AndroidHealthClinic

Heel normaal weerwolf spel

Dan was het voor een goed doel.. Als je de stemming niet overleeft weten we je rol.. En kunnen we uit de stemming wat meer opmaken wie bij welk kamp hoort.. Hihi. Is op zich wel een goede reden om mee te gaan op jou.. Weet ik morgen gelijk wat meer..
Net toen ik wilde zeggen dat ik je best in orde vind maak je zo'n opmerking. Lekker dan!

verander mn stem naar penose voor the godfather hint
drbrik is denk ik niet de wolf, toen hij de wolf was wees hij iedereen aan en nu is hij een beetje bang om iemand zonder een reden te kiezen

we hoeven ook niet meteen de wolf te killen

hoezo? komt een burger je beter uit dan daffy?

een cult

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

ow wacht we hebben geen cults in het spel wtf :roflol: alleen meerdere weerwolven

ok sorry jacked

een cult ---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ---------- ow wacht we hebben geen cults in het spel wtf :roflol: alleen meerdere weerwolven ok sorry jacked
goddamn ik word zo opgevreten vanacht he.... jager please help de burgers en wolven zitten achter me aan... En terugvallen op de pliesie kenne we ook al nie

Jongens, er is 1 wolf en de rest is gewoon goed ...

edit, blijkbaar toch meerdere wolven, ik weet het even niet meer :roflol:

Ik ga voor highonx.
Gestemd voor wauter voor bm. En wel gepost maar niet iets nuttigs.

Onderbuikgevoelens kan ik nooit zoveel mee..

Still love you..
Beetje druk en wil niet zomaar gaan stemmen op iemand.

Wat ik dus nu wel ga doen, drbrik

dat worden wel veel verdachten op deze manier... zo komen jullie nog geen steek verder morgen!

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

in de vorige pot was mijn dood nog een beetje nutig, nu is het dadelijk gewoon zinloos als iedereen op mij gaat stemmen

Ik weet t allemaal niet..

NVM, ik kan niet lezen :o

Lloyddd.. Leg ff uit? Meerdere wolven? Kunnen ze communiceren?

Im lost nu

Ik ga ook maar voor drbrik, ga nu naar de gym dus zal t waarschijnlijk niet meer veranderen.

Er is toch maar 1 slechte rol en dat is de wolf?:roflol:
Dus ff ter verduidelijking; de wolf zou in principe moeten weten wie alle burgers zijn en niemand weet wie de wolf is

in OP staat dat er meerdere wolven zijn dit keer, zijn denk ik gewoon cults die samen kunnen werken als wolf zegmaar

Ja maar dan kan het meisje gluren naar DE wolf en dan is het spel gewonnen als alle weerwolfjes dood zijn

dbrik dan maar

Dbrik

Godfather hint klopt niet.

• Topic Starter Topic Starter
verhaal dag 1.1

Iedereen wijst naar elkaar maar niemand komt een steek verder vandaag de dag. Onduidelijkheid heerst alom over hoeveel wolven er onder ons zijn. De spelleider vindt het allemaal wel erg vermakelijk dus hij zegt hier nog niks over zo op de eerste dag. Hueheuheueiehdueudheijdod huh dnssjs kuch kuch. < geen formule overigens.

Zal morgen een groter verhaal schrijven, nu zit het buikje nog vol met 14 gangen sushi. Drbrik was daar ook bij overigens maar heeft zoveel gegeten dat hij in z'n eigen stik kotste tijdens zijn slaap deze nacht.

Drbrik is niet meer te helpen

burgertje

Nachtrollen mogen hun ding doen.

Goei cult trein

Tjoek tjoek...

rip daffy

Terug
Naar boven