AndroidHealthClinic

Heb jij je prikje al gehad?

Peiling Peiling Heb jij je prikje al gehad?

• Totaal stemmers
    82
Ja zo kan je natuurlijk alles stuk relativeren. Een spirituele ervaring verkrijgen of je laten vaccineren tegen een non lethaal virus.. tja.

Is inmiddels wel al een tijd geleden. Moet het idd weer een keer doen.
Was ook niet perse op de DMT of andere drugs gericht hoor, meer dat veel vaak komen met lange termijn effecten terwijl dat echt een argument van niks is. Corona kan ook over de lange termijn aardig wat schade aanrichten.

En wat betreft DMT, zeker doen. Binnen nu en een maandje heb ik hier weer een grammetje of 5-10 op de plank liggen dus dat wordt flink blazen. :rocknana:

• Topic Starter Topic Starter
Was ook niet perse op de DMT of andere drugs gericht hoor, meer dat veel vaak komen met lange termijn effecten terwijl dat echt een argument van niks is. Corona kan ook over de lange termijn aardig wat schade aanrichten.

En wat betreft DMT, zeker doen. Binnen nu en een maandje heb ik hier weer een grammetje of 5-10 op de plank liggen dus dat wordt flink blazen. :rocknana:

Hoevaak gebruik jij eigenlijk?
Elke week, eens in de twee weken?

15 Juli de 2e prik.

Eerste geen last van gehad, hopelijk van de 2e ook niet.

Sommige mensen zijn wel grappig. Spuiten zich vol met UG gear maar geen corona vaccin want we weten niet wat er in zit:roflol:

Vroeger als gabber al zoveel shit gebruikt dat dit vaccin gewoon heilig is denk ik.

Sommige mensen zijn wel grappig. Spuiten zich vol met UG gear maar geen corona vaccin want we weten niet wat er in zit:roflol:

Vroeger als gabber al zoveel shit gebruikt dat dit vaccin gewoon heilig is denk ik.

Al die dingen zijn niet met elkaar te vergelijken, dat snap je wel toch?

Of spuiten, snuiven, en slikken van alles maar zijn wel bang voor een verkoudheidje. :dunno:

Of spuiten, snuiven, en slikken van alles maar zijn wel bang voor een verkoudheidje. :dunno:
Mijn gezonde collega van in de 50 voor en na dat verkoudheidje (8 weken ic) Geen onderliggend lijden trouwens
Covid.jpg

Mijn gezonde collega van in de 50 voor en na dat verkoudheidje (8 weken ic) Geen onderliggend lijden trouwens
Covid.jpg
Het kan iedereen overkomen! :angstig:

Als je er bij zei dat het voor en na een nachtje snuiven was, of voor en na een bezoek aan de kapper, zou ik het ook geloven.

Inderdaad, trenbolon en zo nog meer middelen zijn nooit goedgekeurd voor menselijk gebruik, de vaccins wel.

Exactly, net zoals we de lange termijn effecten van het exogeen toedienen van testosteron inmiddels goed geïnventariseerd hebben. En we dit voor de experimentele vaccins, allerminst weten. Kwestie van goed overwogen een afweging kunnen maken of niet. Zo kunnen we natuurlijk heen en weer blijven schieten, zolang we generaliseren (zowel voor AAS als voor vaccins), is het een waardeloze discussie. Daarom ook gewoon geen handig vergelijk, in geen enkel opzicht.

Gelukkig waren er in Azië al jaren onderzoeken gedaan naar vaccinaties tegen SARS, Het Covid vaccin is daarop doorontwikkeld dus helemaal experimenteel is het niet.

Het zal ook vast allemaal wel meevallen ;) Feit blijft gewoon dat we het niet weten.

Soortgelijke topics

Reacties
336
Weergaven
18.895
Reacties
490
Weergaven
19.588
Reacties
189
Weergaven