- Waardering
- 99
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat, evolutie? Natuurlijk zijn er kleine genetische verschillen tussen Europeanen en Afrikanen. Maar minimale verschillen tref je ook aan door maar enkele honderden kilometers te reizen. What's your point genius?
En wat zijn beesten? Mensen die weten dat er elke dag vele babies sterven aan simpel te voorkomen ziekten, maar zich druk maken om het geurtje dat ze zullen aanschaffen, of het interieur van hun auto? Mensen die weten dat andere mensen gemarteld worden en niets doen? Mensen die weten dat er in Nederland kinderprostitutie bestaat, maar er niet over nadenken, of iets doen? Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom JIJ een beest bent, Apfelstrudel, dat het wederom een reden geeft om bovenstaande quote als volslagen ridicuul te beschouwen.
en wat stel je voor dat we eraan gaan doen dan? geld doneren? optocht lopen? gebedje doen?
echte actie zal leiden tot een bloedbad, op kleine of grote schaal..ligt maar net aan je doel
Niet veel anders dan we hier deden in de middeleeuwen.

en wat stel je voor dat we eraan gaan doen dan? geld doneren? optocht lopen? gebedje doen?
echte actie zal leiden tot een bloedbad, op kleine of grote schaal..ligt maar net aan je doel
Zal eens wat stoms vertellen iets wat mij nog steeds verbaasd.
voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen had ze al een relatie, ze kwam oorspronkelijk uit Vietnam, en was dus getrouwd met een lamzak uit nederland.
Tijdens onze "relatie" was ze ook getrouwd, en kwam toch ieder weekend bij me, haar man zat weekenden lang achter de computer en deed weinig voor haar.
Toch wou ze niet bij hem weg, ze kon het niet vond het zielig etc.
Toendertijd ging ze naar Vietnam vanwege problemen, met haar familie, kwam terug en wou niets meer van me weten, later hoorde ik dat ze onze relatie moest verbreken, en had ze ook gedaan.
na 1.5 jaar hield ik nog van haar, zag haar nog geregeld, en was vrij moeilij maar ging steeds beter.
Tot op het moment dat ik een Filipijnse vrouw leerde kennen uit Amsterdam, vrij oud maar toch wel milf, ze vertelde me dat ze van het eiland Bohol kwam uit de Filipijnen.
Haar hele huis hing vol met hekserij en voodoo rommel, en vroeg haar daar naar en lachte er en beetje om.
Ze vertelde me, dat de Spanjaarden Hekeserij in de 17e eeuw mee hadden genomen naar bohol, en het daar nog steeds gepraktiseerd werd.
Wat Filipijnse collegas van mij waarschuwden me er een beetje voor, en sommige zeiden dat het niks voorstelde, maar dat hekserij zeer zeker voorkwam daar.
Maargoed, ik vertelde haar dus het hele verhaal over die Vietnamese meid en mij, en ze zei dat ze ervoor kon zorgen dat ik haar weer terug kon krijgen, ik zei natuurlijk ok graag, maar geloof er weinig van.
1.5 maand later ging mijn telefoon, hing die Vietnamese meid aan de telefoon, en vertelde me dat ze haar man had verlaten !!!!!!
WTF, ging er door mijn hoofd , en van daar hadden we heel rustig de draad weer opgepakt.
Die filipijnse heks had ik nooit meer gesproken, wel gebeld maar nam niet op of zo.
toch raar![]()
j/kwtf zie ik dit goed of niet maar die n*ger staat gewoon in de fik en die veroert geen moer

Alsof dat het minder erg maakt?! Niet voor niks dat we dat toen deden en nu verafschuwen!Niet veel anders dan we hier deden in de middeleeuwen.
wtf zie ik dit goed of niet maar die n*ger staat gewoon in de fik en die veroert geen moer