Fitness Seller

Help gewichtheffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok werkse, ben benieuwd gozaah

So am I dude. Misschien het nieuwe tiener-beest van DBB. Mocht je echt zo'n goed fysiek hebben, dan heb ik niks gezegd;)

• Topic Starter Topic Starter
whaha oke ;)
wanneer ga je je foto der op sette dan :P als het echt gespierd en die shit is heb ik wel respecht maar ik denk dat je zeker wel wat vet heb hoor want als je 1.88 bent je weegt boven de 100 dan sul je wel vet hebben hoor:P

we sullen het sien:)

Inderdaad;) We zullen het zien!

Een wijs man zei ooit: "Winning an internet discussion is like winning the special olympics: You're still a r*tard."

Leek me wel passen in dit topic.

zekers:)

whaha jah daar sijn wie ook nieuwschierig naar of niet Jorin en Michael;):P

Haha jah inderdaad Danny;) We wachten rustig af.

Ik wil m ook wel eens zien.

morgen naar fitness ga ik posten.

vandaag is de dag:P

ik heb zo eens zitten te lezen :) maar dit vind ik wel interesant :D

een beest van 16 :D zonder hoge bf en dan toch boven de 100 kilo? een gewicht waar menig man hier al van zit te dromen die heeft hij al? jeutttttttjeeeeeeeeee :D

:roflol:

zeker heeeeeeeeeeeele zware botten, anders zou ik het ook niet weten.

Ja of hij moet natuurlijk werkelijk heel gespierd zijn.

Of die komt van afrika en bij het ingeschrijven is er gefoefeld met de leeftijd, eigenlijk is hij al 30.

Vanavond fitness, hoop dat het niet erg stormt. En wel grappig wat jullie allemaal zeggen, het gaat gewoon over een foto hoor ik ben geen arnold. Ik ben gewoon lang en breed.

Vanavond fitness, hoop dat het niet erg stormt. En wel grappig wat jullie allemaal zeggen, het gaat gewoon over een foto hoor ik ben geen arnold. Ik ben gewoon lang en breed.

Omdat je gewicht nogal veel is, dit maakt veel mensen vooral nieuwsgierig. Maar je kan toch gewoon thuis een foto nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven