MuscleMeat

Heb jij er moeite mee om paardenvlees te eten?

Paardenbiefstuk is heerlijk! Mijn voorkeur gaat hier eerder naar uit dan rund. Het is superzacht en wat zoeter van smaak.
Alleen zo jammer dat het niet vele verkocht wordt.
Paardenrookvlees is ook lekker!
Dus geen problemen mee.

Om het weg te krijgen bedoel je, of moet t zielig zijn? Als je t zielig vind, wordt dan vegetariër..

mijn haat voor paarden is groter dan die voor koeien.

Waarom niet? Vlees is vlees

Om het weg te krijgen bedoel je, of moet t zielig zijn? Als je t zielig vind, wordt dan vegetariër..

Dit! Mijn vriendin eet geen paardevlees omdat ze zelf een paard heeft, en als ik gerookt paardenvlees voor tussen brood koop en ze vindt het, is het opeens verdwenen..

Imo belachelijk, word dan idd vegetarier, maarja biefstuk is dan wel weer lekker..

Overeem-Horse.gif

Ik eet best vaak paarden filet en neen, ik voel me er niet slecht bij, een varken is ook eerst een schattig biggetje en een koe een dartelend kalfje

En als je van honden houd moet je ook maar geen chinees meer gaan eten :trollface:

Paard is ook gewoon een dier, dus potentieel voedsel, klaar.
Van die k*t wijven die geen paard eten omdat hun grootste vriend een paard is word je kotsmisselijk van.

Brotip : nooit wat beginnen met een mokkel dat paard rijd, ben ja altijd nummer 2.

Spreek niet uit eigen ervaring, maar ken ze genoeg van die huppelk*tten. ;)

Paard is ook gewoon een dier, dus potentieel voedsel, klaar.
Van die k*t wijven die geen paard eten omdat hun grootste vriend een paard is word je kotsmisselijk van.

Brotip : nooit wat beginnen met een mokkel dat paard rijd, ben ja altijd nummer 2.

Spreek niet uit eigen ervaring, maar ken ze genoeg van die huppelk*tten. ;)

ik wel, entitled pappa's rich girls.
1ste afspraak ging compleet mis, die attitude...

mijn paarde steak word elke dag smakelijk verorbert :D

Eet wel eens paardenrookvlees, verder niet. Maak me er ook niet echt druk om. Vind wel dat wanneer je dit voor consumptie gaat fokken, je dat, net zoals met elk ander dier, dit probeert diervriendelijk te doen.

Niet dat ik constant freerange kip loop te zoeken, maar soms kan het wel wat diervriendelijker.

Weet iemand waar je het kan krijgen in Amsterdam? En zo ja, zijn de prijzen een beetje vergelijkbaar met rund (biefstuk)? Heb nu al op een paar sites gekeken en gezocht op google maar vind vervolgens niets op hun eigen sites.

Ga morgen maar eens een paar slagers af in Amsterdam en een beetje kijken naar lekker vlees. Probleem is je denkt altijd dat het duur is (klopt wel in verhouding met supermarkten). Mijn redenatie is nu: Ik ga dit weekend toch niet uit en zuipen en bespaar dus met gemak €80 dus kan ik best wat lekkers halen bij de slager :D.

Oh en ik ga struisvogelbiefstuk bij de Lidl halen. Maakte mijn moeder vroeger wel eens (denk inmiddels 8 jaar terug) en vond het toen altijd heerlijk. Super mals en een andere smaak dan rund (zoeter als ik het mij goed herinner).

Heerlijk joh

Lelleke beesten, kom maar op.. ik vreet ze wel op hoor

Een goed paard is een dood paard.

Eet wel eens paardenrookvlees, verder niet. Maak me er ook niet echt druk om. Vind wel dat wanneer je dit voor consumptie gaat fokken, je dat, net zoals met elk ander dier, dit probeert diervriendelijk te doen.

Niet dat ik constant freerange kip loop te zoeken, maar soms kan het wel wat diervriendelijker.

lol onder welke steen kom jij vandaan?

Terug
Naar boven