Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verbaasd me niks dat die been foto's steeds terug komen.
verder is er ook niks bijzonders![]()
Foto's verschillen nog wel eens.
Denk dat Jay in deze shape ook van Ronnie Coleman had gewonnen (kom maar op Ronnie Lovers).
Jay is 3 keer 1e, maar ook 4 keer 2e.
Dus een waardeloze BB is het niet. Zijn gut is nog nooit zo groot geweest als die van Ronnie.
Dat Ronnie sterker/ruiger/iets groter was, zal wel, compleet plaatje wat Jay heeft laten zien, heeft Ronnie misschien 2x gehaald.
O 1998 en Arnold Classic, ik meen 1999.
Foto's verschillen nog wel eens.
Denk dat Jay in deze shape ook van Ronnie Coleman had gewonnen (kom maar op Ronnie Lovers).
Jay is 3 keer 1e, maar ook 4 keer 2e.
Dus een waardeloze BB is het niet. Zijn gut is nog nooit zo groot geweest als die van Ronnie.
Dat Ronnie sterker/ruiger/iets groter was, zal wel, compleet plaatje wat Jay heeft laten zien, heeft Ronnie misschien 2x gehaald.
O 1998 en Arnold Classic, ik meen 1999.

Absoluut respect voor Ronnie, maar vergelijk de buikspieren en benen (vooral kuiten) eens. Op deze punten wint Jay zeker!
En als we het over "ultiem" gaan hebben ga ik voor Kevin, Flex, Arnold en Frank. Veel mooiere fysieken dan Jay én Ronnie, maar dat is persoonlijk.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
verbaas me zo over al die ophef rond jay.....hij was zo scherp dit jaar en zo hard en groot......beste olympia ooit.... No way!!!!!
Kijk en vergelijk!!!!!!
moet ge daarom zo roepen of is uwe caps_lock geblokkeerd