MuscleMeat

Help deze beginneling

SWostyn

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik heb net enkele haltertjes gekocht. Mijn bedoeling is enkel en alleen om borst, schouders en armen wat te laten groeien. Wat zijn de oefeningen die ik vooral moet doen? Welke geven meest effect?

Alvast bedankt voor je hulp!

SWostyn

Lees eerst wat rond op het forum genoeg informatie ;)

de meeste vorderingen maak je natuurlijk wel in een sportschool
maar thuis moet het ook wel wat lukken.

& waarom zou je bijvoorbeeld je benen niet trainen?
als je die ook traint dan verhoog je je de aanmaak van testosteron
waardoor de rest van je lichaam ook sneller zal groeien.

succes ;)

• Topic Starter Topic Starter
Lees eerst wat rond op het forum genoeg informatie ;)

de meeste vorderingen maak je natuurlijk wel in een sportschool
maar thuis moet het ook wel wat lukken.

& waarom zou je bijvoorbeeld je benen niet trainen?
als je die ook traint dan verhoog je je de aanmaak van testosteron
waardoor de rest van je lichaam ook sneller zal groeien.

succes ;)
ok! bedankt!

Hallo,

Ik heb net enkele haltertjes gekocht. Mijn bedoeling is enkel en alleen om borst, schouders en armen wat te laten groeien. Wat zijn de oefeningen die ik vooral moet doen? Welke geven meest effect?

SWostyn

we hebben er weer zo eentje jongens :roflol:

Volgende 2 dingen kunnen gebeuren:

-of je moddert thuis wat aan met je dumbbells, een maand of 2 meestal, en geeft het dan op wegens geen resultaat
-of je sluit je vandaag nog aan bij een sportschool, raakt oprecht geïnteresseerd in voeding en trainen, en binnen x aantal jaar ben je een beest

welcome to the BB-world, can u handle it?
good luck

• Topic Starter Topic Starter
Volgende 2 dingen kunnen gebeuren:

-of je moddert thuis wat aan met je dumbbells, een maand of 2 meestal, en geeft het dan op wegens geen resultaat
-of je sluit je vandaag nog aan bij een sportschool, raakt oprecht geïnteresseerd in voeding en trainen, en binnen x aantal jaar ben je een beest

welcome to the BB-world, can u handle it?
good luck
wie zegt dat ik bodybuilder wil worden? ik tennis ook nog en daarvoor zijn wat stevigere schouders, armen en borst heel welkom.

Als je alleen je armen,borst en schouders traint en je krijgt er wat massa op, en je traint je benen niet, zijn ook de verhoudingen niet echt mooi. Dus daarom raden mensen op dit forum je ook aan om benen erbij te trainen.

plus dat je bovenlichaam zwaarder wordt en je benen niet sterker...met als gevolg dat je net iets slomer wordt;)

Hallo,

SWostyn

Beachboy

:roflol:

Terug
Naar boven