MuscleMeat

Help Help Help, ik wil zwaarder worden !!!

okee begin ik vandaag hiermee, en probeer ik het steeds op te hogen;
sochtends: yoghurt met cruesli en goede morgen drink
smiddags: gem. 3 boterhammen met gebakken ei ofzo
tussendoor: fruit + boterham
avondeten dan: meestal pasta/ aardappels met groente
savonds: 2 boterhammen + weightgainer

dat is al wat beter tog?

De tijd die je nu aan t prutsen bent kan je beter gebruiken om ff de stickies te lezen en andere schema's te chekken. Dit is natuurlijk in een woord prut!!

@TS: Meer eten. Dit is niet wat je wilt horen, maar je moet gewoon meer eten! Eten tot je het eruit moet kotsen en dat dan weer opeten. Als je eet als een wijf blijf je een wijf.

Die 160kg bench geloof ik geen reet van. Dat je rond de 80kg squat geloof ik wel. :D

Waarom denkt iedereen dat ik 160 kg doe!:cool:
dat heb ik nooit gezegt:p
in de war met iemand anders?:eek:
jah ik dacht dat als je veel traint dat je zelf wel automatisch meer trek krijgt maar okee, kga dus eten tot dat ik er van moet kotsen;)
maar kunnen jullie mijn schema boven niet is ff aanpassen want dan weet ik precies hoeveel boterhammen en tussendoortjes goed zijn:cool:
alvast bedankt!

Nee dat kunne we wel maar zal niemand voor je doen!!

90nk is niet de TS en beweerdt niet dat hij 160kg drukt. :)

Voor de TS (Scorpio): Mogelijk train je teveel, 5-6 keer per week is veel voor iemand van jou gewicht, ik zou ook wel eens je trainingsschema willen zien. Probeer eens een schema met 3-4 trainingsdagen en een weinig cardio en 6 maaltijden waarvan minstens 4 uitgebreid en 2 tussendoor (kip-rijst, gehakt met rijst of pasta, tonijnpasta, volkorenbrood met wit van ei, enz...) en twee whey-shakes per dag, waarvan 1 bij opstaan met een portie kinderkoekjes (vitabis, bambix, enz...) met achteraf een potje (100gr) verse kaas. Als je dan niet groeit zit je mogelijk met een lintworm ofzo ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik begin de ochtend met een:

thee, 2 a 3 boterhammen, grids
na uurtje, koffie...
rond 11/12 uur 2 boterhammen met bordje grids
in de middag meestal pasta of rijst met vlees, shake, 2 amino pillen.
na het trainen restant van pasta of rijst eten...
ja dan nog effe voor slapen iets lichtjes eten..

en geloof me
ik druk rond 160 bank (4 keer)
liggend triceps met lange stang incl stanggewicht 50 kg
staand bicep met dumbbell van 26 kg
chinnen rond 12 keer 4 sets
dippen met schijf van 20 kg aan me buik..
squad laats nog met 120 kg 12 keer
legpress liggend 300 kg (is met apparaat dus makkelijker)
voor de rest weet ik effe snel nix te noemen....

nogmaals bedankt voor de reacties en nog maals IK LIEG NIET en word droger ipv zwaarder....

ik begin de ochtend met een:

thee, 2 a 3 boterhammen, grids
na uurtje, koffie...
rond 11/12 uur 2 boterhammen met bordje grids
in de middag meestal pasta of rijst met vlees, shake, 2 amino pillen.
na het trainen restant van pasta of rijst eten...
ja dan nog effe voor slapen iets lichtjes eten..

Dat is niet veel, en als je alleen maar droger wordt zal dr minimaal 1000 kcal bij op moeten. Bereken eerst eens wat je nu binnenkrijgt en wat je zou moeten hebben om aan te komen.

Oh.. je weet wel wat 'grits' zijn.. ook naar Ronnie gekeken?

@ TS : je traint al van 2000 las ik .. maar ik hoop dat je toch al ooit van trainningschema bent veranderd?

De baas bij mij op de fitness zegt toch wel dat je dit regelmatig moet veranderen ...

en zoals de meesten zeggen eet je te weinig, begin miscchien eens met je pasta enzo af te wegen? (weeg voor het gekookt is best) en die boterhammen mogen ook wel meer ... ik dacht vroeger ook dat ik veel at en genoeg at ... niet dus :) ondertussen eet ik wel goed gewoon even doorbijten

je drukt flink meer op de bech dan je squat, knap :P het kan zijn dat je nog een hoop massa kan pakken op lower body?

Ja ik gebruik juist weightgainer omdat ik niet zo veel eet;

sochtends: yoghurt met cruesli en goede morgen drink:cool:
smiddags: gem. 2 boterhammen met gebakken ei ofzo
tussendoor: fruit
avondeten dan: meestal pasta/ aardappels met groente
savonds: boterham + weightgainer

maar ik kan dus ook gewoon na het sporten, de Whey ook nog blijven gebruiken?

wow dude mijn kat in coma eet nog meer. Gooi er es bij elka maaltijd 5 boterhammen pindakaas/mager vlees bij. Neem als tussen hele scheepsladingen fruit, en NOTEN EN ZADEN! Dingen zijn enorme caloriebommen en goed voor je. Die weightgainer is zonde van je geld. een half pak havermout is veel goedkoper namelijk..... Ga aan de kwark voordat je gaat maffen, en douw noten ofzo door je kwark heen. Dit is echt veel te weinig namelijk.

BTW je eet veeeel te weinig vlees , en begin eens met er hoeveelheden bij te schrijven

Zorg dat in elke maaltijd een mooi aantal koolhydraten + eiwitten zitten

Terug
Naar boven