AndroidHealthClinic

Heeft vetverbranden met cardio tijdens een bulk kuur

Ja ik ben ook benieuwd :) ben het ook eens met adrbeest dat het een tijd duurt om iets te perfectioneren, maar ja waarmee is dat niet zo ? Maar ja de basisformules zijn een goed uitgangspunt, als je daar al iets van afwijkt en het werkt niet voor jou... is het hoogstwaarschijnlijk te veel. Ik ga liever voor info die in de praktijk is bewezen. Dus ik zal het in gedachten houden!! van de zomer terwijl ik afviel, at ik vrij veel eiwit en veel minder koolhydraten, volgens jou dus alsnog te weinig. ik viel af en werd een heel stuk droger, maar verloor daarbij dus wel wat massa, wat ik achteraf pas echt constateerde. Ik rook in die periode inderdaad vrij vaak een supersterke eiwit lucht onder mijn oksels vandaan komend. :D

Darkman zei:
Ik rook in die periode inderdaad vrij vaak een supersterke eiwit lucht onder mijn oksels vandaan komend. :D

dat is dus het meest duidelijke seintje wat je van je lichaam kan krijgen dat je in de catabole fase bent beland. zorg ervoor dat je niet zo extreem cut dat je op dit punt aanbeland mensen! daar gaan heel wat kilootjes aan bloed, zweet en tranen verloren :(

koolhydraten eiwitten vetten cals

06.30 warme brinta 40 gr 37.5 34 15 490
met mag melk 0,3 ltr
3 gekookte eieren

08.15 koolhydraten shake 50 200

09.00 4 donk bruin brood 100gr kipfile
250ml magere kwark
300ml magere melk 92 70 7 600

11.00 500ml magere yoghurt
banaan 36 21 255

12.30 rijst 100gr met koolvis en
komkommer en tomaat 32 26 250

14.15 koolhydraten shake 50 200

15.00 macaronie 200gr met
komkommer
250ml magere kwark 52 36 15 305

16.30 ontbijt koek 200 gram 136 7 5 620

18.00 eiwit shake 30 gr met 300ml
magere melk
macaronie of rijst of aardappelen
met kip of vis 56 70 15 350

20.00 macaronie of rijst of aardappelen
met kip of vis 40 30 15 250

22.00 koolhydraten en eiwit shake 66 40 300

totaal 647 324 72 3820

Dit is mijn richtlijn kwa voeding zowel in de kuur als uit de kuur en ga er goed op en wordt er niet vet van.
Door een paar kleine ingrepen ken je zo je schema veranderen en aan je lichaam merken wat die veranderingen doen.
Eet niet elke dag het zelfde maar als ik iets vervang ga ik wel richting de zelfde waardes kwa voedings stoffen.
Wil je extra aankomen ken je bij elke maaltijd gainers fuel nemen is al gauw zo,n 500 cals per shake maar let wel op wat er met je lichaam gebeurt.
Of je voert de eiwitten op of de koolhydraten of je gaat half volle producten nemen of volle producten maar let er op wat er met je lichaam gebeurt.
Of meet het regelmatig de omvang en de plooien.

En het staat weer lekker door elkaar hahahahahaha
succes.

Roy zei:
:D Fijn he, als je het zo netjes onder elkaar hebt gezet!! :p

Goed schema! Hoeveel weeg je nu?
Zit nu op bijna 123 kilo en een vet percentage van 8 a 10 %

Heb meerdere jongens die schema gegeven en ze groeien er allenmaal op en worden droger.
Ook jongens die eerst vetter werden tijdens een kuur maar dat gebeurt nou niet meer.
En zoals ik zeg blijf naar je lichaam kijken en luisteren en dan je eetschema want die is maar een grote richtlijn.

adrbeest zei:
En zoals ik zeg blijf naar je lichaam kijken en luisteren en dan je eetschema want die is maar een grote richtlijn.

Mijn ervaring inmiddels ook. In de bulk en tijdens massakuren vrat ik me helemaal klem, zo erg dat ik geregeld braakneigingen kreeg en veel vet aanzette.

Nu zit ik in de cut, vreet heel weinig kh's, en ik wordt droger en blijf toch bijna op zelfde gewicht. Ik voek me prima zo.

Ik neem dus niet meer als richtlijn om zoveel mogelijk kcals naar binnen te proppen om de 4000 maar te halen, met n stuk minder groei ik ook wel en wordt minder vet!

Darkman zei:
Ik rook in die periode inderdaad vrij vaak een supersterke eiwit lucht onder mijn oksels vandaan komend. :D

Whey of Blend Eiwit??? Daarom raad ik je aan altijd chocoladesmaak eiwitten te nemen, want wees nou eerlijk, als de vrouwtjes aardbei of vanille ruiken denken ze dat je een mietje bent Dorkman! Dat stond in een boek!

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Whey of Blend Eiwit??? Daarom raad ik je aan altijd chocoladesmaak eiwitten te nemen, want wees nou eerlijk, als de vrouwtjes aardbei of vanille ruiken denken ze dat je een miet je bent Dorkman! Dat stond in een boek!

Van chocolade worden ze geil zegt men! Mss likken ze dan wel je oksels schoon? :D :barf:

Elmo zei:
Whey of Blend Eiwit??? Daarom raad ik je aan altijd chocoladesmaak eiwitten te nemen, want wees nou eerlijk, als de vrouwtjes aardbei of vanille ruiken denken ze dat je een mietje bent Dorkman! Dat stond in een boek!

Yep, net als dat jij mij vertelt dat Methyltest slecht voor mij is, dat stond ook vast in een boek, of heb jij het zelf geprobeerd
:D maar dat terzijde

Laatst bewerkt:
Nee, niet zlef gebruikt. De laatse keer dat ik het tegen kwam zo'n 15 jaar geleden. Toen gingen in m'n sportschool totaal opgefokt volwassen kerels met elkaar op de vuist vanwege een gerukte handdoek. Triest.

Maar ga gerust je gang Darkman, is weer eens wat anders dan Paddo's!

Darkman zei:
Yep, net als dat jij mij vertelt dat Methyltest slecht voor mij is, dat stond ook vast in een boek, of heb jij het zelf geprobeerd
:D maar dat terzijde

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Adrbeest, ik zal eens iets proberen met jou schema. Ziet er goed uit.

:thumbs:

adrbeest zei:
Zit nu op bijna 123 kilo en een vet percentage van 8 a 10 %

Heb meerdere jongens die schema gegeven en ze groeien er allenmaal op en worden droger.
Ook jongens die eerst vetter werden tijdens een kuur maar dat gebeurt nou niet meer.

om vet te verliezen moet je gewoon op reserve draaien.
ga je te diep= minder spieren.
dus zeer langzaam aan!
dit werkt voor ieder anders maar het princiepe blijft hetzelfde. weet je ik ben ook op zoek naar de manier te vinden om spieren te kweken zonder extra vet, maar dat is mij nog nooit gelukt, maar dat weten jullie allemaal...
besluit= geduld!!!!!!!

Terug
Naar boven