fhoc
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 324
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruud=inderdaad gewoon een kloontje. Maar wtf je begint een topic met een vraag en vervolgens wil je vechten? Je bent gewoon een aandachtsh**r, kan je geen vrienden maken? Werd je vroeger gepest omdat je zo belachelijke lange reus bent? Omdat je maat 52 hebt en kk lelijke schoenen moet dragen?

kaartRuud=inderdaad gewoon een kloontje. Maar wtf je begint een topic met een vraag en vervolgens wil je vechten? Je bent gewoon een aandachtsh**r, kan je geen vrienden maken? Werd je vroeger gepest omdat je zo belachelijke lange reus bent? Omdat je maat 52 hebt en kk lelijke schoenen moet dragen?

Ruud=inderdaad gewoon een kloontje. Maar wtf je begint een topic met een vraag en vervolgens wil je vechten? Je bent gewoon een aandachtsh**r, kan je geen vrienden maken? Werd je vroeger gepest omdat je zo belachelijke lange reus bent? Omdat je maat 52 hebt en verdomd lelijke schoenen moet dragen?
Heb je wel eens tijdens het uitgaan moeten vechten op straat
---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------
Ik hoor vaak van die sterke verhalen maar zelf heb ik daar nooit last van.
Misschien is dat wel omdat ik 2 meter 20 lang ben en als ik recht voor hem sta
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dan kan iemand van gemiddelde lengte (1 meter 70) mij amper goed en/of doeltreffend raken !!!
ok, ok, ok !!
Ik ben niet breed ofzo.
Maar iemand (ongewapend) van 1 meter 70 wie een halve meter kleiner is dan mij is vanzelfsprekend al kansloos want hoe moet hij me dan goed en doeltreffend raken ??
Als hij eerst gaat springen stomp ik hem natuurlijk sobiet retour vloer !!
haha wat zitten hier toch soms mensen tussen met erg veel praatjes.
Er zijn 1891 plekken om je te raken op allerlei mogelijke manieren
misschien dat sommige bang zijn voor je maar als je op straat zo doet als hier op het forum kom je vanzelf wel een mannetje tegen van 1,70 en 68 kg die je helemaal aan gort trapt
ik zie die 2,20 van 91kg wel vallen en opgegeten worden
...Overigens, hoe langer ze zijn hoe harder je op zijn kloten kan slaan..
...
Wij geloven je, echt. Nou weer weggaan van dit forum voordat je op beide accounten een ban krijgt.Ik heb lange Joost half uurtje geleden 1 schop gegeven en je hoeft niet te raden waar!
Missen kon niet, hij had die zelfde eh....."fluister"broek aan waarin je heel duidelijk zijn "edele"delen" ziet!
Hij heeft pijn in z'n ballen :evilnana: