John of God
Niet helemaal over hetzelfde thema, maar minstens net zo bizar:
Naar aanleiding van een documentaire die ik laatst zag op discoverychannel over een spiritual healer genaamd "John of God", ben ik meer informatie gaan zoeken hierover. Helaas kon ik deze documentaire niet terugvinden op internet, maar ik heb wel andere filmpjes kunnen vinden.
Tijdens de operaties wordt hij zogenaamd begeleid door geesten van overleden artsen/chirurgen terwijl hij in meditatieve staat is. De patienten zijn niet verdoofd en gewoon bij bewustzijn, maar toch voelen ze geen pijn. Ook bloeden ze vrijwel niet, terwijl bij een normale operatie die je op tv ziet het rijkelijk vloeit

Het woord sterilisatie heeft ie waarschijnlijk ook nooit van gehoord, want hij voert alle operaties gewoon met zn blote handen uit in een niet steriele omgeving. En toch zijn er nog nooit complicaties/ ontstekingen ontstaan. Tijdens die documentaire op discovery kwamen ook artsen aan het woord die onderzoek hadden gedaan naar dit phenomeen , en die stonden daadwerkelijk paf.
Hij doet dit volkomen belangeloos, en vraagt helemaal niks voor zijn behandelingen. Miljoenen mensen zijn al behandelt door hem.
Hier een korte documentaire (niet geschikt voor de gevoelige kijker)
[Link niet meer beschikbaar]
hier een site met nog meer filmmateriaal:
[Link niet meer beschikbaar]