Fitness Seller

Hekserij in Afrika

John of God

Niet helemaal over hetzelfde thema, maar minstens net zo bizar:

Naar aanleiding van een documentaire die ik laatst zag op discoverychannel over een spiritual healer genaamd "John of God", ben ik meer informatie gaan zoeken hierover. Helaas kon ik deze documentaire niet terugvinden op internet, maar ik heb wel andere filmpjes kunnen vinden.

Tijdens de operaties wordt hij zogenaamd begeleid door geesten van overleden artsen/chirurgen terwijl hij in meditatieve staat is. De patienten zijn niet verdoofd en gewoon bij bewustzijn, maar toch voelen ze geen pijn. Ook bloeden ze vrijwel niet, terwijl bij een normale operatie die je op tv ziet het rijkelijk vloeit :p Het woord sterilisatie heeft ie waarschijnlijk ook nooit van gehoord, want hij voert alle operaties gewoon met zn blote handen uit in een niet steriele omgeving. En toch zijn er nog nooit complicaties/ ontstekingen ontstaan. Tijdens die documentaire op discovery kwamen ook artsen aan het woord die onderzoek hadden gedaan naar dit phenomeen , en die stonden daadwerkelijk paf.
Hij doet dit volkomen belangeloos, en vraagt helemaal niks voor zijn behandelingen. Miljoenen mensen zijn al behandelt door hem.

Hier een korte documentaire (niet geschikt voor de gevoelige kijker)

[Link niet meer beschikbaar]

hier een site met nog meer filmmateriaal:
[Link niet meer beschikbaar]

Het woord sterilisatie heeft ie waarschijnlijk ook nooit van gehoord, want hij voert alle operaties gewoon met zn blote handen uit in een niet steriele omgeving.

Miljoenen mensen zijn al behandelt door hem.

kom op man :P paar honderd operaties per dag ? :o

kom op man :P paar honderd operaties per dag ? :o

dat vergat ik ff erbij te zeggen.. de meeste mensen komen daar voor een zogenaamde "invisible surgery", waarbij ze dus met grote aantallen tegelijk worden behandelt door de helende entiteiten daar aanwezig. De fysieke operaties door John zelf gedaan , is maar een klein onderdeel van het geheel

Noem me racistisch wat je wil, maar die n*gers in Afrika zijn gewoon beesten.
Waarom denk je dat onze beschaving ver is en hun nogsteeds in de modder en poep rondlopen?
Evolutie

Ten eerste snap je geen zak van evolutie :roflol:
Ten tweede zijn we net zo goed beesten, alleen op een andere manier.

Waarom ben ik dan blank en mijn buurman niet?

Een spreeuw is niet hetzelfde als een valk.
Een denneboom is anders dan een eikenboom.
Een n*ger is niet hetzelfde als een blanke.

n*gers zijn van nature meer gespierd maar minder intelligent. Aziaten zijn van nature meer intelligent, maar minder gespierd. En wij blanken zijn pcies de middemoot.

Al dat gelul dat elk mens hetzelfde is is onzin. Elk mens hoord dezelfde rechten te hebben, maar elk mens is verre van identiek.

Je brengt het wel erg zwart wit. Zullen we dan ook gelijk de dommertjes apart zetten ? Scheelt voor mij ook een hoop frustratie.

Zo kan je natuurlijk alles wel anders gaan behandelen he.

Je brengt het wel erg zwart wit. Zullen we dan ook gelijk de dommertjes apart zetten ? Scheelt voor mij ook een hoop frustratie.

Zo kan je natuurlijk alles wel anders gaan behandelen he.
Ik zeg niet dat je ze apart moet zetten want iedereen heeft recht op dezelfde vrijheden. Maar om nou te zeggen dat blanke en zwarte hetzelfde zijn wijst gewoon op totale domheid.

Ik ontken ook absoluut niet dat er geen verschillen zijn. Maar cultuurverschillen spelen naar mijn mening een veel grotere rol.

voodoo? me loves voodoo :D

ja :D

ik dacht als de topic dan toch al uit het politiek en religie sub-forum gekicked was, waarom dan niet he?

heftig filmpje.

maar die ene kerel blijft gewoon rustig zitten terwijl hij geslagen word, en in de fik staat?

heftig filmpje.

maar die ene kerel blijft gewoon rustig zitten terwijl hij geslagen word, en in de fik staat?

Misschien had hij toch heksenkrachten?
vind het zelf idd heel raar dat die geen kreuntje geeft
Hij weet waarschijnlijk toch dat er geen weg terug meer is , dus waarom zou hij er geen plezier aan beleven voor de laatste momenten dat hij nog te leven heeft

Laatst bewerkt:
Hij weet waarschijnlijk toch dat er geen weg terug meer is , dus waarom zou hij er geen plezier aan beleven voor de laatste momenten dat hij noch te leven heeft

zou knap zijn als hij de pijn kon negeren totdat hij doodging

Hij weet waarschijnlijk toch dat er geen weg terug meer is , dus waarom zou hij er geen plezier aan beleven voor de laatste momenten dat hij nog te leven heeft

Als je aan het einde van je latijn bent en bijna je laatste adem uit blaast zul je nog weinig lust hebben om überhaupt te bewegen.

zou knap zijn als hij de pijn kon negeren totdat hij doodging
Dood door verbranding duurd langer dan een minuut.
Na een tiental seconden is je hele lichaam 3e graads verbrand waardoor je geen pijn meer voelt want je zenuwen zijn allemaal aangetast.

De enige pijn die je dan zal voelen is de hete lucht in je longen, die mits je mazzeld hebt, ertoe leid dat je KO gaat door o.a. verstikking.

Verschrikkelijk!!

Terug
Naar boven