MuscleMeat

HCNijntje goes Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Vanmiddag tentamen, dus heb er een ochtendtraining van gemaakt;

Squat

3x5x90kg

Bench press
3x5x65kg (allerlaatste rep net ff mn spotter nodig)

Deadlift
&*%$*%^##$^@#(^$&(^*)!!!! Moest tijdens de warming-up stoppen omdat ik steken in mn onderrug had!! :mad::mad::mad:

Dippen
2x8xBW

Baal echt enorm van mn rug... ik hoop maar dat het niks ernstigs is wat met een paar daagjes rust overgaat. Kzou echt gek worden als dit mn progressie gaat vernken.

Zwaar k*t die deadlift :(

Hoe was je tentamen? (dat kennen we hier niet maar ik veronderstel dat het een soort van examen is? :p)

squat ging goed!

Gister gewerkt in de kroeg en dasardoor nog geen 5 uur geslapen, maar ik moest helaas wel 's ochtends trainen omdat ik vanmiddag allerlei afspraken heb... Maarja beter moe trainen dan overslaan!

Squat
1x5x92.5kg
1x4x92.5kg
1x3x92.5kg

Papbenen :p

Military Press
3x5x42.5kg

Dat ging dan wel weer aardig :)

BOR
3x5x60kg

Good as usual :cool:

Chins
1x8x(BW-12.5kg)
1x5x(BW-12.5kg)

Tsja, weet niet echt wat ik hier van moet denken, haha. :D

Voelde bij de squat en de BOR wel mn onderrug lichtelijk, maar kon gewoon doortrainen. Voel vooral ff een pijnscheurt bij de deload, vandaar ook dat ik bij de deadlift wss niet door kon gaan. Dit weekend mn rug ff rust geven en dan zien we wel weer.

Ga nu ff 20g dextro, 30g whey en 2 boterhammen met kipfilet eten en dan nog ff 1 a 2 uurtjes slapen.

Nette training! Wat zijn je stats nu? Maar 20 gram dextrose? is da niet te weinig?

Haha, ik zou ook niet willen squatten 's morgens na maar 5 uur geslapen te hebben :D
Volgende keer haal je die 92,5 wel! :thumbs:

Dit weekend 2 dagen platte rust zodat je maandag kan deadliften! :D

Zo, die paar dagen "platte rust" gehad ;). Had vandaag weer tentamen, dus ga vanavond na mn avondeten trainen. Heb echter meteen daarna (mss ff half uurtje rust) mn volleybaltraining. Ik neem een wheyshake en dextrojuice mee, maar wat doe ik met eten na de training? Als ik terug ben van volleybal (12u) wil ik eigenlijk mn bakje kwark vreten en daarna gaan slapen, maar ik moet na de KT wel ff iets met koolhydraten hebben toch? Anders maar ff snel een boterham met kip opvreten tussen KT en volleybal?

Ow stats weet ik niet eerlijk gezegd, heb namelijk zelf geen weegschaal. merk wel dat ik wat gespierder begin te worden. Mn bf is nog steeds te hoog, de lovehandeltjes blijven vrees is. :p

Heb het op het moment erg druk met tentamens en andere zooi, dus kan helaas vandaag weer niet trainen, maar ga morgen zeker weer knallen!

Ik heb mn training van maandag nog niet gepost, maar die is redelijk te beschrijven met 1 woord; k*t!

Kwam aan in het sportcentrum en 1 helft van het krachthonk was al weer gesloten in verband met cursussen en op de andeer helft was het echt enorm druk. heb eerst 10 minuten uit mn neus staan vreten en kon toen eindelijk squaten. Was eigenlijk al helemaal over de zeik toen ik begon dus concentratie was ver te zoeken;

5x92.5
4x92.5
4x92.5

Daarna wilde ik benchen... geen bench beschikbaar, zelfs niet om te DB pressen. Na 10 minuten afwachten uiteindelijk maar de chest press machine genomen... :o

3x5x40kg (machine max =75kg)

Daarna proberen te deadliften... geen barbells beschikbaar... het zou die avond ook eens meezitten. Ben maar weighted hyperextensions gaan doen...tsja...

2x12x15kg

en nog beide zijkanten ook ff gepakt
2x12x15kg

Dippen; gebeurd gelukkig vrij weinig bij ons, dus dat kon ik dan wel weer doen

2x8xBW

Afgesloten met wat weighted crunches om het gevoel te hebben dat ik iig nog iets te doen had daar;

3x15x15kg

Conclusie; ik ga nooit meer 's avonds daar trainen, vandaar dat ik mn woensdag training ook maar ff uitstel tot donderdag...

Donderdag training:

Squat:
1x5x95kg
1x3x95kg
1x5x90kg

MP:
1x5x45kg
1x4x45kg
1x3x45kg

BOR:
1x5x65kg was vergeten hoeveel ik moest doen dus heb blijkbaar +5kg gedaan..
2x4x65kg

Chins:
Geen tijd meer

Vandaag:

Squat:
3x5x85kg

DB Press:
3x5x(2x28kg)

Deadlift:
1x5x80kg <----- WOEHOE! Nog steeds een pussyweight, maar ben zo f*cking blij dat ik weer kon DL'en! :D Voel wel een kleine steek bij elke deload, maarja daar train ik wel doorheen. Techniek leek mij persoonlijk in orde.

Dips:
2x8xBW, moet nu echt ff een dipbelt gaan aanschappen zodat ik ze weighted kan gaan doen...

En heb nog wat setjes op de abmachine bij ons gedaan.

Die reset op de squat achtte ik helaas noodzakelijk omdat ik nu 3x achter elkaar het niet had gehaald. Komt vooral door zeer onregelmatig trainen en eten vrees ik. Tentamenperiode is nu echter afgelopen dus ik kan er weer regelmaat in gaan brengen!

P.S. het brandalarm ging ook nog af tijdens mn training, maar ik ging te lekker vandaag om daarvoor te stoppen. Bleek ook gewoon vals alarm te zijn :p

Hahaha, zou wel wat zijn :D:D:D

Had vandaag helaas geen trainingspartner, maar de rest ging ook gewoon door met trainen. Iedereen keek alleen maar ff geirriteerd naar het brandalarm en daarna was iedereen weer aan het knallen, haha.:p

vals alarm of niet, voortaan ren je gewoon naar buiten. voor hetzelfde geld kom je om bij de brand.

Mwoah, zal wel meevallen hoor, ik had sowieso 3 nooduitgangen tot m'n beschikking mocht het nodig zijn, dus dat was geen probleem geweest. ;)

Maandag:

SQ: 3x5x87.5kg
MP: 5/4/3x45kg
BOR: 5x65kg (niet strict genoeg)
Chin: 8/7x(BW-17.5kg)

Vandaag:
SQ: 3x5x90kg
DB Press: 5/4/3x30kg
DL: 5x85kg, voel nog steeds m'n rug bij elke deload
Dip: 2x8xBW

*poke*

Train je nog of heb je gewoon geen zin meer om een log bij te houden? :)

Heej,

Ik train zeker nog wel! Heb het de laatste tijd alleen heel erg druk met studie & werk, waardoor ik helaas af en toe een training heb moeten laten schieten en mn voeding wat verwaarloosd werd, maar ik doe mn best! :cool: Ben nu wel van Rippetoe afgestapt, omdat ik (wss door die onregelmatigheden) gewoon niet meer de vorderingen kon maken, wat demotiverend werkte. Ik heb nu een 3 daags split schema (allles 3x8, alleen DL 1x8);

Maandag (Borst, biceps, buik = superdude-dag :D):
- Bench Press
- Incline DB Press
- Machine Fly (machine, ik weet het maar vind het een erg fijn apparaat)

- EZ-Bar precher curl
- Standing BB curl

- Hanging leg raises
- Machine twist

Woensdag (Rug, triceps):
- Bent over row
- Lat pulldown machine (niks beters beschikbaar...)
- Deadlift
- DB shrugs

- Close grip bench press
- Dips
- Skullcrusher

Vrijdag (benen, schouders):
- Squat
- Legg Press
- Leg extensions
- Leg curls
- Calve raises

- Military Press
- Lateral raises
- zoek nog iets voor mn rear deltoids...

Heb eerlijk gezegd mn log niet meer zo bijgehouden uit tijdgebrek en het feit dat mn log blijkbaar niet echt interessant is voor hier :p

Terug
Naar boven