XXL Nutrition

Heel normaal weerwolf spel

Epic verhaal :D

Jammer van dbrik :(

Sanca zei tegen mij in karmabericht dat hij wolf is.

huh

Daffy het begint mij nu wel een beetje op te vallen hoor...

Jij verdedigt Sanca de hele tijd.

Vieze wolven dat jullie zijn! :o

wil je mijn karma berichtjes zien ik heb er zelfs geen van sanca :(:(

Mijn oprechte excuses voor niet te stemmen. Heb op het werk een ongeval gehad en ben net pas terug van de spoed. Ik heb momenteel nog niet echt veel zicht maar ik wou toch iets laten weten. Als ik morgen wat zicht heb probeer ik terug mee te spelen en anders laat ik me uitschrijven.

oei sterkte bra, niks ernstigs hoop ik

oei sterkte bra, niks ernstigs hoop ik

Chemische troep recht in mijn ogen. Als ik morgen wat meer zicht heb kan ik alles lezen. Nu proberen te maffen.

Heb nog je post over de verklaring zien passeren, was zo'n beetje het enige wat volgens mij naar een badguy kon leiden maar ik weet dat Lloyd wel interesse heeft in dat thema dus het kan ook gewoon dienen als een mooi verhaal.

Fuark leip

Sterkte wauter !

Over de fantasieën van Penose en Ot ga ik niet eens de moeite doen om te reageren

f**k, Wauter, sterkte man !

Rip brik

Sterkte Waute!

Sterkte wauter

Rip brik de burger

Sterkte wauter! Hopelijk valt het allemaal mee!

Ik ben benieuwd wat de nacht ons gebracht heeft. Ik denk dat de stemming ons wel een aantal dingen heeft verteld ;)

Zo, alles wat kunnen lezen met een half oog.

Beter jammer dat het hier gisteren precies een hoop kippen was in een hok, die chaos speelt alleen maar in het voordeel van het slechte kamp. Behalve de goeie rollen zie ik bitter weinig hints naar de bad guys. Lloyd heeft dit wel al bevestigd. Dat er geen cults zijn was me in het begin van het spel ook al opgevallen maar ik heb gezwegen. Ik hoop dat als er meerdere wolven zijn ze mekaar in de nacht eens per ongeluk opvreten (vermoed dat ze in zo'n geval van mekaar niet weten dat ze wolf zijn en kunnen communiceren). Het andere scenario is dat we met een single wolf zitten, in dat geval zal het moeilijk worden om die eruit te flushen.

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Lloyd, kan jij eens de verhalen linken in de beginpost als je zin hebt? Maakt mijn opzoekwerk wat makkelijker :o

• Topic Starter Topic Starter
verhaal nacht 2

Na een wilde dag en nacht voor de verering van hun oppergod LLoyda ging het volk geleidelijk aan weer slapen.
De bescherming van de jager ging voor de 2e achtereenvolgende nacht naar zijn geliefde echtgenoot. Het meisje en de gek wilde beiden hints over de wolf, beide kregen iets totaal onverklaarbaars vooralsnog, het ene iets meer uit de context dan de ander, maar nog steeds uitermate slecht te volgen.

De wolf had deze nacht heel veel honger na zijn orgie van deze nacht, het zou goed gevoed moeten worden. Jammer voor hem was zijn honger nog niet gestild na deze nacht vanwege zijn slachtofferkeuze. Het arme lijfje
was makkelijk aan kleine stukjes te verwerken voor op de bbq. De volgende morgen zagen de burgers van het dorp dat er nog enkele onverteerbare stukjes van hun dorpsbewoner in de vele uitwerpselen rondom het dorp van de wolf te vinden waren. Hieruit kon er relatief eenvoudig een voorstelling gemaakt worden van wat er die nacht afgespeeld was. De dorpelingen konden niet echt veel meer met de stoffelijke resten van het slachtoffer, maar goed gains zijn gains toch?

Een burger is overleden

Spanning Tree is dood gemaakt

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Lloyd, kan jij eens de verhalen linken in de beginpost als je zin hebt? Maakt mijn opzoekwerk wat makkelijker :o

gedaan

Sanca

Ik ga me gevoel achterna deze keer.

Laatst bewerkt:
Sterkte wauter.

Heb ook ooit ongeluk met oog gehad, klote.

Terug
Naar boven