KayleeeB
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga zo morgen met cacoa poeder maken.
K heb een hele lekkere shake van blauwe bessen, karnemelk en whey banana als ik daar nou 250gr havermout bij doen en bak zou dat denk je te eten zijn??
Water loop al in me mond namelijk![]()

De combo is een beetje raar bij mij maar over smaak valt niet te twisten, 250gram oats is een beetje veel Imo maar ik weet jou voedings schema niet, anders zou ik gewoon 1scoop whey 250gr oats en dan melk toevoegen tot het mooi beslagje is niet te nat niet te droog. Veel succes ! En laat weten hoe het was/ging.![]()

Ik heb trouwens naturel whey gebruiktKaneel erover en smullen maar.
De dikte heb ik gemaakt met backin, een bakpoeder van dr.Oetker.
wat maakt het uit met macro's of niet z'n verschill?Ik heb het ook gemaakt met 150g havermout (pak opmaken) en met een heel ei door de tweede pannenkoek. Krijg die 1100 kcal niet binnen een half uur op. Vind het wel lekker!
+ ze eten ook lekker weg en je kan er bij doen wat je wiltBakpoeder bevat zo'n 65kcal per 100g en ik heb er ongeveer 5g van gebruikt...
Macro verandering is dus te verwaarlozen
Natriumbicarbonaat voor als je het van een ander merk zoekt.
dus je gooit dat gewoon in het beslag en bakken maar?
Bakpoeder bevat zo'n 65kcal per 100g en ik heb er ongeveer 5g van gebruikt...
Macro verandering is dus te verwaarlozen
Natriumbicarbonaat voor als je het van een ander merk zoekt.
Zijn well veele makkelijker om te draaien, breeken niet, worden 4x zo groot lijkt het well
ben morgen benieuwd naar de bite enzo.
heb net het recept van prestigio gemaakt!
opzich redelijk gelukt alleen had ik het denk meer moeten verdelen over 2 of 3 pannekoeken.. had nu 1 hele dikke gemaakt.. die bleef uiteraard nie helemaal heel.. maarja hij gaat toch niet in een keer naar binnen![]()
Ga zo denk die andere ook nog ff proberen! toch niks te doen haha!
Oh en denken jullie dat je dit ook met magere melk kan doen?

heb net het recept van prestigio gemaakt!
opzich redelijk gelukt alleen had ik het denk meer moeten verdelen over 2 of 3 pannekoeken.. had nu 1 hele dikke gemaakt.. die bleef uiteraard nie helemaal heel.. maarja hij gaat toch niet in een keer naar binnen![]()
Ga zo denk die andere ook nog ff proberen! toch niks te doen haha!
Oh en denken jullie dat je dit ook met magere melk kan doen?
, ze zijn lekker luchtig en groot dusja wel goed 

Wat nou Belgische waffles whey waffles!