Santoz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OpwarmenSantoz zei:zou willen starten met havermout mee naar school te nemen, heb alleen geen mogelijkheid tot opwarming 's middags
iemand ideëen??
misschien in een soort thermos ofzo?

yoghurt dat kan wel eens de sleutel zijn inderdaadBlack Knight zei:Opwarmen![]()
Ik eet alles gewoon koud. Door de yoghurt of met water, maakt het uit.
's Zondags doe ik 100 gr op 1 liter yoghurt, dan kun je het zo wegdrinken![]()
Metal^militia zei:Iedere morgen 150 gram havermout, 0,5L melk en 30 gram whey.. the breakfast of champions!!
Metal^militia zei:Een goeie voor onderweg is 500 gram magere kwark, 200 gram havermout (fijne maling kopen) en een goeie scheut yoghurt doorroeren voor de smaak en dat het niet zo dik is, in een tupperware bakje, lepeltje erbij en je kunt er weer ff tegen.

robpol zei:200 gr havermout in 500 gr kwark lijkt me niet te eten, wat een brij.
Fijne maling , havermout is toch havermout![]()
robpol zei:200 gr havermout in 500 gr kwark lijkt me niet te eten, wat een brij.
Fijne maling , havermout is toch havermout![]()
liekske zei:Is eet elke ochtend havermout, heb er eigenlijk nooit moeite mee gehad. Maar je moet er wel de tijd voor nemen. Ik gebruik ook magere melk voor het bereiden en ik laat het lang op het vuur staan en zorg ervoor dat het niet al te dik wordt. Ook gooi ik er in de melk een eetlepel rozijnen en als het klaar is een theelepeltje honing. En zelf vind ik dat smullen