Fitness Seller

Helisport....

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop oprecht van niet.
ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit hier van iemand zo veel zielig gezeik heb gehoord als van hem.
Ganse topics met famillieproblemen... ruzie met Jan en alleman, constant wonderbaarlijke dingen die hem overkomen.
ik vermoed dat de problemen ergens anders zitten
Zielig gezeik? Kan je even een paar zaken opnoemen? Schedelfractuur? Te hoge druk in de hersenen? Longontsteking?? Ja, waarom zou ik dat nu gaan vernoemen op een forum waar we een subforum over gezondheid hebben?
Ruzie met Jan en alleman? dat was toen ik nog actief was in het "politiek" luik... dat doe ik niet meer ... ik ben zeer links en de meesten hier rechts.. dus dan heb je natuurlijk onenigheden.
Ik denk dat je een te groot vergrootglas gebruikt.
 
Helisport verkocht indertijd Powermark cages en nu zijn dat Pivots. Wake up!
ik had het over workoutsupply, wake jij maar up yourself
 
Dus als het slecht gaat kom je het meteen posten, en als het goed gaat laat je niemand iets weten en begin je meteen over famillieproblemen?
Niemand iets weten?? Dude, ik heb het onmiddellijk in het topic gezegd en ook in mijn logje. Wat voor een onzin verkoop jij toch?
 
Niemand iets weten?? Dude, ik heb het onmiddellijk in het topic gezegd en ook in mijn logje. Wat voor een onzin verkoop jij toch?
Brb logje checken
 
Rustig vrinden. Elke dag boven de grond irl en op dbb is een geschenk.
Leef en laat leven :engel:
 
ik had het over workoutsupply, wake jij maar up yourself
Klopt; Je reageerde na een post over workout supply. Dus hun racks zijn bagger.. wat jammer. Misschien de reden waarom ze failliet zijn
 
Klopt; Je reageerde na een post over workout supply. Dus hun racks zijn bagger.. wat jammer. Misschien de reden waarom ze failliet zijn
Waarom bagger dan? Ben nieuw met squatten..
 
20200322_205734.jpg


Mijn bodycraft cage is rond de 13 jaar oud. Echt top ding.
 
Dus als het slecht gaat kom je het meteen posten, en als het goed gaat laat je niemand iets weten en begin je meteen over famillieproblemen?

Een dag nadat ik het goede nieuws van het ziekenhuis heb gekregen heb ik het hier laten weten... dus niet zeveren !
 
Ja whatever, God weet wat het volgende verhaal is.
Hier zitten overal haken en ogen aan.
succes met je gezondheid
 
Zodra Yasmine zich weer druk gaat maken om dingen als Helisport, kunnen we dan stellen dat het betreft zijn gezondheid de goede kant op gaat? Dat zou mooi zijn!
Het zou pas echt mooi zijn als hij zijn katten weet binnen te houden.
 
Het zou pas echt mooi zijn als hij zijn katten weet binnen te houden.
Ik heb er nog maar twee maar ook die lopen af en toe buiten... maar we zijn verhuisd en ze lopen enkel in de aangrenzende tuinen. En de katten van de buren bij ons.
 
Ja whatever, God weet wat het volgende verhaal is.
Hier zitten overal haken en ogen aan.
succes met je gezondheid
waar zitten die haken en ogen dan. Ik hoor het graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven