MuscleMeat

Healthcity breda?

onze HC is de 2000 leden onlangs voorbij gegaan, het wordt FKING DRUK nowadays en dat irriteert me steeds meer... Ook als ik bereken dat hc kalmthout enkel al gemiddeld 50€ x 2000 per maand binnenrijft en geen verandering of what so ever (maar wel een kapotte douche voor een week lang) zie.......................... NC

2000 leden :eek:
is dat per jaar dan?
Hoe groot is het daar en is het in het centrum van de stad gelegen?

onze HC is de 2000 leden onlangs voorbij gegaan, het wordt FKING DRUK nowadays en dat irriteert me steeds meer... Ook als ik bereken dat hc kalmthout enkel al gemiddeld 50€ x 2000 per maand binnenrijft en geen verandering of what so ever (maar wel een kapotte douche voor een week lang) zie.......................... NC

2000 pas? ik hoorde de manager bij ons laatst klagen dat ze van 6500 naar 6000 zijn gezakt...

• Topic Starter Topic Starter
wat een liefde in dit topic..:rolleyes:

de eigenaar woont vlakbij de plaats waar ik woon, rijd dus in een hele leuke lamborghini....
Volgens mij moet ik ook maar een sportschool beginnen....

Die van ons een corvette zo6, ford f250 met van die monstertruckbanden een custom harley davidson en een custom omgebouwde chevrolet blazer cabrio :D

Volgens mij moet ik ook maar een sportschool beginnen....

Die van ons een corvette zo6, ford f250 met van die monstertruckbanden een custom harley davidson en een custom omgebouwde chevrolet blazer cabrio :D

Die van ons een Ford Transit....brute wagen.

@ Ts

KeepFit :thumb:

health city... :o

HC concept is hoofzakelijk cardio voor de te dikke mens :)

Terug
Naar boven