Prestigio
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 189
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ziet er toch al heel redelijk uit
Misschien dat ik volgende week eens muffins of cake ga proberen met dit recept![]()
ben benieuwd! 

Ik zie bij sommige lukt het nog niet zo goed....of ze plakken, of ze verbranden, of ze worden misvormd. Had dat ook af en toe, soms waren ze heel taai ook.
Probeer deze recept eens, bij mij lukt het prima >>> ze zijn luchtig en branden niet aan.
Koop deze: http://webwinkel.ah.nl/product/AH/36478/AH+Pannenkoekmix+meergranen
kost nog geen euro bij AH. Er is ook (voor sommige onder ons) low-carb mix.
De mix bevat per 100 gr:
energie: 345 Kcal
eiwit: 14gr
kh: 67gr
waarvan suikers: 0,6gr
vet: 1,5gr
waarvan verzadigd: 0,2gr
voedingsvezel: 6gr
natrium: 0,7gr
toegevoegd zout: 1,5gr
Ingredienten van de mix: tarwebloem,tarwezemelen,gejodeerd zout,boekweitmeel,volkoren havermeel,volkoren gerstemeel, roggemeel, rijsmiddelen(E341, E450, E500), tarwezetmeel.
Ik pak 100gr van deze mix, voeg daar 100ml magere melk aan toe, breek daar 1 ei in, voeg daar 1 schep whey aan toe en roeren maar. Smeer mijn pan in met kokosolie, plakt letterlijk voor geen meter. Van deze mixje komen 2 best wel goeie pannenkoeken, zijn niet echt zoet, dus voeg er wat aan de mix toe of smeer de gebakken pannenkoek met iets zoets.
Voedingswaarden (van dit mix, oftewel 2 pancakes):
580 Kcal
Eiwit: 48gr
Kh: 75gr
Waarvan suikers: 6gr
Vet: 9gr
(Ongeveer)
Heb net 2 opgevreten, heb ook 50gr sesamzaad in de deeg gedaan (lekker crunchy).

daar lukt het ook mee, maar 100gr Havermout/Brinta in de Ochtend is niet erg hoor zelfs niet in een cutIk wil deze ook eens gaan maken maar zit in de cut dus kan beter niet te veel brinta gebruiken ivm de koolydraten.
250ml halfvolle melk, 40gr brinta, 2 ei, 30gr whey en wat kaneel voor de smaak. Zou het hier mee lukken?