Fitness Seller

Heb jij je prikje al gehad?

Peiling Peiling Heb jij je prikje al gehad?

• Totaal stemmers
    82
Dat mensen zich wel of niet laten vaccineren boeit me echt geen reet maar wat ik wel mooi vind is vaak dat mensen die zich laten vaccineren dat dit echt dé oplossing tegen corona is.
Alsof ze dan helemaal safe zitten, geen corona meer kunnen krijgen en dat corona op de één of andere manier verdwijnt ofzo. Die zitten vaak al met hun hoofd in de wereld na corona.

maaaarr
1625577914357.png

:D

Omdat men te langzaam vaccineert.
Nog even en de overheid wordt gedwongen het vaccin in het kraanwater te mixen. Alleen al om de varianten en mutaties voor te blijven. Nog een ophokplicht gaat te veel kosten.

Het tempo maakt helemaal niets uit. Zolang er arme werelddelen zijn waarin er niet tot nauwelijks gevaccineerd zal worden, zullen mutaties altijd blijven ontstaan. En zelfs al is de mondiale vaccinatiegraad 90% of meer, dan nog blijven er mutaties ontstaan. Er is echt geen stoppen aan, dit is weer typisch de mens die denkt wel even een oplossing te bedenken en implementeren tegen zoiets.

True, maar sommige zijn fanatiek as f**k. Alsof je bij een orthodoxe gelovige zijn religie belachelijk maakt.

Mensen gaan helemaal batshit (pun intended) wanneer corona ter sprake komt.

Haha ja, je hebt ze er wel bij. Ik tref ze alleen zelden helaas. Weet niet of het mijn uitstraling is o.i.d. :p

True, maar sommige zijn fanatiek as f**k. Alsof je bij een orthodoxe gelovige zijn religie belachelijk maakt.

Mensen gaan helemaal batshit (pun intended) wanneer corona ter sprake komt.
Dat is nog niets vergeleken bij de wappies als je hun nonsens theorieën onderuit haalt.

Welke vaccinatie levert me netto meer gains op?

Nog niet gevaccineerd, ben niet anti vax en ook geen wappie maar er nog niet over uit.

Welke vaccinatie levert me netto meer gains op?

Nog niet gevaccineerd, ben niet anti vax en ook geen wappie maar er nog niet over uit.

Meeste gains zijn de Leidse variant. Dat kost je namelijk maar 1 prikje en dus 1 bezoekje.
Verder zijn er niet echt gains te behalen imo.

• Like
Waarderingen: vntl
Ja hoor, maar ik zou me niet daadwerkelijk laten testen.
Wacht maar totdat jij werkt op een productielocatie waar een per dag een miljoen aan winst gemaakt wordt. Denk je dat je dan niet de lul bent als jij corona verspreidt onder je collega’s en de fabriek moet een paar dagen plat terwijl je gezegd hebt dat je negatief getest bent, maar je dat gewoon verzonnen hebt?

Wacht maar totdat jij werkt op een productielocatie waar een per dag een miljoen aan winst gemaakt wordt. Denk je dat je dan niet de lul bent als jij corona verspreidt onder je collega’s en de fabriek moet een paar dagen plat terwijl je gezegd hebt dat je negatief getest bent, maar je dat gewoon verzonnen hebt?
Wacht maar tot.. is geen argument.

"Wacht maar totdat je zelf kinderen hebt".
Standaard dooddoeners.

Maar nee ik denk niet dat je dan de lul bent. Niemand kan het bewijzen.

Soortgelijke topics

Reacties
336
Weergaven
18.895
Reacties
490
Weergaven
19.588
Reacties
189
Weergaven