MuscleMeat

Heb jij er moeite mee om paardenvlees te eten?

En nu volop in de aanbieding :D

lol onder welke steen kom jij vandaan?
Ja idd. Juist paarden worden vaak als huisdier gehouden, maar naar de slacht gebracht als ze bv kreupel zijn. 500kg volspuiten met euthanasol wordt ook zo omslachtig (al kan een paar niet voor de slacht worden gebruikt als hij gechipt is, maar chippen bij paarden is sowieso risicovol en nutteloos).

Ik begrijp echt niet dat mensen dat juist erg vinden. Massaal wordt er (juist door zulke lui) vaak geschreeuwd dat vlees een beter leven moet hebben (ben ik t ook mee eens, daar niet van). Juist paard heeft vaak veel beter leven dan een kip of varken. Wat alleen wel echt bijzonder triest is, is dat die dieren vaak van Engeland enzo naar landen zoals Spanje vervoerd worden, waarbij een deel aan het einde van de rit alweer is bezweken. Maarja, daar hoor je ze dan weer niet over????

Collega van me die is ook zo anti-paardenvlees. Gaat paardenvlees in de supermarkt verstoppen en al die onzin.... Kan haar ook niet aan het verstand brengen dat het eerder averechts werkt dan dat het nut heeft.

Hoe kun je dat nu weten als het vlees op je bord ligt?
Vlees van een oud paard of ezel zit vaak verwerkt in worst of salami

Uhmmm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

*LOL* hahaha

Ik heb geen probleem met paardenvlees, maar net als vele wel met het feit dat ze het niet aangeven. Je gaat er van uit dat je het vlees krijgt waarvoor je betaald. Zou me ook niet meer verbazen als straks blijkt dat er ook wel eens mensenvlees gebruikt wordt.

Paardenvlees. Die dieren hebben een beter leven gehad dan de rest wat in de supermarkt ligt dus mensen zouden juist eerder voorstander dan tegenstander moeten zijn.

die hele ophef over paardenvlees is ontstaan omdat er gesjoemeld werd en wordt omdat ze suggereren dat het rund is, en er stiekem paardevlees in hebben verwerkt.
Paardenvlees wordt al jaren bij verschillende slagers verkocht, en daar is niets mis mee.

Het gaat er hier gewoon om dat als je bij een winkel vlees koopt en er staat op de verpakking dat het rund is, dat het dan ook rund is.
Als je een broodje baupau of zoiets koopt en er staat vermeld dat er rund in verwerkt is, dan mag je verwachten dat die informatie klopt, niet meer en niet minder, omdat ze anders in overtreding zijn.
Paardenvlees is zelfs nog gezonder dan rundvlees

die hele ophef over paardenvlees is ontstaan omdat er gesjoemeld werd en wordt omdat ze suggereren dat het rund is, en er stiekem paardevlees in hebben verwerkt.
Paardenvlees wordt al jaren bij verschillende slagers verkocht, en daar is niets mis mee.

Het gaat er hier gewoon om dat als je bij een winkel vlees koopt en er staat op de verpakking dat het rund is, dat het dan ook rund is.
Als je een broodje baupau of zoiets koopt en er staat vermeld dat er rund in verwerkt is, dan mag je verwachten dat die informatie klopt, niet meer en niet minder, omdat ze anders in overtreding zijn.
Paardenvlees is zelfs nog gezonder dan rundvlees

+1 hierop.
Daarnaast heb ik geen problemen om paardenvlees te eten, als het tenminste als paardenvlees aan mij verkocht is :D

Paard>rund . Ik eet wekelijks paardenvlees .

Ik heb geen probleem met paardenvlees, maar net als vele wel met het feit dat ze het niet aangeven. Je gaat er van uit dat je het vlees krijgt waarvoor je betaald. Zou me ook niet meer verbazen als straks blijkt dat er ook wel eens mensenvlees gebruikt wordt.

hahaha classic

Niet in Engeland.
Daar gaat het weldegelijk om het feit dat het om PAARDENvlees gaat.Het is daar bijna een bijzaak dat etiquette dat gefoefel met etiquetten.

Engeland :heart: Paarden.

Met verjaardagen eet ik wel paardenvlees.

ik eet zo ongeveer 3 keer per week een lekkere paardenbiefstuk, is best wel lekker, maar ik verkies wel een gewone bijfstuk eerlijk gezegd

Wat een schande zeg, zag net op het nieuws dat de hele claim in het nieuws bullsh*t is geweest... slecht slecht slecht, echt erg voor het bedrijf van die man...

Is nooit paardenvlees in het rundvlees verwerkt...

Gerookt paardevlees, lekker lekker lekker.

Een goed paard, is dus een dood paard :trollfacex:

Not srs.

niet te geloven dat er 4 pagina's vol reacties uit zijn gevloeid. Paardenvlees is super lekkah en zoniet ben je homo. Ook eiwitten en veel pk's, kortom slachten die bekakte kalven.

Ik berijd en bereid ze. Prachtige dieren :)

ik had jaren geleden een afschuw voor kip, maar dat eet ik nu juist weer volop.

Maar heb geen problemen met paardenvlees, vind wel dart alles op etiket moet staan.

paard > varken en koe sowieso

Terug
Naar boven