MuscleMeat

Heimwee naar de king.... pure perfectie!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verbaasd me niks dat die been foto's steeds terug komen.
verder is er ook niks bijzonders:D

2009olympia_mro_scorecard.gif

Oké.

BEn geen fan van Jay maar dit jaar was hij absoluut de beste!

Kijk en vergelijk?

Cutler wint van coleman. Prachtig opkomen dit jaar.

j8m6wi.jpg

Deze discussie is echt zo 2006. En Yates is natuurlijk de koning der massamonsters.

Foto's verschillen nog wel eens.
Denk dat Jay in deze shape ook van Ronnie Coleman had gewonnen (kom maar op Ronnie Lovers:D).
Jay is 3 keer 1e, maar ook 4 keer 2e.
Dus een waardeloze BB is het niet. Zijn gut is nog nooit zo groot geweest als die van Ronnie.
Dat Ronnie sterker/ruiger/iets groter was, zal wel, compleet plaatje wat Jay heeft laten zien, heeft Ronnie misschien 2x gehaald.
O 1998 en Arnold Classic, ik meen 1999.

Echt niet mee eens, Coleman kwam elke O top maar ook elke keer anders van ripped tot 113kg tot massive 130kg, en de Mr. O 2000/2004/2005 zag ie ook waanzinnig uit waarin ie het naar mijn mening ook van jay in zijn huidige vorm had gewonnen.

• Topic Starter Topic Starter
Foto's verschillen nog wel eens.
Denk dat Jay in deze shape ook van Ronnie Coleman had gewonnen (kom maar op Ronnie Lovers:D).
Jay is 3 keer 1e, maar ook 4 keer 2e.
Dus een waardeloze BB is het niet. Zijn gut is nog nooit zo groot geweest als die van Ronnie.
Dat Ronnie sterker/ruiger/iets groter was, zal wel, compleet plaatje wat Jay heeft laten zien, heeft Ronnie misschien 2x gehaald.
O 1998 en Arnold Classic, ik meen 1999.

wat dacht je van 2003.. ultiem imo!!!

30t5tls.jpg

wat dacht je van 2003.. ultiem imo!!!

30t5tls.jpg

Absoluut respect voor Ronnie, maar vergelijk de buikspieren en benen (vooral kuiten) eens. Op deze punten wint Jay zeker! ;)

En als we het over "ultiem" gaan hebben ga ik voor Kevin, Flex, Arnold en Frank. Veel mooiere fysieken dan Jay én Ronnie, maar dat is persoonlijk.

:D

Absoluut respect voor Ronnie, maar vergelijk de buikspieren en benen (vooral kuiten) eens. Op deze punten wint Jay zeker! ;)

En als we het over "ultiem" gaan hebben ga ik voor Kevin, Flex, Arnold en Frank. Veel mooiere fysieken dan Jay én Ronnie, maar dat is persoonlijk.

:D

Helemaal mee eens!!

Ronnie was in 1998-1999 op zijn best (wat niet zegt op zijn grootst).
Ben fan van zowel Ronnie als Jay. Maar de taille van Ronnie was ook enorm. Tuurlijk super ruig hoe big hij was. Maar minder goed imo op het einde.

En Kevin blijft de beste:D

Ja idd, Kevin had tenminste 1 keer moeten winnen, zo'n prachtfysiek (nee ben niet gay)

Wat is er aan de hand dan met Big ron????

Jay heeft niet die freak-factor die Ronnie had, maar als je naar het hele plaatje kijkt.....

EN monstergroot EN gortdroog EN heel symmetrisch EN ook nog eens pleasing, dan ben je veruit de terechte winnaar. Ik vind die ophef best terecht. :cool:

Terug
Naar boven