AndroidHealthClinic

Heb je wel eens tijdens het uitgaan moeten vechten op straat ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk hoe ze alletwee na elke zin op enter rammen:)

Nog een half uurtje jongens!!1!11!11!1

Ruud=inderdaad gewoon een kloontje. Maar wtf je begint een topic met een vraag en vervolgens wil je vechten? Je bent gewoon een aandachtsh**r, kan je geen vrienden maken? Werd je vroeger gepest omdat je zo belachelijke lange reus bent? Omdat je maat 52 hebt en kk lelijke schoenen moet dragen?

:roflol:

Lol.

Ik begrijp die Joost wel hoor, om even te reageren op de beginpost van dit topic.

Eén van mijn beste vrienden is 2m 10 ofzo, weegt ook een 90kg en kan mij ook wel aan. Ik ben 1m 73 en 60kg. Ik kan niet vechten, hij kan niet vechten, maar als we ooit ruzie zouden maken en het zou tot vechten komen, wint hij toch wel? Hij is een pak sterker dan mij, ook al is hij niet breed of gespierd, maar gewoon omdat hij 2m 10 is ...

Moest ik elke avond een straatgevechtje meemaken zou ik misschien wel kunnen winnen tegen de 2m-dude, maar average kereltje van 1m70 tegen average kereltje van 2m10, zonder ervaring, dan zet ik mijn geld ook in op de 2m kerel :)

Ik begrijp dat al de mensen hier op dit forum, de bodybuilders en de fitnessers van 1m 70 zich in hun gat gebeten voelen en ik begrijp dat dat bij jullie geen nadeel is dat jullie zo "klein" zijn omdat jullie hier allemaal trainen en spieren hebben, maar niet iedereen die je op straat tegenkomt is een BB he.

Ik ben ook redelijk lang maar ik moet zeggen dat het ook vaak zo zn nadelen heeft bij mn vechtsport. Ik dacht eerst ook altijd groot voordeel te hebben :D

Laatst bewerkt:
Ruud=inderdaad gewoon een kloontje. Maar wtf je begint een topic met een vraag en vervolgens wil je vechten? Je bent gewoon een aandachtsh**r, kan je geen vrienden maken? Werd je vroeger gepest omdat je zo belachelijke lange reus bent? Omdat je maat 52 hebt en kk lelijke schoenen moet dragen?
kaart :)

Hoezo? :

Ruud=inderdaad gewoon een kloontje. Maar wtf je begint een topic met een vraag en vervolgens wil je vechten? Je bent gewoon een aandachtsh**r, kan je geen vrienden maken? Werd je vroeger gepest omdat je zo belachelijke lange reus bent? Omdat je maat 52 hebt en verdomd lelijke schoenen moet dragen?

EDIT: Waarom trouwens een fotograaf? Ik wil bewegende beelden van ruud die door zijn poortje heen loopt.

Heb je wel eens tijdens het uitgaan moeten vechten op straat ???

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Ik hoor vaak van die sterke verhalen maar zelf heb ik daar nooit last van.
Misschien is dat wel omdat ik 2 meter 20 lang ben en als ik recht voor hem sta

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dan kan iemand van gemiddelde lengte (1 meter 70) mij amper goed en/of doeltreffend raken !!!

Kansloos topic..Knal er een slot op zeg...Dit valt ook onder de categorie sterke verhalen..

Ik werk in de weekenden als horecaportier erbij en neem van mij aan, lengte nog gewicht maakt echt niet altijd wat uit...Overigens, hoe langer ze zijn hoe harder je op zijn kloten kan slaan..

Maar door jongens als jij onstaan er ruzies en dit topic wekt ook bepaalde reacties op...

ok, ok, ok !!
Ik ben niet breed ofzo.
Maar iemand (ongewapend) van 1 meter 70 wie een halve meter kleiner is dan mij is vanzelfsprekend al kansloos want hoe moet hij me dan goed en doeltreffend raken ?? ???

Als hij eerst gaat springen stomp ik hem natuurlijk sobiet retour vloer !!

haha wat zitten hier toch soms mensen tussen met erg veel praatjes.
er zijn 1891 plekken om je te raken op allerlei mogelijke manieren
misschien dat sommige bang zijn voor je maar als je op straat zo doet als hier op het forum kom je vanzelf wel een mannetje tegen van 1,70 en 68 kg die je helemaal aan gort trapt

ik zie die 2,20 van 91kg wel vallen en opgegeten worden

Laatst bewerkt:
haha wat zitten hier toch soms mensen tussen met erg veel praatjes.
Er zijn 1891 plekken om je te raken op allerlei mogelijke manieren
misschien dat sommige bang zijn voor je maar als je op straat zo doet als hier op het forum kom je vanzelf wel een mannetje tegen van 1,70 en 68 kg die je helemaal aan gort trapt

ik zie die 2,20 van 91kg wel vallen en opgegeten worden

+1

...Overigens, hoe langer ze zijn hoe harder je op zijn kloten kan slaan..
...

Ik heb lange Joost half uurtje geleden 1 schop gegeven en je hoeft niet te raden waar!
Missen kon niet, hij had die zelfde eh....."fluister"broek aan waarin je heel duidelijk zijn "edele"delen" ziet!
Hij heeft pijn in z'n ballen :evilnana:

Denk je echt dat iemand je verhaaltje gelooft ???

Yeah right.

Ik heb lange Joost half uurtje geleden 1 schop gegeven en je hoeft niet te raden waar!
Missen kon niet, hij had die zelfde eh....."fluister"broek aan waarin je heel duidelijk zijn "edele"delen" ziet!
Hij heeft pijn in z'n ballen :evilnana:
Wij geloven je, echt. Nou weer weggaan van dit forum voordat je op beide accounten een ban krijgt.

Edit: Ik zie net dat al de posts van Joost ook in dit topic zijn gemaakt, dus je hebt 3 inlognamen?

Laatst bewerkt:
Edit: Ik zie net dat al de posts van Joost ook in dit topic zijn gemaakt, dus je hebt 3 inlognamen?[/QUOTE]

Even om het zeker weten duidelijk te krijgen...Je bedoelt dat de reacties van andere namen door hem zelf zijn gedaan?!

Ik bedoel dat Ruud een kloon van Joost is, en ik vraag me af van wie Joost een kloon is;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven