HCNijntje
Cool Novice
- Waardering
- 0
Ik squat indd parallel, maar heb dit de laastet drie tariningen helaas niet meer kunnen laten checken door mn spotter omdat ik hem liver achter me had staan.
Zal het de volgende training weer eens aan hem vragen, want het is vrij lastig te zien in de spiegel.
Ik heb helaas geen creditcard, dus dat wordt lastig. Mn ouders houden ook niet van internetaankopen via creditcard, dus ik zoek eigenlijk wel echt een NL winkel.
Klein minpuntje nu van mezelf; ga dit weekend op volleybaltoernooi en zal dus vrijdag en zaterdag veel drinken en kan dus helaas mn 3e training van de week niet doen. Pak het maandag uiteraard direct weer op en zal mezelf dan zo hard afbeulen als ik kan
Iig allemaal bedankt voor aanmoedigingen!
Zal het de volgende training weer eens aan hem vragen, want het is vrij lastig te zien in de spiegel.Ik heb helaas geen creditcard, dus dat wordt lastig. Mn ouders houden ook niet van internetaankopen via creditcard, dus ik zoek eigenlijk wel echt een NL winkel.

Klein minpuntje nu van mezelf; ga dit weekend op volleybaltoernooi en zal dus vrijdag en zaterdag veel drinken en kan dus helaas mn 3e training van de week niet doen. Pak het maandag uiteraard direct weer op en zal mezelf dan zo hard afbeulen als ik kan

Iig allemaal bedankt voor aanmoedigingen!

Hier de results,ga er verder geen woorden aan vuil maken;