Fitness Seller

Hassan is duidelijk tegen de islam

het is weer een heerlijk topic om de ratten uit de kast te laten komen. :D

Als ik kijk naar wat hij zegt, vind ik het inderdaad nog erg gematigd

misogyne homo
De profeet Mohammed is een grotere pedofiel dan Karl Noten
barbaarse kamelendrijver
Ik heb een Koran op de wc liggen
De islam is verantwoordelijk voor alle stagnatie in de Arabische wereld.

grotere pedofiel dan karl noten, klopt want hij trouwde een 8 jarige dacht ik, niet?

barbaarse kamelendrijver, volgens mij had mohammed niet de skillz om kamelen te drijven, een schaap misschien, maar een kameel was zeker te veel hooi op de vork van deze jongen :-)

koran de wc liggen, beter nog, ik koop zoiets belachelijks nog niet, hoogstens blader ik er wat in de standaard boekhandel in en lach mijzelf dan te pletter... mijn wc is nog te goed voor dit boek, mijn hoogwaardige afvalstoffen moeten er tenslotte nog door kunnen en de koran is alleen maar hinderlijk

De islam is verantwoordelijk voor alle stagnatie in de Arabische wereld.
Hmz, leek mij duidelijk dat dit de arabieren zelf zijn, een religie kun je niet de schuld geven voor het lage iq en onvermogen om zichzelf uit de kamelenshit te halen.

De groeten :-)
DiS

Ps EricR ik heb al een rode kaart voor provacatie, dank u wel

Eric, ik zeg je eerlijk in alle oprechtheid dat ik altijd al respect heb gehad voor je manier van denken ook nu.
Maar ik wil je dit meegeven, praktisch elke moslim zou na zulke verschrikkelijke beledigingen al is het voor de grap die persoon hetzelfde toewenst als ik wat ik hem toewensde.
Mischien niet zo erg als ik het zei, maar we zien hem dan zeker liever ''verdwijnen'' want voor een moslim is de profeet belangrijker als zn eigen ouders in die zin als het ware. Het is gewoon ongekend dat er zulke dingen over worden gezegd over de profeet die zo ongelovelijk heilig bij ons is.

Al zegt een moslim in je gezicht ja laat hem maar lullen, onder andere moslims zullen ze hem zeker vreselijke dingen toewensen, ga daar maar vanuit het is gewoon iets algemeen. Ik kan het weten, ik deed het namelijk ook, maar niet meer. Zelfs hier op dbb, zei ik niet wat ik dacht eerst maar wat iedereen dacht/wat er niet tegeninging om niet iedereen tegen me in het harnas te jagen.
De gematigde moslims hebben geen zin in problemen dus zeggen vaak wat er verwacht wordt te zeggen.Als de surinamers en Antilianen bij mij op het werk het eens zijn met Appa de rapper dat hij niet erg vindt dat iemand hem een kogel door de kop jaagt, en hun dat versterken door te zeggen zo gauw mogelijk dan weet je toch wel al hoe laat het is ofniet? Vergis je niet Eric, ik zei al ik heb altijd respect gehad voor je manier van denken om niet zo snel jezelf te laten leiden door vooroordelen, maar sla daar niet in door

Alleen zullen die zich wat minder radicaal uiten. Ga je nou niet voordoen als een gematigd moslim want dat ben je verre van. Je ging nu toch ook naar die haatzaai Moskee van Fawaz toe? Dan is je referentiekader van gematigd inderdaad aardig verstoord. (dat de man zich nu wat gematigder voordoet doet er verder weinig aan af, het is een wolf in schaapskleren).

Laat ik nou net via mijn ex-vriendin een tijdje familie hebben gehad die ook moslim waren. Die zijn echt niet zo radicaal als jij je nu voordoet en zal het verder worst zijn wat er voor zaken worden geuit over hun geloof, zeker als dat niet serieus bedoeld is.

Wel humor dat je mij het advies geeft om niet door te slaan, vertederend zelfs. Je bent zelf zover doorgeslagen dat je nu denkt dat je ook maar enige raakvlakken hebt met gematigd zijn. Als dit geen masker is maar je ook daadwerkelijk zo bent geworden zie ik het erg somber voor je in. Maar goed ik blijf er bij je dat gewoon aan het trollen bent om het trollen en ik mag hopen dat ik het daar bij het rechte eind heb.

Overigens wie niet kan doorzien met welke bedoeling het stuk is geschreven is eigenlijk niet waard dat er gereageerd wordt op zijn postings. Natuurlijk probeert Hassan Bahara te provoceren, maar wel vanuit een richting die totaal niet gelijkstaat aan bijvoorbeeld een Jami, Wilders, Elian etc.

Typerend is zijn nieuwe bijdrage :

Op het moment zijn de Wilderianen met negen zetels in het parlement vertegenwoordigd. Dat betekent dat er in Nederland een paar honderdduizend mensen uit volle overtuiging hebben gestemd op deze debielenpartij. Men zou dan kunnen denken dat het dan wel meevalt met de verrechtsing in Nederland, aangezien een paar honderdduizend Downsyndroompatiëntjes in het niet valt bij een bevolking van 15 zoveel miljoen weldenkende Nederlanders. Maar daar vergist u zich in, in dat weldenkende bedoel ik. De potentiële aanhang van de PVV is vele malen groter dan die paar honderdduizend mongooltjes. Een veelvoud daarvan knikt instemmend als Wilders tot boekverboden oproept en gniffelt van plezier als hij de islamitische gemeenschap criminaliseert. Het zijn zwijnen en apen die conform hun minderwaardig karakter niet eens durven uit te komen voor hun rabiaat rechtse ideeën. Ze wachten totdat de wat moedigere racisten Wilders aan de macht zullen helpen, waarna ze zich als hyena’s op de moslimgemeenschap zullen storten (als er tegen die tijd überhaupt nog iets over is van de moslimgemeenschap). Als ik een ruime schatting mag doen, dan zou ik zeggen dat zeker de helft van de Nederlandse bevolking niets liever wil dan een herhaling van de Endlösung.

Hassan Bahara

Hij neemt dus alles op de hak en ontziet daarbij niemand. Of het slim is kan je je afvragen, maar wel zijn volste recht verder. Hij kiest in ieder geval geen partij. Moslims of extreem rechts, ze krijgen er beiden van langs. Dat is wel iets ander dan polariserend te werk gaan en daarmee dus wel partij te kiezen.

Dit is geen politicus of opinieleider. De man probeert naar oud Nederlandse traditie, diverse heilige huisjes omver te schoppen en wat dat betreft is hij dus behoorlijk geintegreerd. Nu dienen polariserende lieden niet de mond gesnoerd te worden, maar daar heb ik minder begrip voor dan deze actie van Bahara.

Alleen zullen die zich wat minder radicaal uiten. Ga je nou niet voordoen als een gematigd moslim want dat ben je verre van. Je ging nu toch ook naar die haatzaai Moskee van Fawaz toe? Dan is je referentiekader van gematigd inderdaad aardig verstoord. (dat de man zich nu wat gematigder voordoet doet er verder weinig aan af, het is een wolf in schaapskleren).

Laat ik nou net via mijn ex-vriendin een tijdje familie hebben gehad die ook moslim waren. Die zijn echt niet zo radicaal als jij je nu voordoet en zal het verder worst zijn wat er voor zaken worden geuit over hun geloof, zeker als dat niet serieus bedoeld is.

Wel humor dat je mij het advies geeft om niet door te slaan, vertederend zelfs. Je bent zelf zover doorgeslagen dat je nu denkt dat je ook maar enige raakvlakken hebt met gematigd zijn. Als dit geen masker is maar je ook daadwerkelijk zo bent geworden zie ik het erg somber voor je in. Maar goed ik blijf er bij je dat gewoon aan het trollen bent om het trollen en ik mag hopen dat ik het daar bij het rechte eind heb.

Heel jammer, je denkt dat je moslims kent maar je weet echt ruk,echt ruk gewoon.Toen ik als kleine jochie naar met mn ooms naar het nieuws keek, waarvan een bij de bank werkt, en een ander als jurist werden er ook hele onfijne dingen gezegd die allemaal binnenshuis gehouden moesten worden gewoonweg omdat ze zeiden'' Mo, dit is het land van joden en christenen, je bent hier een gast dus je doet naar hun regels'' Je hebt gewoon geen idee van hoe diep het zit, en dan kom je met een referentiekader van Imam Fawaz maar dat is een vergelijking van niets.Omdat ik het juist meer merkte toen ik me niet orienteerde op islam, de hypocrieten

Het enige verschil nu is dat ik mensen ken die het openlijk zeggen,en toendertijd alleen achter gesloten deuren.
Natuurlijk, er zullen ook echte gematigden zijn maar die zijn zo moeilijk te onderscheiden voor een nler. Want ze zullen dat soort dingen nooit openbaren tegen een nler. Mensen kiezen in deze tijd van polarisatie voor partij, voor moslims zal dat zeker niet de nederlandse partij zijn die dit soort mong*len als Hassan steunen die de profeet beledigen
De vraag rest nu hoe kan ik jou dat laten inzien. Waarschijnlijk niet, dus ik hou het daar maar bij geloof wat je wilt maar alsnog
Wees niet te naief

(Trollen? En daarmee heel mijn geschiedenis, culturele inslag, geloof en identiteit bedoezelen als een stukje goedkoop prul net als die Hassan? Ik als oosterling, je zou beter moeten weten)

Edit: Om kracht bij mijn punt te zetten hier: Hassan Bahara vindt profeet Mohammed is een grotere pedofiel dan Karl Noten. - Marokko Community
En die sectie wordt vrijwel alleen door 18+ bezocht
Moet je eens zien wie tegen wie het is(nlers versus moslims, alweer)

Laatst bewerkt:
Hahahaha wees niet naïef,.. en dat zeg jij? :D

Overigens wie niet kan doorzien met welke bedoeling het stuk is geschreven is eigenlijk niet waard dat er gereageerd wordt op zijn postings. Natuurlijk probeert Hassan Bahara te provoceren, maar wel vanuit een richting die totaal niet gelijkstaat aan bijvoorbeeld een Jami, Wilders, Elian etc.

Typerend is zijn nieuwe bijdrage :

Hassan Bahara

Hij neemt dus alles op de hak en ontziet daarbij niemand. Of het slim is kan je je afvragen, maar wel zijn volste recht verder. Hij kiest in ieder geval geen partij. Moslims of extreem rechts, ze krijgen er beiden van langs. Dat is wel iets ander dan polariserend te werk gaan en daarmee dus wel partij te kiezen.

Dit is geen politicus of opinieleider. De man probeert naar oud Nederlandse traditie, diverse heilige huisjes omver te schoppen en wat dat betreft is hij dus behoorlijk geintegreerd. Nu dienen polariserende lieden niet de mond gesnoerd te worden, maar daar heb ik minder begrip voor dan deze actie van Bahara.

Ik had het al de eerste keer door
Hij geeft zelf al aan vanuit humoristisch standpunt te schrijven door te zeggen, eens kijken wie mij in elkaar wilt slaan.Voor moslims is er geen humor mogelijk met alles wat met betrekking tot de profeet klaar, punt bastaGrappen, en beledigingen maken over de profeet is bij moslims net zo erg alsof je een kankerpatient opzoekt in het ziekenhuis en hem gaat uitlachen terwijl je kanker-megool tegen hem schreeuwt. Natuurlijk zullen moslims doen alsof het niks voorstelt, en het zo afwimpelen

Maar elke zelfbewuste moslim zal hopen dat degene die zulke verschrikkelijke beledegingen uit verschrikkelijk zal gaan branden in hel.Bij ons is er geen verschil in provocatie, wij hebben schijt aan provocatie.Beledeging blijf beledeging, ondanks de humoristische inslag
Laat ik de cartoon-rellen als voorbeeld nemen, ook grappig bedoeld mischien wat provocatief maar niet de inslag ala wilders,ehsan maar destructief kijkend naar de impact,mischien dat je nu begrijpt wat ik bedoel

Laatst bewerkt:
Nee ik begrijp niet wat je bedoelt eigenlijk, want bij die cartoonrellen gingen alleen de grootste 'megolen' (het is mong*len) de straat op.

Je harde ontkenningen en beeltenis van gematigde moslims doen mij alleen maar meer geloven dat je of de boel in de zeik neemt of dat je maar al te graag dat beeld zo neerzet omdat je niks moet weten van een gematigde islam. Beiden net zo triest eigenlijk, maar jouw keuze verder.

Jij kan niet spreken voor degenen die er wel een gematigde denktrant op nahouden, ook niet als je toevallig meer moslims kent dan ik. Dus niet aankomen met uitspraken dat ik naief ben of niks weet, daarmee kom je zelf vrij onwetend over.

Wat ik trouwens op Marokko.nl of andere fora lees is niet serieus te nemen. Dat is net zoiets als hier Politiek en Religie lezen en soms het idee krijgen dat heel Nederland een aanhanger is geworden van Wilders. Het is een forum en dat is maar een klein gedeelte van de werkelijkheid. Ook al lopen er daar ook genoeg te trollen, het blijft makkelijk om de radicaal te spelen vanachter je toetsenbord. Dan nog, de Marokkanen zijn dan misschien wel 1 van de grootste moslimgroeperingen, maar de groep hier is niet eens exemplarisch voor wat in Marokko en dus net zo min voor andere moslims die ook in Nederland wonen.

Laat in ieder geval 1 ding duidelijk zijn, de strijd voor een radicale islam is vrij futiel. Ook al doe jij het dan voorkomen dat jij zelf ook nog gematigd bent. De radicale islam zal misschien voorlopig nog meer volgers krijgen maar waarschijnlijk net zo hard personen die zich daar keihard zullen tegen weren. O.a. een Wilders, iedere radicalisering is koren op de molen van hem. Maar net zo goed van groeperingen buiten Nederland die ook fel gekant zijn tegen iedere vorm van 'islamisering' en niet eens alleen de radicale takken.

Als de radicalen denken die strijd te kunnen winnen hebben ze het fout, de tolerantie van gematigde Nederlanders is niet bij de radicale groeperingen. Die is er hooguit voor degenen die hier gewoon hun leven willen leiden. In alle gevallen blijft het in ieder land een strijd van de meerderheid tegen een minderheid, de winnaar staat dus al vast. Alleen jammer dat die radicale 'megolen' het maar al te graag vernken voor degenen die wel van goede wil zijn.

Laatst bewerkt:
Zo, die zit!:thumbs:

Mooie woorden: GOEDE WIL !!!

ik snap de rel niet :scratch:

ik heb nog wat stukjes van hem gelezen en flink zitten glimlachen.. sterke schrijver :thumbup:

De rel is dat degenen met amper incasseringsvermogen gelijk over de rooie gaan als iemand op een bepaalde wijze een stukje schrijft. Dat zegt meer over degenen die over de rooie gaan dan over degene die het stukje heeft geschreven.

Bahara doet niks anders dan een Teeuwen, van het Hek, Kan etc. Alles op de hak nemen maar daarbij zelf niet al teveel partij kiezen. Links, rechts, midden, alles krijgt er van langs. Beter dan rechtse of links polariserende stukjes, ook al moet daar natuurlijk ook gewoon ruimte voor zijn.

Het wordt tijd dat sommige groeperingen wat ruggegraat kweken. Bij het minste of geringste gaan huilen geeft nou niet echt blijk van een verregaande emotionele ontwikkeling. Het komt op mij in ieder geval erg infantiel over. Hoe heftiger de reactie des te meer je eventuele tegenstanders in de kaart speelt, maar goed zo ver kijken die huilebalken niet eens. Hun trots is aangetast en daarom moet alles en iedereen die het niet met hun eens is, het ontzien.

Maar elke zelfbewuste moslim zal hopen dat degene die zulke verschrikkelijke beledegingen uit verschrikkelijk zal gaan branden in hel.Bij ons is er geen verschil in provocatie, wij hebben schijt aan provocatie.Beledeging blijf beledeging, ondanks de humoristische inslag
Laat ik de cartoon-rellen als voorbeeld nemen, ook grappig bedoeld mischien wat provocatief maar niet de inslag ala wilders,ehsan maar destructief kijkend naar de impact,mischien dat je nu begrijpt wat ik bedoel

Zo he, zo was het hier ook in de Middeleeuwen!

Aicha was bijzonder jong toen de volwassen mootje haar trouwde. Dan ben je dus een pedofiel. Ik begrijp niet wat hier het probleem van is.
Ook heeft mootje mensen vermoord. Dan ben je dus een moordenaar.

Als je de waarheid vertelt, ga je branden in de hel?

Terug
Naar boven