Fitness Seller

Havermout

dandyman zei:
krijg honger van dit topic:lick:

ooit, heel lang geleden, toen ik nog fulltime in dienst was van dit forum :rolleyes: hebben we een topic gehad waar na veelvuldig research (klintk beter dan onderzoek:D) havermout als beste uit de spreekwoordelijke bus kwam

Nou weet je wat Snoepje!??!?? Neem havermout...stop er zoals ze je veelvuldig adviezeren lekker veel zoete troep en zoetstof doorheen, omdat je het anders niet lust...en smullen maar. Eens kijken of dat dan nog zo goed uit de bus zal komen! :p

Of neem gewoon onvervalste brinta! :rolleyes:

qwert55 zei:
Nou weet je wat Snoepje!??!?? Neem havermout...stop er zoals ze je veelvuldig adviezeren lekker veel zoete troep en zoetstof doorheen, omdat je het anders niet lust...en smullen maar. Eens kijken of dat dan nog zo goed uit de bus zal komen! :p

Of neem gewoon onvervalste brinta! :rolleyes:

ik gooi er idd zoals ze mij al sinds mensenheugenis adviseren hier bergen suiker doorheen anders vind ik t echt niet te vreten:rolleyes:
de suikerindustrie is blij met me :D

dandyman zei:
ik gooi er idd zoals ze mij al sinds mensenheugenis adviseren hier bergen suiker doorheen anders vind ik t echt niet te vreten:rolleyes:
de suikerindustrie is blij met me :D

Is niet netjes he? Mij op mijn spelfouten attenderen! :o

ik vind havermout gewoon lekker! ???
er zit misschien een kleine psychologische factor aan vast
gewoon melk erbij en enkele minuten in de magnetron...

dandyman zei:
krijg honger van dit topic:lick:

ooit, heel lang geleden, toen ik nog fulltime in dienst was van dit forum :rolleyes: hebben we een topic gehad waar na veelvuldig research (klintk beter dan onderzoek:D) havermout als beste uit de spreekwoordelijke bus kwam

en WAAROM als beste uit de bus ???

btw: is havermout te drinken of moet je t dan eerst mixen?

Havermout met wat halfvolle melk klaarmaken, laten afkoelen
Banaantje in snijden, kaneel erbij + een schepje Whey
Alles even omroeren en vreten maar

Havermout, het beste vreten wat er is voor de BB.

Gewoon sochtends en na de training een goede hoeveelheid van ongeveer 80 gram. En alleen met water maak ik het. Eet het al jaren en het is een prima bron van langzame KH`s, lage GI indexz, rijk aan voedingsvezel enz enz.. Prima voer dus.

wel even wennen in het begin, maar ik heb nu iets zodat ik het ook op de universiteit kan eten na het trainen: Ik heb hier dus geen magnetron die ik ff kan gebruiken dus ik moest wat bedenken om op te warmen want koude havermout is niet te vreten.

men neme;
een tupperware bak
70-100gram havermout
vanuit de automaat 2 kopjes heet water!

dit bij de havermout gieten en als het te dik is aanvullen met water uit je flesje!!!
echt een topper vond ik zelf.

eet als ik thuiskom van school om 4 uur eerst een potje met 120 gr havermout en wat melk (niet te veel, moet dikke brij zijn) dan wat lijnzaad, rozijnen en honing erbij en is super lekker (honing is miss niet ideaal maar moet er wel bij voor mij)

Havermout slecht.
Brintha goed.

Havermout relaxt.
BrintHa k*t.

OmG Wtf, su b*ch
Mijn pak brintha slaat jouw pak havermout in elkaar.

hulksmash.jpg

Niet zeuren en gewoon vreten

Het gaat uiteindelijk om de waarde van het eten en niet om de smaak :cool: Havermout, kwark en happen. Jammie ..

Mwah, daar ben ik het niet mee eens, ik hecht zeker ook wel waarde aan de smaak van mijn voedsel hoor. Ik probeer dan ook zoveel mogelijk lekker voedsel te vinden met goede waarden. Een lepel lijnzaadolie zou ik niet moeilijk over doen, maar als je bijvoorbeeld 2bakken kwark op een dag vreet terwijl je het smerig vind, dat heb ik er net weer niet voor over. Het is maar net hoe je de smaak/waarde prioriteiten stelt.

gheghe... ik eet 2 bakken kwark per dag en ik vind het niet te eten :)
Bij mij telt alleen de voedingswaarde, smaak interesseert me niks :cool:

ongeacht de smaak zijn de waarden van brinta en havermout gelijk.
dus is het toch de smaak die de doorslag geeft welke je kiest!

dat eten dat eerst "niet zo lekker" was leer je waarderen waardoor het lekker wordt,
zo liep het bij mij
als je het écht niet lust kan je natuurlijk niets anders dan substitutieproducten zoeken maar probeer het gewoon even met de gegeven tips,
wat wikken en wegen met producten totdat het lekker vreetbaar wordt

Met havermout kun je creatief zijn en alles zit erin,snap het probleem niet ???

bartman zei:
Met havermout kun je creatief zijn en alles zit erin,snap het probleem niet ???
ja precies je moet gewoon creatief zijn met havermout...gewoon lepel lijnzaad door met blikke tonijn..en smullen maar...

• Topic Starter Topic Starter
wat wordt het dan? ??? (kouwe melk?)

Terug
Naar boven