Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
En nu volop in de aanbieding

Ja idd. Juist paarden worden vaak als huisdier gehouden, maar naar de slacht gebracht als ze bv kreupel zijn. 500kg volspuiten met euthanasol wordt ook zo omslachtig (al kan een paar niet voor de slacht worden gebruikt als hij gechipt is, maar chippen bij paarden is sowieso risicovol en nutteloos).
Ik begrijp echt niet dat mensen dat juist erg vinden. Massaal wordt er (juist door zulke lui) vaak geschreeuwd dat vlees een beter leven moet hebben (ben ik t ook mee eens, daar niet van). Juist paard heeft vaak veel beter leven dan een kip of varken. Wat alleen wel echt bijzonder triest is, is dat die dieren vaak van Engeland enzo naar landen zoals Spanje vervoerd worden, waarbij een deel aan het einde van de rit alweer is bezweken. Maarja, daar hoor je ze dan weer niet over
?Collega van me die is ook zo anti-paardenvlees. Gaat paardenvlees in de supermarkt verstoppen en al die onzin.... Kan haar ook niet aan het verstand brengen dat het eerder averechts werkt dan dat het nut heeft.
Vlees van een oud paard of ezel zit vaak verwerkt in worst of salamiHoe kun je dat nu weten als het vlees op je bord ligt?

Paarden.