Fitness Seller

Heb ik eigenlijk whey nodig?

Badr

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
78kg
hoi,

Sinds een week neem ik dagelijks na het trainen Whey shake in, maar ik zou willen weten of het voor mij eigenlijk wel nodig is. Ik ben 1.86m lang en weeg 78 kilo (dokter zegt dat ik zware botten heb). Volgens mij eet ik redelijk genoeg.
http://imageshack.us/photo/my-images/221/3333r.gif/
Sinds 2 dagen merk ik op dat mijn buik enorm uitzet, kan dit door de whey zijn? (vind het echt lastig)

hoi,

Sinds een week neem ik dagelijks na het trainen Whey shake in, maar ik zou willen weten of het voor mij eigenlijk wel nodig is. Ik ben 1.86m lang en weeg 78 kilo (dokter zegt dat ik zware botten heb). Volgens mij eet ik redelijk genoeg.
http://imageshack.us/photo/my-images/221/3333r.gif/
Sinds 2 dagen merk ik op dat mijn buik enorm uitzet, kan dit door de whey zijn? (vind het echt lastig)

Dat is een fabeltje! Er is bijna geen verschil waar te nemen tussen mensen wat betreft botgewicht (mits dezelfde lengte).

Verder heb je geen whey nodig als je de eiwitten uit je voeding haalt. Overigens lijkt het me sterk dat je van whey een opgezette buik krijgt, ik denk dat het komt omdat je meer eet dan je gewend was.

Neem anders de whey me water.
Is wel minder lekker (vind ik) maar kan door de melk komen.

Lol 1,86 en 78 kg is niet zwaar?

Whey heb je niet nodig nee, maar het is wel verdomde handig.

• Topic Starter Topic Starter
Je maakt je druk om niks. Je bent ecto, ga lekker door hiermee.

Dat is een fabeltje! Er is bijna geen verschil waar te nemen tussen mensen wat betreft botgewicht (mits dezelfde lengte).

Schijnt tussen extreem lichte botten en zware botten toch wel zo'n 2 kilo verschil in totaal uit te kunnen maken (in totaal). Als je KT doet worden je botten trouwens sowieso zwaarder :) Als je lang rond loopt met veel overgewicht worden je botten (in je benen) waarschijnlijk ook zwaarder, want dat is ook een soort KT :)

Terug
Naar boven