Fitness Seller

Help gewichtheffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Broodmongool? Owja jij traint niet met 10 kg je bent een beer toch?

hhhaha akijk die broekies vechte dan :p

Ik zou wel rust nemen hoor topic starter ;) elke dag de zelfde spier is gewoon niet goed!

Volgens mij ga je niet eens naar de sportschool.

Ik een broekie? Ik wil je wel eens tegenover me hebben staan.

:P je bent nog steeds een broekie hoor broekie....

:sukkeltje:

En ik denk dat je Tjooky niet tegenover je wilt hebben staan;)

Zo is het maar net MichaelSmink...

:sukkeltje:

Maareh, D16 ga jij maar mooi fotootjes maken, ik ga pitten. Laterz.

Succes met b**chen verder nog:D

wahaha fokking niet normaal een nerdje die thuis traint en lijkt op iemand uit de holocaust will me komen kraken. Ik zeg je michael kom lekker naar amsterdam mag je me van dichtbij zien. 100% En weltrusten :)

tjooky is ook van harte welkom

hoezo maken jullie ruzie over hoeveel kilo je doet.. maakt toch niet uit iedereen begint klein.

maar als hij 13 is en hij begint net met trainen kan ik me best voorstellen dat het zwaar voor hem is. Verder dat terzijde, Rust is zeker weten wel belangrijk. Als je traint dan moeten je spieren kunnen herstellen daardoor groeien ze juist... kun je wel als een gek op je biceps freaken maar dat heeft niet zoveel zin, je kunt beter gewoon even laten rusten, en je dan concentreren op andere spiergroepen.

Wat heb je overigens aan dikke biceps als je de rest niks hebt?

wahaha fokking niet normaal een nerdje die thuis traint en lijkt op iemand uit de holocaust will me komen kraken. Ik zeg je michael kom lekker naar amsterdam mag je me van dichtbij zien. 100% En weltrusten :)

Hou jij maar eerst ff je bek dicht;) En ik denk dat je helemaal niet zo'n stoer ventje bent, dus bewijs het tegendeel maar. Ik heb trouwens nog geen foto gezien?

Lol. Ja, als meneer d16 zo'n grote mond heeft dat hij Tjooky voor zich wilt hebben staan, dan moet hij toch iets voorstellen. En iedereen kan achter z'n computertje wel een grote bek hebben, laat eerst maar es zien dat je het waard bent om een discussie tegen te voeren;)

Ik heb geen digitale camera en als je me niet gelooft. Ik train bij Mike's Gym voor free fighing en voor fitness train ik bij The Family Gym. Er is hier vast wel iemand die ook hier traint?

Nee sorry. Maar d16 je kan toch wel iemand vinden met een camera? Desnoods een mobiel. Gewoon ff je omvang checken jwt

• Topic Starter Topic Starter
jah precies;) ik ga gwn rust houden hoor;) eyy d16 niet zoo stoer doen hoor ik train ook gwn thuis en daar is niks mis mee ( mag niet vn m'n ouders fitnesse ). Of ik nou thuis train of in de sportsgool ik vouw je als nog dubbel;)
Maar wel grappig soo fitty hier:P:P
maar bedankt ( voor de gene die goed advies hebben gegeven!!!!:))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven