerlijk in alle oprechtheid dat ik altijd al respect heb gehad voor je manier van denken ook nu.
Maar ik wil je dit meegeven, praktisch elke moslim zou na zulke verschrikkelijke beledigingen al is het voor de grap die persoon hetzelfde toewenst als ik wat ik hem toewensde.
Mischien niet zo erg als ik het zei, maar we zien hem dan zeker liever ''verdwijnen'' want voor een moslim is de profeet belangrijker als zn eigen ouders in die zin als het ware. Het is gewoon ongekend dat er zulke dingen over worden gezegd over de profeet die zo ongelovelijk heilig bij ons is.
Al zegt een moslim in je gezicht ja laat hem maar lullen, onder andere moslims zullen ze hem zeker vreselijke dingen toewensen, ga daar maar vanuit het is gewoon iets algemeen. Ik kan het weten, ik deed het namelijk ook, maar niet meer. Zelfs hier op dbb, zei ik niet wat ik dacht eerst maar wat iedereen dacht/wat er niet tegeninging om niet iedereen tegen me in het harnas te jagen.
De gematigde moslims hebben geen zin in problemen dus zeggen vaak wat er verwacht wordt te zeggen.Als de surinamers en Antilianen bij mij op het werk het eens zijn met Appa de rapper dat hij niet erg vindt dat iemand hem een kogel door de kop jaagt, en hun dat versterken door te zeggen zo gauw mogelijk dan weet je toch wel al hoe laat het is ofniet? Vergis je niet Eric, ik zei al ik heb altijd respect gehad voor je manier van denken om niet zo snel jezelf te laten leiden door vooroordelen, maar sla daar niet in door
Op het moment zijn de Wilderianen met negen zetels in het parlement vertegenwoordigd. Dat betekent dat er in Nederland een paar honderdduizend mensen uit volle overtuiging hebben gestemd op deze debielenpartij. Men zou dan kunnen denken dat het dan wel meevalt met de verrechtsing in Nederland, aangezien een paar honderdduizend Downsyndroompatiëntjes in het niet valt bij een bevolking van 15 zoveel miljoen weldenkende Nederlanders. Maar daar vergist u zich in, in dat weldenkende bedoel ik. De potentiële aanhang van de PVV is vele malen groter dan die paar honderdduizend mongooltjes. Een veelvoud daarvan knikt instemmend als Wilders tot boekverboden oproept en gniffelt van plezier als hij de islamitische gemeenschap criminaliseert. Het zijn zwijnen en apen die conform hun minderwaardig karakter niet eens durven uit te komen voor hun rabiaat rechtse ideeën. Ze wachten totdat de wat moedigere racisten Wilders aan de macht zullen helpen, waarna ze zich als hyena’s op de moslimgemeenschap zullen storten (als er tegen die tijd überhaupt nog iets over is van de moslimgemeenschap). Als ik een ruime schatting mag doen, dan zou ik zeggen dat zeker de helft van de Nederlandse bevolking niets liever wil dan een herhaling van de Endlösung.
Alleen zullen die zich wat minder radicaal uiten. Ga je nou niet voordoen als een gematigd moslim want dat ben je verre van. Je ging nu toch ook naar die haatzaai Moskee van Fawaz toe? Dan is je referentiekader van gematigd inderdaad aardig verstoord. (dat de man zich nu wat gematigder voordoet doet er verder weinig aan af, het is een wolf in schaapskleren).
Laat ik nou net via mijn ex-vriendin een tijdje familie hebben gehad die ook moslim waren. Die zijn echt niet zo radicaal als jij je nu voordoet en zal het verder worst zijn wat er voor zaken worden geuit over hun geloof, zeker als dat niet serieus bedoeld is.
Wel humor dat je mij het advies geeft om niet door te slaan, vertederend zelfs. Je bent zelf zover doorgeslagen dat je nu denkt dat je ook maar enige raakvlakken hebt met gematigd zijn. Als dit geen masker is maar je ook daadwerkelijk zo bent geworden zie ik het erg somber voor je in. Maar goed ik blijf er bij je dat gewoon aan het trollen bent om het trollen en ik mag hopen dat ik het daar bij het rechte eind heb.
Overigens wie niet kan doorzien met welke bedoeling het stuk is geschreven is eigenlijk niet waard dat er gereageerd wordt op zijn postings. Natuurlijk probeert Hassan Bahara te provoceren, maar wel vanuit een richting die totaal niet gelijkstaat aan bijvoorbeeld een Jami, Wilders, Elian etc.
Typerend is zijn nieuwe bijdrage :
Hassan Bahara
Hij neemt dus alles op de hak en ontziet daarbij niemand. Of het slim is kan je je afvragen, maar wel zijn volste recht verder. Hij kiest in ieder geval geen partij. Moslims of extreem rechts, ze krijgen er beiden van langs. Dat is wel iets ander dan polariserend te werk gaan en daarmee dus wel partij te kiezen.
Dit is geen politicus of opinieleider. De man probeert naar oud Nederlandse traditie, diverse heilige huisjes omver te schoppen en wat dat betreft is hij dus behoorlijk geintegreerd. Nu dienen polariserende lieden niet de mond gesnoerd te worden, maar daar heb ik minder begrip voor dan deze actie van Bahara.
Maar elke zelfbewuste moslim zal hopen dat degene die zulke verschrikkelijke beledegingen uit verschrikkelijk zal gaan branden in hel.Bij ons is er geen verschil in provocatie, wij hebben schijt aan provocatie.Beledeging blijf beledeging, ondanks de humoristische inslag
Laat ik de cartoon-rellen als voorbeeld nemen, ook grappig bedoeld mischien wat provocatief maar niet de inslag ala wilders,ehsan maar destructief kijkend naar de impact,mischien dat je nu begrijpt wat ik bedoel