XXL Nutrition

HELP : Ik wil een mooie gespierde lichaam

Zie het al een investering in jezelf. Die 2 uur bank zitten heb je lang genoeg gedaan toch? Gewoon beginnen en als je vooruitgang boekt werkt dat alleen maar motiverend om door te gaan.

Mooie gespierde lichaam:roflol: goei nederlands jonguh!

als je iets wil hebben wat je nog nooit hebt gehad moet je doen wat je nog nooit hebt gedaan, f**k op de bank zitten, trainen geeft meer voldoening en is leuker.

ik ben om 11 uur thuis van de gym ik doe toch ook mijn cardio + je hebt een kantoor baan dus niet zo zeuren man :finger:
Slaat ook nergens op.
Dus omdat jij het doet moet iedereen het doen.
Cardio is niet eens nodig om te cutten, als hij 5 dagen traint en een deficit creëert is dat genoeg.

toch is cardio zeker gezond en aan te raden.
Of het gezond is heb ik het niet over.
Gaat er om dat hij zwaar overgewicht heeft, net begint met trainen, werkt 40 uur plus 5 dagen trainen en dan cardio erbij is wel veel in 1 keer voor iemand van zijn formaat en energielevel.
Kan beter rustig opbouwen, flink krachttraining aanpakken en cutten.
Kan altijd nog cardio erbij

Je ziet het al gebeuren, iedereen ziet een andere oplossing voor jou 'probleem'.

Probeer zelf een keuze te maken van wat hier allemaal verteld wordt. Ik neem aan dat je de intelligentie hebt om te weten wat je hier mee kunt.

Daarnaast kost het tijd, veel tijd. Je zult pieken en dalen hebben, geloof me die hebben wij hier allemaal, want dat is menselijk. Als het even kut gaat, val nooit zomaar terug in je oude gewoontes. De volgende dag is al snel een stuk beter!

Good luck, met de juiste dicipline kom je er wel! ;)

Of het gezond is heb ik het niet over.
Gaat er om dat hij zwaar overgewicht heeft, net begint met trainen, werkt 40 uur plus 5 dagen trainen en dan cardio erbij is wel veel in 1 keer voor iemand van zijn formaat en energielevel.
Kan beter rustig opbouwen, flink krachttraining aanpakken en cutten.
Kan altijd nog cardio erbij
zeker als je flink obees bent cardio doen, een flink deficit kan je wel lijden met flinke reserves.

Terug
Naar boven