AndroidHealthClinic

Havermout Whey Pannenkoek

Ik ga zo morgen met cacoa poeder maken.

K heb een hele lekkere shake van blauwe bessen, karnemelk en whey banana als ik daar nou 250gr havermout bij doen en bak zou dat denk je te eten zijn??

Water loop al in me mond namelijk:):):)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga zo morgen met cacoa poeder maken.

K heb een hele lekkere shake van blauwe bessen, karnemelk en whey banana als ik daar nou 250gr havermout bij doen en bak zou dat denk je te eten zijn??

Water loop al in me mond namelijk:):):)

De combo is een beetje raar bij mij maar over smaak valt niet te twisten, 250gram oats is een beetje veel Imo maar ik weet jou voedings schema niet, anders zou ik gewoon 1scoop whey 250gr oats en dan melk toevoegen tot het mooi beslagje is niet te nat niet te droog. Veel succes ! En laat weten hoe het was/ging. :)

De combo is een beetje raar bij mij maar over smaak valt niet te twisten, 250gram oats is een beetje veel Imo maar ik weet jou voedings schema niet, anders zou ik gewoon 1scoop whey 250gr oats en dan melk toevoegen tot het mooi beslagje is niet te nat niet te droog. Veel succes ! En laat weten hoe het was/ging. :)

Oeps bedoel natuurlijk 100 Gr. Havermout :)
Als je die shake maakt zonder havermout smaakt het naar danoontje powerrr dus in een pannenkoek zal t vast wel lekker zijn I let you knoww :)

Ik heb trouwens naturel whey gebruikt ;) Kaneel erover en smullen maar.
De dikte heb ik gemaakt met backin, een bakpoeder van dr.Oetker.

Ik heb het ook gemaakt met 150g havermout (pak opmaken) en met een heel ei door de tweede pannenkoek. Krijg die 1100 kcal niet binnen een half uur op :P. Vind het wel lekker!

Ik heb trouwens naturel whey gebruikt ;) Kaneel erover en smullen maar.
De dikte heb ik gemaakt met backin, een bakpoeder van dr.Oetker.

Ook es proberen:) wat maakt het uit met macro's of niet z'n verschill?

---------- Post added 8 August 2012 at 16:59 ----------

Ik heb het ook gemaakt met 150g havermout (pak opmaken) en met een heel ei door de tweede pannenkoek. Krijg die 1100 kcal niet binnen een half uur op :P. Vind het wel lekker!

Mooi zo:p + ze eten ook lekker weg en je kan er bij doen wat je wilt

Appelstroop op de havermout whey kaneel panekoek nomnomnommm

Bakpoeder bevat zo'n 65kcal per 100g en ik heb er ongeveer 5g van gebruikt...
Macro verandering is dus te verwaarlozen:P
Natriumbicarbonaat voor als je het van een ander merk zoekt.

Ja dacht al zo iets :D dus je gooit dat gewoon in het beslag en bakken maar?
Dadelijk even een zakje halen :p

Hmm ga het zeker eens uitproberen met Nutella whey, een ei, ultra fine oats en volle melk.

Heb ze gebakken:) Zijn well veele makkelijker om te draaien, breeken niet, worden 4x zo groot lijkt het well:p ben morgen benieuwd naar de bite enzo.

-nou heb ze getest lekker fluffy dat well maar man wat ga je er voll van zitten niet normaal, of ik heb er te veel ingedaan kan ook :x

Laatst bewerkt:
heb net het recept van prestigio gemaakt!
opzich redelijk gelukt alleen had ik het denk meer moeten verdelen over 2 of 3 pannekoeken.. had nu 1 hele dikke gemaakt.. die bleef uiteraard nie helemaal heel.. maarja hij gaat toch niet in een keer naar binnen ;)

Ga zo denk die andere ook nog ff proberen! toch niks te doen haha!

Oh en denken jullie dat je dit ook met magere melk kan doen?

opzich redelijk gelukt alleen had ik het denk meer moeten verdelen over 2 of 3 pannekoeken.. had nu 1 hele dikke gemaakt.. die bleef uiteraard nie helemaal heel.. maarja hij gaat toch niet in een keer naar binnen ;)

Ik doe t ook met magere melk is niks anders dan halfvolle melk :)

Laat weten welke je lekkerder vind de Prestigio Koek of de LeSevkeCake

Ik vind afwisseling het lekkerst:P

Morgenochtend maar meteen proberen! Ziet er in ieder geval goed uit!

Vandaag mijn wafel ijzertje gehaald:) maar eens uit testen morgen :) ik zal het resultaad posten!:)

En? Hoe is het resultaat:P

het werkt well! foto's kome morgen denk ik want deze waren nog niet perfect genoeg er voor :P, ze zijn lekker luchtig en groot dusja wel goed :D
is wel een heel gedoe, apparaat schoon maaken enzo maarja voor de mensen die geen pannenkoek kunnen bakken zeker aan rader, moet nog wel even kijken hoeveel beslag er in moet want eerste keer liep er alles uit:o
maar zal morgen een fototje uploaden

Wat nou Belgische waffles whey waffles!
Joke ze zien er nog wat erg uit maar moet nog expirimenteren hoeveel er in moet:P
zo als je ziet haal ik uit het recept z'n 6 waffles, heb ze alleen nog maar gebakken met bake in poeder ben bang dat het zonder niet gaat, of juist weer well goed.

002.jpg

Terug
Naar boven