- Waardering
- 164
Zo zie je er ook uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
onze HC is de 2000 leden onlangs voorbij gegaan, het wordt FKING DRUK nowadays en dat irriteert me steeds meer... Ook als ik bereken dat hc kalmthout enkel al gemiddeld 50€ x 2000 per maand binnenrijft en geen verandering of what so ever (maar wel een kapotte douche voor een week lang) zie.......................... NC

Jammer dat ik niet gezellig ben dan
Maargoed, overweeg eens een keertje te gaan trainen bij BodylineZit op de de belcrum weg boven de Harendse Smid.

onze HC is de 2000 leden onlangs voorbij gegaan, het wordt FKING DRUK nowadays en dat irriteert me steeds meer... Ook als ik bereken dat hc kalmthout enkel al gemiddeld 50€ x 2000 per maand binnenrijft en geen verandering of what so ever (maar wel een kapotte douche voor een week lang) zie.......................... NC
2000 pas? ik hoorde de manager bij ons laatst klagen dat ze van 6500 naar 6000 zijn gezakt...
Er zit een goede Super de Boer op de belcrumweg. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen volgens mij![]()

Volgens mij moet ik ook maar een sportschool beginnen....de eigenaar woont vlakbij de plaats waar ik woon, rijd dus in een hele leuke lamborghini....

Lachwekkend mannetje ben je. Just like the rest of them
Volgens mij moet ik ook maar een sportschool beginnen....
Die van ons een corvette zo6, ford f250 met van die monstertruckbanden een custom harley davidson en een custom omgebouwde chevrolet blazer cabrio![]()