Fitness Seller

Heel snel, en veel zweten..

Heb ongeveer hetzelfde, Als ik me even inspan gutst het zweet al van me hoofd. Maar valt volgens mij weinig aam te doen. Tegenwoordig wordt ik ook wel Snachts helemaal bezweet wakker, super k*t is dat. Heel me bed nat en stinken als een malle:p

Dit heb ik precies hetzelfde haha..:S

Als het 18 graden of warmer is niks doen heeft enorm geholpen bij mij.

Zodra ik in een iéts warme omgeving kom stroomt het ook over m'n rug en kop heen.

know that feel :( me reis naar de sportschool is al één zweet partij
Uitgaan is al helemaal een drama

Gewoon overal waar je heen gaat deo meenemen

denk niet dat het op jou van toepassing is (gezien je stats )
maar ik ken iemand die heeft iets wat blijkbaar 1 op de 3 mannen heeft en dat is de overgang:o
hierdoor zweet die ook als een gek!
en dat kan een aantal jaar duren.

alleen is hij dus tussen de 45 en de 55. Maar misschien iemand van deze leeftijd die dit leest.

ik zelf heb het ook als ik inspan. dat het echt met druppels op de grond ligt. inderdaad al na 10 minuutjes op de hometrainer.
kickbokstrainster zei ooit een keer is goed teken dat je veel verbrand. dus misschien hebben wij er in de cut ons voordeel mee ;)

met uitgaan is het inderdaad ontiegelijk vervelend. ik smeerde altijd odorex onder me oksels en rug. het hielp tegen zweet maar niet tegen de hitte en ergens anders kwam het zweet er alsnog uit..

Ga naar je huisarts en vraag om Oxybutynine, ga je een stuk minder zweten maar heeft wel wat bijwerkingen. Is een afweging die je moet maken

Ik zweet vandaag ook weer peentjes :o

Als jullie een oplossing hebben? :) ik zweet altijd namelijk...

Ik hoor aan alle kanten, je traint te veel... dat is de oorzaak. Aan de andere kant, liever te veel zweten als helemaal niet zweten, en mits je dagelijks onder de douche gaat is het ook hygienisch :)

Ook ik heb hier heel veel last van. Afgelopen weken een paar feestjes in de buitenlucht bezocht en zelfs in een hemd en zonder enige inspanning zweet ik me al helemaal kapot. Vooral m'n rug is doorweekt. Zou graag willen weten wat ik er aan kan doen.

Ik las ook ergens dat het kan komen door supplementen die je gebruikt, iemand enig idee welke supplementen hier voor zouden kunnen zorgen ?

Ben dus niet de enige die hier last van heeft. Is een zwz al genetisch bepaald of je van je eigen al veel/weinig zweet. Echter is het ook zo als je veel zweet bij licht/zware inspanningen wilt zeggen dat je eigen lichaam's temp goed werkt. Enige oplossing is ermee leren leven.

Mijn werd vroeger ook gezegd naar maten je meer sport word het minder, echter is het dat het erger is geworden en nu stabiel is.

Terug
Naar boven