eViNCaR
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die mensen daar zijn gemotiveerd met trainen en draaien wedstrijden en bereiken doelen. Die blijven niet jaren op een gewicht hangen met een gebrekkige trainingsmotivatie om het vervolgens maar af te schuiven op een stofwisselings probleem.
Sorry marjo maar komop tuurlijk vind je het k*t bij keepfit, je bent daar als een (wal)vis op het drogeDie mensen daar zijn gemotiveerd met trainen en draaien wedstrijden en bereiken doelen. Die blijven niet jaren op een gewicht hangen met een gebrekkige trainingsmotivatie om het vervolgens maar af te schuiven op een stofwisselings probleem.
Heb je nou egt nooit zoiets als je in de spiegel kijkt van laat ik nou serieus eens wat van mezelf gaan maken ?
Zwaar Epische post van M power overigens![]()

niks mis met keepfitalle guys die er trainen hebben geen problemen niks daaro. de eigenaar Pascal is ook een toffe gozer die je graag helpt
![]()

Gewoon lekker bij Enjoy gaan trainen, Bodyline is doodgebloed en keepfit lijkt mij niet zo gezellig. Enjoy is een perfecte combi tussen fanatiek knallen en een beetje gezelligheid en mooie vrouwen.
Gewoon lekker bij Enjoy gaan trainen, Bodyline is doodgebloed en keepfit lijkt mij niet zo gezellig. Enjoy is een perfecte combi tussen fanatiek knallen en een beetje gezelligheid en mooie vrouwen.
which is quite important....
Majo, bitte opzouten hier. Je bent een relmagneet en dit topic is serieus bedoelt.

Waar heb je vandaan dat ik een stofwisselingsprobleem heb? Ik deponeer 2 keer per dag een fantastische drol in de wc, havermout rules en genoeg bewegen ook!! Niets mis met mijn stofwisseling, maar je mag er wel ffe bij komen zitten, hoor![]()

Welk excuus heb je dan dat je bmi nog steeds 30+ is ?![]()
Waar baseer je dat op?
Of een gym gezellig is (zover dat er toe doet) merk je toch pas echt als je er een tijdje traint vind ik. 1 keer ergens trainen zegt niet alles over de sfeer.

Je weet toch ook binnen 1 minuut of een chick wel of niet je type is![]()